Hotel Lory

ItaliëPlaatsen rond het GardameerGarda

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Lory voor je op een rij gezet:

9.7FenomenaalScore uit 3 reviews

9.7FenomenaalScore uit 3 reviews

0Tonen op kaart

3 Reviews over Lory

• 10Thea en Harrie19-07-2019

We zijn hier voor het tweede jaar en het bevalt ons steeds beter. Geweldige kamers,prima ontbijt, schoonmaak Is subliem en de vriendelijkheid kan niet op. Het ontbijt begint om 8 uur maar even na 7 uur zit ik buiten Digitaal mijn krant te lezen en iedere morgen brengt men mij een kop koffie. Z,n service heb ik nog nooit Meegemaakt. Kortom dit is een kleinschalig familie hotel voor een uitstekende prijs

• 10Claire Rijsdijk19-08-2018

Een aanrader voor iedereen!!

De mensen zijn echt super vriendelijk! Een prachtig hotel met een prachtig en vooral heel schoon zwembad!! De omgeving is ook erg mooi en op een kwartiertje lopen van het Gardameer en alle winkeltjes en restaurants. Er rijdt zelfs in het hoogseizoen een gratis shuttel bus die je naar het meer brengt. Echt een plus punt. De kamers zijn prima met een leuk klein balkonnetje. Dit is zeker een aanrader!!

• 9Joachim Buchholz27-01-2010

Wir kommen gerne nochmal ins Hotel Lory

Es ist ein ganz liebevoll, familier geführtes Hotel, wo wir uns von der ersten Minute an sehr wohl gefühlt haben. Von Angela und Familie wurden wir bestens versorgt - auch mit Informationen bezüglich Ausflügen und Unternehmungen. Das Hotel liegt zwar an der Straße, aber der Straßenlärm hat uns nicht gestört. Die Fenster sind gut isoliert. Zum Zentrum von Garda sind es etwa 800 m., das ist immer ein guter Verdauungsspaziergang. Service von Angela und Familie super! Wir wurden sehr umsorgt. Zimmer wurden täglich gründlich gereinigt. Dieses zur Sauberkeit der Zimmer und Bad. Hand- und Duschtücher wurden ständig gewechselt. Es war gut, dass wir mit Halbpension gebucht hatten. Sonst hätten wir die gute Küche nicht kennen gelernt. Das Fühstücksbuffett war sehr reichhaltig - alles frisch vorhanden. Kaffee oder Cappuccino und andere warme oder kalte Sachen - immer ganz frisch zubereitet. Abends gab es drei sehr schmackhafte Gänge. Es wurden auch Sonderwünsche erfüllt.

Hotel Lory info

Veilig betalen met