Tijdelijk €25 aanbetaling

8.4FantastischScore uit 8 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Imperial voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

8 Reviews over Imperial

• 9ernst breukelman11-07-2016

prima hotel en vlakbij het meer

Je moet wel zorgen dat je de auto in de parkeergarage kunt parkeren want het straatje waar het hotel ligt is dat een probleem

• 8met partner20-09-2011

Mooie plek

Dicht bij het centrum, kleine kamers en erg schoon. Weinig privacy bij het ontbijt. De tafels staat erg dicht op elkaar. Een mooi stekje.

• 9Sel15-07-2009

Snel weer terug

Ik vond het een heerlijk hotel, lekker rustig gelegen maar maar n paar stappen verwijderd van het gezellige centrum. Lekker eten, een keuzemenu die je 's ochtends al in kon kijken, als het je niet beviel kon je er altijd nog voor kiezen om uit eten te gaan. En idd het grote pluspunt dat je bier/wijn/fris en water gratis krijgt. Elke week een gezellige bbq. Fles champagne bij vermelding huwelijk. Kamers zeer netjes in vergelijking met andere hotels in Italie. Echt een topper, ik ben vorig jaar zomer geweest, en volgend jaar zomer gaan we zeker weer terug!

• 8anne van den veyver02-11-2008

gewoon goed

je moet geen extra's verwachten maar je krijgt naargelang je betaald hebt. Het was kraak proper. Hotel eigenaars waren niet direct de vriendelijkste maar deden wat nodig was. Eten was gewoon goed en zeker allemaal vers. Misschien iets typisch Italiaans maar voor ons toch vervelend nl.je bord was nog niet leeg of het volgende werd al opgediend. Op een klein uur tijd was heel je avondeten voorbij. Een pluspunt was, dat je drinken er bij in begrepen was en je kreeg zoveel je nodig had. Een fles Bardolino of Saove was geen probleem. We hebben er geen slechte gevoelens aan overgehouden en als we terug nr het Gardameer zouden gaan, gaan we terug nr dit hotel.

• 8francken19-10-2008

Een goed basic hotel

Voor ons was dit een goed hotel .Zeker de verhouding prijs kwaliteit. drank bij eten was inbegrepen .Ook de streekwijnen in fles ! Eenvoudige maar goede keuken.We hadden zonder meerprijs een mooie nieuwe kamer met zicht op zwembad terras en parkje.Extra s moet je niet verwachten maar dat weet je. Voor ons zeker vatbaar voor herhaling. En hopelijk hebben jullie even goed weer als wij hebben gehad.

• 9ariesen11-08-2008

super leuke vakantie gehad

het hotel was super en mooien schoon nog nooit zo mooie vakantie gehad echt aan te raden

• 9M. van Gestel31-05-2008

Het is een erg fijn hotel. Wat fijn is dat het niet aan de drukke weg van Garda ligt, maar in een straat daarachter. Dus rust, maar snel in het centrum. Erg vriendelijk personeel. Kregen een welkomstdrankje en de eigenaar ging zijn auto verzetten, zodat wij onze auto naast het hotel konden parkeren. Als je met de auto komt, kan parkeren wel een probleem zijn, maar dat is in heel Garda het geval. Eten is erg lekker, uitgebreid en gevarieerd. Kortom, een goed hotel voor een fijne vakantie in Garda.

• 7Karin26-04-2006

In 2003 een heerlijke vakantie gehad in Imperial. Goede service, aardig personeel, heerljk eten in buffetvorm (ontbijt) en keuzemenu voor diner. één avond in de week galaavond met grill buiten en live muziek. Heerlijk eten, ijs wordt gemaakt door de eigenaresse. Mooie kamers, heerlijk uitzicht. Bij boeking kamer aan zwembadkant(aan de andere kant zit een bakker die s`morgens om 5 uur begint met bakken(inclusief bakblikwerpen)

Hotel Imperial info

Soort hotel

• Adults onlyBeschikbaar

• AirconditioningBeschikbaar
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)

• KluisBeschikbaar

Entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Via Giovanni Pascoli , 37016