Hotel Miro'stersterster

8Fantastisch

Italië, Plaatsen rond het Gardameer, Garda

Op vakantie geweest naar Miro'?

8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Miro' voor je op een rij gezet:

• Aan zee
Tonen op kaart

2 reviews over Hotel Miro'

• 8Denver07-08-2014

Klein en rustig hotel nabij boulevard

Klein hotel, gerund door Francesco en zijn vrouw. Hotel is gelegen aan een zijstraatje van de boulevard. 50 Meter er vandaan.

Hotel is erg schoon, bevat een klein barretje, een lift en twee verdiepingen. Onze kamer was redelijk klein. Sommige kamers hebben een stukje meerzicht.

Het hotel ligt aan de rand van bruisende steegjes. Vooral in het weekend gaat het hier tot 04.00u in de ochtend door. Als je een kamer aan de voorkant hebt kun je daar wat van horen. Heb het wel gehoord, maar heeft mij niet gestoord.

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Schoonmaaksters zijn er al vroeg bij en altijd vriendelijk. Ook de hoteleigenaren zijn altijd vriendelijk en willen je altijd helpen.

Het hotel heeft geen restaurant, het ontbijt is goed. Niet veel variatie, maar broodjes, kaas, ham en ei met spek zijn er altijd wel.

Minpuntjes? Geen restaurant of toegankelijke drinkgelegenheid. Ook lopen er veel Afrikaanse horloge- en tasverkopers over de boulevard evenals een aantal bedelaars.

Gereisd met partner in juli 2014

• 8J.J. Burggraaff03-08-2011

heel netjes hotel, prime plek en zijn geld waard!

We komen graag terug. Vriendelijk en zeer behulpzame, professionele leiding van het hotel. Prima ontbijt - in het zonnetje op straat mogelijk. Parkeren is gratis in bewaakte parkeergarage - 7 minuten lopen.

Gereisd met partner in juli 2011

We hebben een aantal aanbieders voor Miro' voor je op een rij gezet:

1 tip over Hotel Miro'

• Denver, 07-08-2014

Je kunt met de auto tot aan het hotel komen om je bagage uit- of in te pakken. Je mag er niet parkeren. Daarvoor heeft het hotel een wel plaatsje voor je in het verderop gelegen parkeergarage. Daar is (in ieder geval overdag) een bewaker aanwezig. De parkeergarage is met stalen deuren afgesloten waarvoor je een sleutel krijgt.

Het is een minuut of 10 lopen, maar dan staat je auto er wel veilig.

0 vragen over Hotel Miro'

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• ReceptieAanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren, Beperkt menu
    • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen