Hotel Palme & Suite

Hotel Palme & Suite

7 tips over Hotel Palme & Suite

Jack & Emmy Kraakman, 20-6-2015

Graag bij warm weer wat eerder de airco aanzetten.

De kamers zijn best wel ruim voor Italiaanse begrippen en het is

heel fijn om s'avonds een kleine wandeling langs de boulevard in Garda te lopen. Vriendelijke Groet Emmy & Jack

De, 4-9-2014
Het aventure park, waar je kan gaan klimmen is erg leuk! Folders vind je in het hotel.
Erik, 2-8-2014

Als je vanaf het hotel naar het meer wil moet je ongeveer 500 meter lopen, ga bij de uitgang van het hotel linksaf en loop steeds rechtdoor. Waar het meer ligt staat nergens aangegeven maar zo kom je er. Het huren van een boot is aan te raden het kost 65 euro per uur maar het is erg leuk om te doen.

Maar de belangrijkste tip is wel als je met de auto naar een ander dorpje rondom het meer wil, zorg dan dat je daar voor half 11 wel bent anders staat alles behoorlijk vast.

We hebben een aantal aanbieders voor Palme & Suite voor je op een rij gezet:

Cedric, 25-7-2014

Er is een ondergrondse parkeermogelijkheid.

Deze is gratis te gebruiken! Vraag ernaar aan de receptie! Zo staat je wagen koel.

Lars, 7-8-2012
Huur een speedboot op het Gardameer. Vrij prijzig (ik geloof 50 euro voor 2 uur, wel inclusief benzine) maar zeer zeker de moeite waard! (Bij zonnig weer natuurlijk!)
F.Kuijer, 16-7-2012
koelastje op de kamer en afzuiging in de badkamer

pietsmeelbox, 2-7-2012
Boek geen half- of volpension. In garda zijn talloze restaurantjes ed. die het wel snappen.

We hebben een aantal aanbieders voor Palme & Suite voor je op een rij gezet: