Vakantiepark Residence Parco del Garda

6.9Voldoende

• 5.8Activiteiten
  • 7.3Eetgelegenheden
  • 6Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Parco del Garda voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

66 reviews over Vakantiepark Residence Parco del Garda

• 8Fam. Valeijn04-09-2017

Perfecte vakantie!

We hadden een 3-kamer bungalow. Ontzettend mooi huisje om te zien, met een openhaard op het terras. Heerlijk plekje om te barbecuen. De huisjes zijn wat verouderd, maar schoon en netjes. We hebben heerlijk geslapen. Het is inderdaad een park met steile weggetjes, dat maakt het juist erg mooi. De zwembaden zijn ontzettend mooi! De een ligt wat meer in de schaduw, de andere helemaal in de zon. Met een apart kinderbad. Om de zwembaden veel ligbedden. We hebben 1 keer in de pizzaria gegeten en 1 keer besteld. Lekkere pizza's, spaghetti en patat. Over de service waren wij ook te spreken. Ze pasten zich goed aan aan onze voorkeuren. De speeltuin was wat rommelig en verouderd. Verder is de omgeving fantastisch! Er is erg veel te doen. Zoals een dagje naar de ruïnes in Sirmione. Met de boot vanuit Garda is erg mooi. Er is een uitgebreid klimpark in de buurt. Een mooie dierentuin met safari. De Monte Baldo is erg mooi en Riva del Garda blijft ook super! Kortom: Je kunt hier prima vakantie vieren!

• 8Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 4Malcesine17-08-2017

Niet nog eens

Uitermate onvriendelijk personeel. Er valt niets te beleven op dit park. Daarnaast moet je aardig klimmen om bij je appartement te komen, maar dat wisten we van tevoren. Naar Garda lopen is niet echt een optie.

• 4Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 7Mariëlle15-08-2017

Kwaliteit maar prijs

Ja, de appartementen zijn spartaans, gedateerd, de bedden zijn hard, een ventilator zou geen overbodige luxe zijn, de douche is erg klein (als je iets laat vallen moet je de deur open doen om het op te kunnen rapen), de voegen in de badkamer zijn niet schimmelvrij en de Wi-Fi is alleen bij de receptie beschikbaar. Maar de locatie is prachtig, er is een heerlijk grote koelkast met vriesvak en het hoger gelegen zwembad ook met voldoende bedjes en als je even de moeite neemt om je broodje in het appartement te gaan eten dan scheelt dat in de kosten. Wij namen, net als anderen gewoon een koeltasje mee met flesjes water mee naar het zwembad. Voor de prijs die wij betaald hebben heb je aan het Gardameer niet eens een huurtent. Wij hebben er een prima vakantie gehad en geen Polen gezien

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 2phylicia02-08-2017

Nooit meer extreem slecht park

De prijs die je moet betalen bij boeken is voordelig, echter als je bij het zwembad verplicht bent om in het restaurant de drankjes en eten te kopen kom je aan het eind van de vakantie bedrogen uit. Een andere gast had al een foto van het bord bij het zwembad op de zoover site van dit park gezet zag ik, daar staat in enkele talen dat het verboden is om iets zelf mee te nemen naar het zwembad. Huisjes zijn eigenlijk te schandalig voor woorden, kapot vies achterhaald en zeer slechte matrassen. Personeel kijkt niemand je aan en groet ook niemand je, het eten in het restaurant is heel slecht, smakeloos, slechte bediening in verhouding ook best duur.

Wij zijn 3 dagen eerder weg gegaan, door de slechte matrassen doe je geen oog dicht, nachts is het bovendien vrij onrustig op het park door werklieden uit Polen die in sommige huisjes zitten en die dronken lopen te lallen

• 1Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 2ed30-07-2017

vreselijk park en personeel achteraf vrij duur

Afgelopen 2 weken hier geweest in een bungalow, vooraf hadden we rekening gehouden met een minder park, echter dit park slaat alles, we begrijpen daarom niets van de recensies van vorige bezoekers. bij het begin beginnen. Bij aankomst meer dan een uur gewacht, slechts 3 man voor je maar Italianen mogen allemaal tussendoor voor. een uiterst onvriendelijke mevrouw hielp ons borg 150 en toeristenbelasting vooraf betalen. Daarna op zoek naar het huisje, op een echt onbegaanbare weg huisje is best ruim, maar alles wat kapot kan zijn is kapot echt vreselijk, ook warm zonder airco je slaapt op een dunne matras gelijk op een stuk spaanplaat, schat alles 30 jaar oud. Zwembad was de volgende afknapper, best groot mooi bad, alleen het doet ook dienst als openbaar zwembad voor alle Italianen in de omgeving op zaterdag en zondag enorm druk en geen plekje te krijgen, wat ook schandalig is, het is niet toegestaan om eten en drinken mee te nemen, verplicht kopen in het restaurant loopt best op met 2 kinderen en 36 graden, 4 blikjes pp en eten en ijsje komt dus 90.- per dag bij. Ik las ook goed restaurant pizza 5.-, dat is dus alleen een Margarita, andere pizza's normale prijzen 8.- tot 11.-, en niet te hachelen alles verbrand iedere keer opnieuw oneetbaar, en ook hier onvriendelijk personeel. Wij bezoeken al jaren parken in Italië, qua huur vaak hoger achteraf was goedkoop duurkoop, je kan rustig als je met 2 kinderen gaat doe je het rustig en naar het zwembad gaat er minimaal 70.- per dag bij optellen. wat ook apart is, de blikjes werden door een soort bewaker bij de ingang in beslag genomen, en werden direct in het Restaurant in de vitrine gezet waar ze te koop waren voor 3.-. In dit park ben je geen gast, in de watten leggen voor een fijne vakantie, service laat me niet lachen, je hebt betaald en dan moet je weer gauw wegwezen. Het grootste gedeelte van de bezoekers van dit park bestaat uit Duitsers, Polen, Tsjechen, en een paar Nederlanders en Belgen, ook wonen er continu Poolse arbeiders in de huisjes op het park, busjes blokkeren de wegen, en zeer luidruchtig, dit geeft een heel aparte sfeer, iets wat je niet wil op je vakantie een groep Poolse arbeiders naast je huisje herrie en drinken tot diep in de nacht. Kortom voor ons nooit meer!!!!

