Appartement
6,8

We hebben een aantal aanbieders voor Poiano Resort Appartment voor je op een rij gezet:

37 reviews over Appartement Poiano Resort Appartment in het Nederlands

Wel een prachtig uitzicht

Fam van der Maas
3-10-2017

Het Gardameer was onze tweede bestemming op onze reis door Italië. Bij aankomst bleek de receptie te zijn gesloten; iets wat in deze tijd eigenlijk niet meer voor mag komen. Om de tijd te doden zochten we naar een terrasje maar dat was niet te vinden Daarbij ging de receptie later dan de aangegeven tijd open en was het enige personeelslid niet erg vriendelijk en had veel tijd nodig om ons in te boeken. Het appartement was dik in orde en had een geweldig uitzicht over Garda en het meer. Naast en boven ons hadden we 78 schoolkinderen uit Engeland te gast en een pluim voor de begeleiders; van enige overlast was geen sprake. Dat het weer tegenviel kunnen we het park niet verwijten en dat er veel trappen waren wisten we. Voor een groot park als dit was het winkeltje een aanfluiting en alleen geopend als ook de receptie open was. Een park volgens verwachting maar voor ons geen uitschieter.

Teleurstellende appartementen en sfeerloos

Gast
21-9-2017

achterhaalde inrichting met bedden die op instorten staan. Geen dekbedden maar wollen bruine dekens en nergens op het resort wordt voor een vakantiesfeer gezorgd. Op het zwembad zijn zoveel regels dat de lol er snel af is en alles is op Duitsers gericht. Voor hotelgasten is een mooie lobby maar voor de gasten van de appartementen is alleen een soort met TL verlicht wachtkamertje.

Goed verblijf

Kuiper
15-8-2016

Wij hadden 3 kamer app, met airco op een hoog punt waardoor ons uitzicht, op het Gardameer, prachtig was. Nette kamers en badkamer. Super mooi zwembad, genoeg animatie en de shuttlebus naar Garda was heel fijn. Een nadeel was de minimale keukeninrichting (weinig pannen en bekers). Zeer kleine winkel.

Mooi verzorgd complex

Mdk
7-8-2016

Wij hadden een (gerenoveerd) 3 kamer appartement benedenverdieping. Airco in alle kamers. Ruime kamers. Schoon. Klein keukentje met magnetron en waterkoker. Schitterend uitzicht. Geweldig zwembad altijd bedjes beschikbaar. Mooie tuinen. Speeltuintjes. Gratis shuttlebus naar Garda ( te voet is Garda te ver met auto prima te doen). Complex tegen helling gebouwd, veel trapjes. Minpuntjes: wifi tegen betaling 2 euro p.d. Zeer klein winkeltje op park.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk voor 1 keer

Fam w van der tuuk
30-7-2015

wij zaten in de appartementen van dit park. Wij kwamen aan met ruim 40 graden en in de veronderstelling dat er airco in zat. Niet in alle appartementen dus.na 2 dagen toch maar ff gevraagd voor iets om te koelen omdat het niet te doen is op de 2 e etage.we kregen een ventilator te leen waar we wel blij mee waren met name snachts. In de buurt ook nog een nieuwe aangeschaft voor de kids op de kamer. Eten koken is dan met die hitte ook niet te doen,als dit wel kan heb je maar een hele kleine inventaris ,alleen wat pannen en bestek en glaswerk en ook wel een koffiezetapparaat dat is alles.wij gingen maar elke dag uit eten. Net buiten park een goeie pizzeria en een geweldig steakhouse. Echt aanraders!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

mooi resort, simpel appartement

k_driedijk
8-5-2015

pluspunten: - gratis pendelbus naar centrum Garda - veel en goede sportvoorzieningen - groen/tuin op het resort prachtig aangelegd - binnen en buiten speeltuin voor kinderen minpunten: - appartementen verouderd en minimaal ingericht - complex ligt niet op loopafstand van het centrum/meer - ontvangst en receptie onvriendelijk en ongeinteresseerd

Gereisd Met jonge kinderen in april 2015

App.: Vieze bedden, gevaarlijke kapotte kookplaat

Malsha
5-9-2014

Pluspunten: prachtige omgeving, ruim appartement, groot zwembad, sportgelegenheden, gratis shuttlebus naar gardameer

