Hotel Oasi

ItaliëPlaatsen rond het GardameerGarda

7GoedScore uit 42 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+52/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7GoedScore uit 42 reviews
  • 7Waardering

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
  • Minder dan 1km van het centrum
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

43 Reviews over Oasi

• 8Petra15-07-2019

2 fantastische weken gehad.

Wat verouderd, maar verder goed hotel. Bedden zijn aan vervanging toe. Heerlijk zwembad, vriendelijk personeel. Ontbijt & diner prima, volop keus en variatie. Kortom wij hebben genoten!

• 8Fam. Toet19-06-2019

Gezellig

Goede prijs, kwaliteit verhouding. Niet het nieuwste hotel, wel schoon en eten is prima geregeld. Wij hadden half pension en genoeg keuze, iedere dag weer iets anders. Personeel werkt hard en proberen je het naar je zin te maken, heel vriendelijk.

• 6Theunissen13-08-2018

veel te warm

Fijn groot zwembad in mooie tuin met voldoende ligbedden. Lekker en voldoende eten Kamer en badkamer erg klein Fijn balkon Airco op de kamer kapot, volgens site alleen airco op kamers, verdere hotel geen airco. Hierdoor erg warm,met name in de eetzaal.

• 8robin27-07-2017

goed hotel

hotel is wat ouder maar het zwembad is schoon en de temperatuur perfect. de medewerkers zijn vriendelijk. naar het centrum van garda is 15 tot 20 min lopen. de bedden zijn goed koelkastje en kluisje en airco aanwezig zonder extra bijbetaling. het eten is ook goed alleen werkt via een keuze menu systeem en gedeeltelijk lopend bufet voor de groente en soep.

• 8Familie Leunens10-07-2016

goed reis gehad

kamer proper , rustige ligging , weinig of geen nachtlawaai ; minpuntje , toilet iets te dicht bij douche ; eten goed , ; overal vriendelijk personeel ; groot , mooi en proper zwembad ; 4 sterren vind ik persoonlijk overdreven , hebben in Italië al andere 4 sterren gehad; een goede 3 sterren is het zeker waard

• 4fam jongejan06-09-2015

nooit meer

bedden waren superslecht vriendelijk personeel is daar niet bekend behalve bij het restaurant de cheffin deed werkelijk alles om het goed te regelen. de douche was beschimmeld gewoon vies het ontbijt was prima veel keus het avond eten minder geen 4sterren waardt

• 8peter23-08-2015

fantastisch

zeer uitgebreid ontbijt , goed avond eten fijn zwembad met zeer veel ligstoelen,goed werkende airco nette kamers wel een beetje verouderd en niet te vergeten personeel wat zeer vriendelijk is vooral in de eetzaal alleen de wiffi verbinding is slecht het dorpje garda vonden wij ook zeer leuk kortom prijs kwaliteit verhouding zeer goed!!

• 6Hugo13-06-2015

Dit Hotel is toch niet zoals we dachten

Hotel Oasi ligt op ca. 1,5 km. van Garda en het meer, en is de gevoerde 4* niet waard. Bij nadere beschouwing valt de overall kwaliteit tegen. Onze kamer met balkon is ca. 20 m2 met een kleine badkamer. We hebben hier de beschikking over een 2 pers. bed en bankbed, beide erg slap. Er is verder een koffer boy, een bureautje, een koelkastje, 1 stoel en een klerenkast met laden waarin je weinig kwijt kunt. Verder een kleine flatscreen KTV aan de muur en een kluisje. De airco is uitgeschakeld (alleen draaiend in juli en augustus), gratis parkeren in de garage, gratis en erg traag Wi-Fi in de lobby en de verlichting is matig. Geluidsoverlast in kamers aan de achterkant van het hotel, overdag en ’s avonds, van de sportvelden en van het aquacentrum. Er is een grote zonneweide met voldoende schaduwrijke plekken onder de bomen en een zwembad. Ontbijt en diner: Voldoende maar voor een 4* hotel niet goed genoeg. Ons oordeel: We kunnen dit hotel niet aanbevelen.

• 9Renjo09-07-2014

toch wel een aanrader

Kamers zijn niet meest modern maar wel proper - ontbijt was ruim en voldoende keuze - avondeten was goed, voldoende buffetkeuze en soep vooraf, daarna smakelijke voorgerechten en hoofdgerechten die aan tafel werden geserveerd - bediening in restaurant is zeer vriendelijk en parkeergarage met die warmte is ook geen overbodige luxe - iedere dag werden de kamers schoongemaakt en de handdoeken vervangen

• 5jozef en &uit hoboken05-10-2012

hotel oasi geen 4ster maar 2 of 2,5 waard FLOP

Dit hotel is zeker geen 4sterren waard,hoogstens 2,5.Kamers verouderd,die van ons was zeker niet proper.Spiegel was na 1,5week nog even vuil,stofwolken zag je vliegen,op het tafeltje kon je vuil schrijven.In de douche stond schimmel,zeker vanonder en rond het schabje.De gang werd dagelijks gedaan,maar toch zag de vloer nog grijs van het stof zeker tapis-plain.De lift hebben we alleen gebruikt om in en uit te laden want die stonk werkelijk(muf),die is nog nooit gepoetst denk ik,tapis-plain zag roos in plaats van rood.In het restaurant waren ze zeer vrienelijk en het eten was zeer goed en afwisselend.De thermossen mogen ook eens vernieuwd worden,want er waren erbij zonder stop dus kreeg je een thermos met een ondertasje erop.De borden zijn allemaal verschillend van tekening en kleur.Personeel van de receptie zou wat vriendelijker mogen zijn.

Hotel Oasi info

• Wlan internetBeschikbaar
  • Room serviceBeschikbaar
  • GarageBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

Room facilities

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)