Hotel Poiano Resort Hotel

ItaliëPlaatsen rond het GardameerGarda

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Poiano Resort Hotel voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 45 reviews
+54/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8FantastischScore uit 45 reviews

• Airconditioning
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

45 Reviews over Poiano Resort Hotel

• 8Ine Velaerts10-08-2021

Zeer goed hotel met een prachtig ligging.

Mooi hotel gelegen tegen een bergflank met een prachtig uitzicht over het gardameer. Wij verbleven in een ruime, nette juniorsuite met ons gezin van 4.Ruim opgezet zwembad met muziek, met meer dan voldoende ligplaatsen voor iedereen op elk moment van de dag.Vriendelijk personeel, sommige met matige kennis van het engels.Que eten was er dagelijks keuze uit 4 verschillende menu's met tafelbediening. Fijn voor de volwassenen, iets minder voor de kinderen die een buffet verkiezen boven een menu. In het ontbijt was er geen enkele variatie tijdens die week, jammer.Prijzen van drank vonden we wel zeer hoog, voor een cola van 25cl betaalde je 3,5€. Een biertje was 4,5€Prima uitvalsbasis om de verschillende locaties en activiteiten van het gardameer te bewonderen!

• 8Jillian05-01-2020

Aanrader.

Super! Zeker een aanrader! Wij houden er niet van om meerdere keren naar dezelfde plek te gaan. Qua accomodatie, onderhoud, ligging en balans tussen rust en toeristische attracties was het zeker super! Super mooi, goed onderhouden, dicht bij het Gardameer een centrum, zwembad was prima. Echter jammer dat we niet met luchtbedden- of banden in het zwembad mochten. Kinderannimatie was matig, begeleiding sprak geen Nederlands, Duits en heel gebrekkig Engels.

• 7Fokje Modder25-07-2018

Been there, done that

Bijzonder hotel met appartementen in een rustige omgeving. Ideaal als je de drukke campings rond het garda-meer wel gezien hebt. Prima uitvalbasis op steden te bezoeken. Appartement is prima, zeker in de zomer erg fijn met een werkende airco. Wifi is van mindere kwaliteit. Krijgt 2 code's. Je kan er geen extra bijkopen... Personeel is bij de appartementen aardig arrogant. Hotel personeel is daarentegen vele malen vriendelijker. Broodjes zijn om 8 uur uitverkocht. Prima bakker op loopafstand. Zwembad is prima, maar voor glijbanen met je toch elders zijn. Hadden het na een week wel gezien. Been there, done that

• 8Petra09-08-2017

Heerlijk!

Wat een heerlijke groene oase van rust. Fijn zwembad, leuke animatie. Wij hadden een fijn appartement met hotel faciliteiten. Fris en schoon. Goed werkende airco. Fijn dat er een shuttle service rijd. Garda is dichtbij dus ook met de auto goed te doen. Leuke uitvalsbasis. Receptie hotel heel vriendelijk, receptie Appartement kan beter. Spreken ook slecht Engels. Eten poolbar heerlijk, avond buffet matig. Ontbijtbuffet super. Maar wij komen zeker terug.

• 4Y.Hanna30-04-2017

erg slechte ervaring

Wij zijn vandaag 30 april terug van een zeer slechte vakantie. Erg misleidende tekst. Wij hebben via de website van touroperator geboekt.en voor dit hotel gekozen omdat op de site van touroperator staat heel duidelijk dat ze een binnen zwembad hebben, maar dat is helemaal niet waar. En deze hotel/appartementen zijn echter niet aanrader voor families en mensen die in april/mei even weg willen. is vol met voetbal teams en erg vervelende tieners.

• 6johan van caesbroeck26-10-2015

Not worth 4 stars

A bad experience this year in hotel poiano garda lake. We went to this hotel a second time. About 4 years ago we went for the first time and booked a junior suite. This year we went back and booked a standard room in the hotel. The food, swimming pool etc were good. The room however was below our expectations. On the website you find a nice picture of a bathroom. In reality the bathroom in our room was old, very small and there was mould in the showers ! The tap was leaking. The furniture was very old, damaged and really needs to be replaced! It is not worth a 4 stars hotel. You can find this kind of rooms in a 2 star hotel. The first time I gave an excellent feedback. This time it was horrible.

• 5rollerchrister26-06-2014

Pas génial...

Nous étions dans le complexe d'appartements à l'entrée du resort. Le domaine est beau mais cette partie est vraiment négligée... Les appartements ne sont pas très propres, très mal insonorisés, sans aucune déco et surtout très mal aménagés : ma terrasse était sous la terrasse de l'appartement du dessus et ressemblait plus à un garage, pas facile pour prendre le soleil... Le reste du Resort a l'air mieux entretenu et plus luxueux... Loin du centre et du lac et le système de navette pas bien organisé! en résumé: ok pour des vacances pas trop chères, sans plus!

• 6terry horckmans19-04-2014

Schone schijn,internaat versus mooie website

Op hotel, net, junior suite goed, met auto 10 min rijden naar Garda (weinig te beleven).Mooi domein tegen de heuvels. Niet als je moeilijk te been bent, trap op en af. Hfdz. Duitse toeristen. Binnenzwembad VERBODEN voor kids/volw.12€pp, WIFI/2€/per toestel/dag+werkt zelden, vaste plaats aan tafel.Vooral heel erg pover eten en dat in Italië! Reizen al 30 jaar (half pension) maar hier écht bedroevend. Salad bar=droge salade, tomaten, wortelen in plastic kom,dessert buffet altijd uitgeput, avondmalen(keuze uit 2)dag voordien doorgeven. NIET voor kids. Zeer kleine porties &wisselende kwaliteit, meestal smakeloos en ondermaats. Ontbijt nog droeviger: hardbakken pistoles/ 'plastic' kaas,hesp,salami/fruit uit blik/geen enkel streekproduct (It.kazen, vlees)of vers product. Kan er nog steeds niet van over. 4 sterren wrsch. door mooie domein, tennisbanen, zwembad, fitness en SPA. Niet voor Bourgondiërs. Vanaf 21 uur zelfs geen muziekje, geen deftige bar, nooit iets te beleven. Nooit meer!

• 7arcin13-03-2014

Mooie appartementen

Goede accommodatie, wel een eindje van het centrum.

• 9Isabelle Arys27-08-2013

leuk hotel, een aanrader!

wij kozen voor een appartement ipv hotelkamer, met onze kinderen van 3 & 5. Heel leuk gelegen, met een grote tuin rond zodat we heerlijk konden BBQ'en met onze vrienden 's avonds. Animatie was ook in orde, de animatoren waren gemotiveerd en niet alleen de kids, ook wij deden graag mee. Ontvangst aan de receptie was wel zéér onvriendelijk! Het was duidelijk het uur om een siësta te doen. Maar dat was dan ook het enige minpunt. Ook leuk is de gratis shuttlebus naar Garda. Het zwembad ziet er gigantisch en druk uit, maar wij hadden altijd een goede plaats en de drukte valt niet zo op omdat het zwembad zo groot is. Ik zou er zeker teruggaan!

Hotel Poiano Resort Hotel info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

Veilig betalen met