• 1Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 9Anouk21-07-2016

het was een net huisje met prachtig uitzicht op gardameer, wel steile weggetjes maar was te doen. dit park is zeker aan te raden!! mensen heel vriendelijk en lekker eten bij pizzeria. zwembad heeft uitzicht op gardameer

• 9Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 8AvdB25-06-2016

heerlijk in het voorseizoen, kwaliteit naar prijs

Huisje was eenvoudig en gedateerd, maar schoon. Keuken was minimaal qua servies en bestek, wel goed gasstel, ruime koelkast en oven/magnetron. Ligging is fantastisch: op de helling (sommige bungalows hebben een trap nar het huisje, let op als je niet goed ter been bent) met doorkijkjes naar het meer. Heerlijke pizzeria bij het zwembad met mooi uitzicht. Achterlangs was het makkelijk lopen naar het dorp Garda, alleen terug is best klimmen. Mooi zwembad, was nog wel iets te koud eind april. Buitenterras van de bungalow was prima en de buiten openhaard was elke avond een feestje. De winkel op het terrein had het hoogst nodige (duur) maar ook elke ochtend verse broodjes (wel bestellen). Personeel was vriendelijk en behulpzaam: een lamp was kapot en die werd direct gerepareerd. Lakens kun je huren, dekens zijn voorradig in het huisje. Alle bedden zijn 1 persoons, ook het 2-persoons bed heeft 2 aparte matrassen. Lag wel een beetje hard, persoonlijk comfort voorkeur natuurlijk. In het voorjaar bloeien er prachtige bloemen op het park. Het was heerlijk en rustig.

• 9Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in april 2016

• 8de riddertjes22-05-2016

heerlijke vakantie in Mei

het park mag dan al wat jaartjes staan maar alles is goed onderhouden. de huisjes zijn schoon en er zit zelfs een combimagnetron in. je kunt je auto netjes voor het huisje kwijt. de buurt super heeft niet veel en is best duur maar je kunt er wel lekkere broodjes bestellen. vriendelijk en behulpzaam personeel aan de receptie. wifi heb je alleen in de buurt van de receptie en daar moet je ook voor betalen 10 euro p/w, beter kun je naar de pizzaria lopen en bij het zwembad aldaar gaan zitten , je hebt er snel en gratis internet. de paden op het park zijn best stijl dus als je slecht ter been bent kan dit lastig zijn. naar Garda lopen kun je het beste doen door het pad boven aan het park te volgen , langs het hek te gaan en dan het pad/weg te volgen dan kom je vanzelf in Garda uit. voor een weekje in Mei is dit park best leuk maar om hier 3 weken in de zomer te zitten gaan we toch op zoek naar wat anders

• 8Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

• 8Wilfred11-08-2015

Belangrijke mededeling

Naar Garda lopen langs de drukke weg is niet nodig. Achter het park loopt een prima begaanbaar pad en later weg. Ben je zo snel en veilig in het dorp.

Verder: Stel je verwachting van de luxe bij in verhouding tot de prijs. Verwacht geen wonderen voor de lage huur.

Wij komen hier al heel lang (met veel plezier) en kijken op van de soms wel heel negatieve berichten.

En, oh ja, als je een restaurant met een terras met mooier uitzicht kunt vinden geloof ik je gewoonweg niet. Geweldige pizze vanaf vijf euro.

• 4Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

• 8S. Siebelink24-07-2015

heerlijke uitvalsbasis met ruimte rondom bungalow.

gedateerd park, maar wel met alle voorzieningen die je nodig hebt. Bungalows, ruim, schoon en koel. Beperkt keukengerei en servies. Wel f"ohn, ruime koelkast en 4-pits gas. Veel ruimte en privacy rondom bungalows met heerlijk terras, auto naast de bungalow. Geen uitzicht meer vanaf bungalows omdat olijfbomen te groot zijn gegroeid, wel veel schaduw. Prachtig groot zwembad en schaduwrijk kleiner zwembad van Hotel Marco Polo, om in te springen na de klim naar boven. Op loopafstand van Garda en Gardo Lido Beach Bar waar het overdag en s avonds goed toeven is. Meeste Denen, Duitsers Italianen en Nederlanders. Wifi 10 euro per week, maar vooral s avonds slecht. Er wordt voor kinderen niks georganiseerd. Prachtige tennisbanen. Personeel erg behulpzaam bij problemen. Eigenaar zou meer kunnen moderniseren en opknappen. Maar prijs kwaliteit is goed.

• 8Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen