Aparthotel Residence Villa Rosa

Aparthotel
Kleine hotelsWeer vandaag23°13°
Aparthotel Residence Villa Rosa
9,6

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Villa Rosa voor je op een rij gezet:

39 reviews over Aparthotel Residence Villa Rosa in het Nederlands

Op en top geweldig

Ron
24-11-2017

Een fijn complex. Zeer schoon en netjes verzorgd. Een mooi zwembad met ligbedden rond het zwembad maar ook op een apart veld waar je rustig kan genieten van je boek. Mooie kamers, volledig ingedeeld met tv, keuken en badkamer. Kluisje ook aanwezig. Het balkon is fantastisch. Heerlijk ontbijten in het ochtendzonnetje of genieten van een bak koffie bij het ondergaan van de zon. Het complex wordt beheerd door een familie, met Engels en Duits kun je prima communiceren. Nederlands verstaan ze ook, al is het spreken in Nederlands soms wel wat lastig. Dit is echter totaal niet hinderend. Het complex heeft ook een volleybalveld, een voetbalveld, diverse speeltoestellen, jeu de boule veld en een BBQ welke de gasten mogen gebruiken. Een echte aanrader.

Binnen kun je koffie, een drankje, een broodje, ijs nuttigen, of beter nog, bij het zwembad overdag of in de late uurtjes op het terras. Altijd gezellig.

De auto kun je kwijt op het terrein zelf, je krijgt bij aankomst een plek toegewezen.

De gasten zijn voornamelijk Duitse, Belgische en Nederlandse gasten. Vele komen er al jaren, niet voor niets. Villa Rosa heeft voor haar gasten ook een afgesloten parkeerplaats in het centrum. Vanaf Villa Rosa naar de boulevard is ca. 20 minuten lopen, maar ga je naar de parkeerplaats, dan ben je er met een paar minuten. In de omgeving is genoeg te zien, Garda zelf, Lazise, Bardolino zijn plekken waar je uren kan verdwalen en de koffie en het ijsje elke dag opnieuw weer heerlijk smaakt. En dan hebben we het nog niet eens over de vele restaurantjes die er aan de boulevard zijn. Ook de boodschappen kun je dichtbij doen. Er zijn 2 grote supermarkten in Garda zelf (de PUi, DiBeni). Maar ook buiten Garda kan je winkelen. In Affi, bij de Auchan in Peschiera, De Grande Mela, de Lidl of bij de vele shoppingmalls en outletcentra die er zijn in de buurt.

Enne, op woensdagavond zwemmen is zo leuk....Het terras vol met gasten en een deel van de kinderen spelen een paar uur in het zwembad. Elke woensdagavond.

Ideaal vakantieverblijf

Familie van Schaik
24-11-2017

We hebben een fantastische tijd gehad in Residence Villa Rosa. Mooi appartement, eigen parkeerplek en groot zwembad met ligweide.

De familie geeft je een warm welkom gevoel. Garda is een gezellige plaats. We hebben veel gebruik gemaakt van de parkeerplaats in het centrum die alleen voor de gasten van Villa Rosa beschikbaar is. Top geregeld!

Het Gardameer is een fantastische plek om vakantie te vieren! En Residence Villa Rosa is qua prijs/kwaliteitverhouding een ideaal vakantieverblijf.

Super plek

Rianne
20-8-2017

Niet te druk. Kamers mooi schoon. Altijd plek bij het zwembad. Een super familie die alles runt! Niet duur!

Thuiskomen!

Peter M. Mak
19-8-2017

Bij Villa Rosa is het goed toeven! Familie Bertamé ontvangt je als thuis!

Geweldig

Marle
2-7-2017

Alles, zeer behulpzame eigenaren

Perfect en precies wat wij zochten

Charlotte de Kort
25-9-2016

Mooie, schone, ruime appartementen. Heel veel te doen in de omgeving. Groot zwembad. Goed restaurant tegenover het appartementen complex. Kleinschalig, altijd plek bij het zwembad. Enige kleine nadeel: er loopt een beetje drukke weg langs, maar daar kan de eigenaar natuurlijk niets aan doen. Echt een aanrader.

heerlijk

Annette
28-8-2016

Heerlijk schoon gastvrij complex. goede ligging.

gastvrijheid, service

gerard
27-6-2016

aan alles wordt zeer veel zorg besteed door de de eigenaren van het complex,

zeer goed onderhouden en verzorgd

Goed verblijf voor een redelijke prijs!

Bianca
2-7-2015

De appartementen zijn schoon en goed ingericht. Wij hadden de type IGA2 voor 2/3 personen maar een grote koelkast met vriesvak aanwezig. Lekker balkon, sommige met zicht op het Gardameer. De fam Bertamé is heel vriendelijk en gastvrij.

Je kunt gratis fitnessen in het wellnesscentrum Gardaqua wat op 5 min afstand ligt van het complex. De afstand naar het centrum van Garda is 1,5 km en is aan te lopen in 15 min.

Wij hebben er een goed verblijf gehad en gaan er volgend jaar weer heen!

Heerlijk vakantieadres

Sascha Haneveld
29-7-2014

Voor de 2e keer een heerlijke vakantie gehad in Residence Villa Rosa! We zijn weer zeer vriendelijk ontvangen door de familie! We kwamen er nu al "thuis"! Zeker weer voor herhaling vatbaar!!! Fam. Bertamé, hartelijk bedankt voor alles en zeker tot ziens!!! Groetjes, Ed en Sascha!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Residence Villa Rosa in Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Residence Villa Rosa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.