Hotel Miro'

Hotel aan zee, Kleine hotelsWeer vandaag28°20°
Hotel Miro'

We hebben een aantal aanbieders voor Miro' voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Miro' in het Nederlands

Klein en rustig hotel nabij boulevard

Denver
7-8-2014

Klein hotel, gerund door Francesco en zijn vrouw. Hotel is gelegen aan een zijstraatje van de boulevard. 50 Meter er vandaan.

Hotel is erg schoon, bevat een klein barretje, een lift en twee verdiepingen.

Onze kamer was redelijk klein. Sommige kamers hebben een stukje meerzicht.

Het hotel ligt aan de rand van bruisende steegjes. Vooral in het weekend gaat het hier tot 04.00u in de ochtend door. Als je een kamer aan de voorkant hebt kun je daar wat van horen. Heb het wel gehoord, maar heeft mij niet gestoord.

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Schoonmaaksters zijn er al vroeg bij en altijd vriendelijk. Ook de hoteleigenaren zijn altijd vriendelijk en willen je altijd helpen.

Het hotel heeft geen restaurant, het ontbijt is goed. Niet veel variatie, maar broodjes, kaas, ham en ei met spek zijn er altijd wel.

Minpuntjes? Geen restaurant of toegankelijke drinkgelegenheid. Ook lopen er veel Afrikaanse horloge- en tasverkopers over de boulevard evenals een aantal bedelaars.

heel netjes hotel, prime plek en zijn geld waard!

J.J. Burggraaff
3-8-2011

We komen graag terug. Vriendelijk en zeer behulpzame, professionele leiding van het hotel. Prima ontbijt - in het zonnetje op straat mogelijk. Parkeren is gratis in bewaakte

parkeergarage - 7 minuten lopen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Miro' in Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Miro' zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.