Minpunten: afgeraden voor mensen met astma, smerig matras, smerige wolle dekens, kapotte interieur, kapotte (gevaarlijk) kookplaat, geen magnetron,waterkoker, primitieve keuken, kapotte koelkast

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2014

Je bent maar een nummer

J. Dijkstra
13-8-2013

We kregen appartement F17 aangewezen, eerste etage. Het appartement viel direct tegen. Een urinegeur bleef het hele verblijf in het huisje hangen. Verder een paar kleine problemen met het licht, vriezer was niet schoongemaakt. Een matig huisje. Geboekt via touroperator. De prijs is erg stevig voor zo'n huisje. . Naast ons op het balkon vertoefde een waterpoloteam. Kinderen van 10 tot zo'n 13 jaar zonder begeleiding. Dit gaf uiteraard veel overlast. Om 23.15 uur zaterdags werden we opgeschrikt door een bus Tsjechen die de trappen opstormden. Wederom werd het appartement volgestouwd met kinderen. Naast het appartement naast ons hadden de Tsjechen nog minimaal twee appartementen in gebruik. Bij de receptie geklaagd over de gang van zaken. We hadden 'bad luck' en dat was het. Klacht gedeponeerd bij touroperator, 10% korting op een volgende boeking. Het is zeer de vraag of we hier ooit gebruik van maken. Hadden we dit vooraf geweten dan hadden we uiteraard nooit geboekt.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

Mooi park, maar erg gehorig

Christiaan Mersel
26-7-2013

Het was een erg mooi park, zwembad, tuinen etc. We werden 'welkom geheten' door een receptioniste type Little Britain, al sprak ze nauwelijks Engels. Zij en anderen bleven het hele verblijf wat nors. Het appartement was ruim, maar sober ingericht, bedden goed. Alles was wat gedateerd, maar de keuken functioneerde prima (koken op gas, fijn!). Om ons heen waren veel appartementen bezet met kinderen van een waterpoloteam. Daar hebben we niet veel last van gehad, maar ze maakten wel wat lawaai. Dit was echter niets vergeleken met een buslading tsjechen die daarna kwamen. Zij waren erg rumoerig en de gehorigheid van de appartementen hielpen niet echt. Naast ons hoofdeinde was de wc van de buren, die je dus elke keer erg goed hoorde als ze naar de wc gingen. Van boven kwamen allerlei schuifgeluiden. Voor ons erg vervelend en dat zou een reden zijn om er niet meer heen te gaan, naast het personeel. De ligging en hoe het park erbij lag en de netheid van de appartementen waren pluspunten.

Gereisd Met partner in juli 2013

Ligging top! Keukenuitrusting slecht

Chantal Lamour
13-7-2013

Wij verbleven in appartement E9. Blok E ligt ver van het zwembad en receptie; daarentegen prachtige, grote, goed onderhouden tuin omheen. Airco niet gemist; slp.kmrs zijn ruim en koel, goede matrassen; keuken zeer primitief (kastjes oud, gasfornuis 'campingkwaliteit', oncomfortabele slp.bank en keukenstoelen, matras slp.bank slecht). Piepklein balkon; daardoor moesten we beneden in de tuin ontbijten en steeds alles naar beneden slepen langs de trap bij de onderburen; heerlijke tuin maakte dat weer goed! Sommige andere bovenapp. hadden wel een ruim balkon. Complimenten voor het groenonderhoud aan het management!! Verder alles perfect; heerlijk zwembad; neem luchtbed mee voor op de harde ligstoelen!, 4-sterren restaurant met panoramisch uitzicht, Garda perfecte uitvallocatie om uitstapjes te maken. Pendeldienst ideaal en vriendelijk personeel. Ondanks minpunten heerlijke vakantie gehad. Overal is wat en je moet er toch zelf iets van maken...

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2013

• De staf spreektDuits, Engels, Frans

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand2 km, 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Vegetarisch

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesBegeleidingsprogramma, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessFitness, Yoga
  • Tennisbaan6, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Kosten, Materiaalverhuur, Zand
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Poiano Resort Appartment in Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Poiano Resort Appartment zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.