Hotel Miralago

7.1Goed

18 reviews over Hotel Miralago

• 2018
    9Annemiek24-02-2018

Gewoon goed de accomodaties lezen ,alles was super! Heeeel veel gezien,leuke steden gebouwen ,het meer,aan te raden om een fiets tehuren en langs het Gardameer te fietsen, met de boot naar limoncello ,veniziee eb en vloed gezien daar; geen foto’s door de verklede mensen laten maken want dat kost je veel geld ,niet doen dus maak zelf mooie foto’s leuk maskers ,hotel lag op loop afstand van het centrum,avond vaak live tango in het centrum een aanrader om het te zien, het is gewoon een aanrader het Gardameer en de omgeving

Gereisd met vrienden in september 2016

• Oude reviews

2S. Claassen02-06-2014

Nooit meer!

Wij zijn 2 jaar geleden hier geweest. Kamer was veroudert, over vlekken en over de vloerbedekking lag een ander vloerkleed om de vlekken te verbergen. Niemand spreekt engels of duits. Het personeel en de eigenaar zijn ook helemaal niet vriendelijk. Ik heb 2x een beest in mijn ontbijt gevonden, daarna zijn we maar ergens anders gaan ontbijten. Onze kamer keek uit op een muur en ons balkon zat boven een gangetje waar ze om 7 uur 's ochtens met een karretje dat onwijs veel herrie maakte doorheen reden, waardoor we nooit hebben kunnen uitslapen. Zeker geen aanrader! Overigens is het dorp wel heel leuk en is het strand een stukje verder op lekker rustig.

Gereisd met partner in juli 2012

• 8Emmaboeve918-02-2013

Aanrader! Goede prijs kwaliteit verhouding!

Voor diegene die niet veeleisend is,. Elke dag een schone kamer met schoon beddegoed. Kamers zijn mooi met een ruime badkamer, vriendelijk personeel waarvan helaas een deel geen tot beperkt engels spreekt. Ontbijt niet uitgebreid, maar voldoende. Avondeten is er goed, maar dat is op hele boulevard. Avond eten zal ik er niet bij boeken, er zijn zoveel leuke restaurantjes allemaal rond zelfde prijs. Een minpuntje kan zijn dat je nog een aardig eindje moet lopen naar de auto. Boulevard is alleen toegankelijk voor auto's wanneer je de spullen in/uit wil pakken.

Ligging is geweldig, recht aan een ontzettend sfeervolle boulevard die elke dag bruist tot een uur of 12 's nachts. Wordt veel georganiseerd.

Garda een goede uitvalsbasis om bijv. Venetië, Verona, Lasize, Bardolino te bekzoeken. Wie dit niet zelf wil rijden kan kiezen voor trips die georganiseerd worden door een winkel vlakbij het hotel. Genoeg watersport.

Wees je er wel op bedacht dat er weinig engels gesproken wordt!

Gereisd met partner in juli 2012

• 8Arend Smeenk17-04-2012

Aanrader!

Wij hadden een kamer met uitzicht op Gardameer, met zeer groot balkon. Erg vriendelijke bediening en goed keuze-menu.

Gereisd met partner in mei 2011

• 7B. van Boesschoten18-03-2011

Helaas niet meer

Na jaren in dit hotel een heerlijke vakantie te hebben gehad zijn wij vorige zomer na 1 nacht al weer vertrokken. Wij kregen een piep kleine kamer met zijn 3-en die zeer verouderd was. Wij zijn hier, zeer naar onze tevredenheid, ruim 10 jaar geweest maar moeten nu echt concluderen dat dit hoofdstuk wat ons betreft gesloten is. Veel van het "oude personeel" werkt hier niet meer en naar ons idee heeft de eigenaar er totaal geen zin meer in. De keuken is naar onze mening nog steeds heel goed. Dit blijft voor ons een aanrader maar het hotel helaas niet meer. Zeer veel mensen zijn op ons advies naar dit hotel gereisd de afgelopen jaren maar nu zullen wij het zeker niet meer aanraden. Zonde want het hotel heeft een schitterende ligging maar moet echt hoog nodig opgeknapt worden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 6yvonne20-11-2009

nooit meer

Het hotel leek redelijk, het ontbijt was ook redelijk. Helaas hebben we dagelijks aan gegeven dat de airco lekt in de slaapkamer ( aan het tapijt tezien is dit al maanden het geval), zodat je als je gaat slapen deze uit gaat zetten i.v.m. het gedrup te horen. Dit was ook gevaarlijk, er waren ook spotjes in het doorweekte plavond !!! Wij zijn eerder vertrokken!!! Helaas kreeg ik op de dag van vertrek een gat in mijn hoofd, maar zelfs de hotel eigenaar zij alleen maar gedag en vroeg niet naar mijn zichtbaar bebloede hoofd, SCHANDALIG!!!!

Gereisd met partner in augustus 2009

• 7roel van rixoort18-09-2009

div. malen in miralago gelogeerd ,hotel is matig

sept.2009 voor een week in miralago geweest, 2weken voor aankomst een e-mail gestuurd met het gewenste kamer nr.Bij aankomst toch weer een andere kamer,dat was al voor het tweede jaar het geval , dus dat werkt niet. Men zit wel midden in het het gezelige centrum ,en aan het meer .eten is overal mogelijk. De auto kan gratis in een parkeer garage ongeveer 1km. van het hotel

Gereisd met partner in september 2009

• 6Dick05-10-2008

Wij boeken hier niet meer.

Het lijkt sterk op een restaurant met kamers erboven. Bar en lounge niet aanwezig. Als je een kamer met balkon heb geboekt loop je net als ons het risico dat je balkon zich boven het steegje tussen de twee gebouwen en in de stank van de keuken bevindt. In de verte kan je nog een glimp van het Gardameer zien. Dame van het ontbijt is erg vriendelijk en behulpzaam, overig personeel lompig en weinig vriendelijk. Wij boeken hier niet meer

Gereisd in oktober 2008

• 7ten Boske27-08-2008

Mooie centrale ligging en veel gezelligheid.

Het hotel ligt erg centraal. Je kan zo naar een restaurant, winkels bekijken. Voor het liggen aan het meer moet je wel een stukje lopen, en het is soms erg zoeken naar een plekje. Het is dan ook erg jammer dat er veel ruimte gemaakt is voor de boten, hier hadden ze meer ligplekken moeten maken. Zeker voor al die mensen die een plekje willen in de zon.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 8Pijnenburg06-08-2008

Voor herhaling vatbaar

Prima hotel en goede ligging aan de boulevard. Vriendelijk personeel.Jammer, het water is slecht toegankelijk.Geen stranden alleen grind en rotsblokken.Voor kleine kinderen niet te doen.

Gereisd met partner in juli 2007

Hotel Miralago info