Géén boekingskosten

8.5FantastischScore uit 4 reviews

8.5FantastischScore uit 4 reviews

4 Reviews over Du Parc

• 9-01-08-2018

Mijn vriend en ik hebben hier op de camping gestaan met een tent. We zijn hier heengereden zonder te boeken en konden hier meteen een staanplaats bemachtigen zonder dat hier moeilijk over werd gedaan.

We hadden wat problemen met de tent opzetten aangezien de ondergrond van steen is, maar we werden direct geholpen (kwam iemand van de receptie mee kijken) en konden een hamer lenen, goede service! + punten: - Je bent via het strand binnen 7 min. in Lazise. - Restaurant is lekker, redelijk uitgebreide menukaart en je wordt snel geholpen. - Direct aan het Gardameer. - Sanitair is schoon en praktisch. -punten: - Je kunt ‘s avonds op de camping geen drankje doen aan een bar o.i.d. *luxe probleem ;) - Geen/weinig schaduw aan het meer. Tips: - Schaf zwemschoenen aan (kiezelstrand) - Houdt rekening met de stenen ondergrond (denk aan goeie hamer en haringen) - Loop naar Lazise niet via de weg maar via het strand (drukke weg)

• 10Helmut Wendl23-05-2017

Super Urlaub

Hotel ist seinen Preis wert nur zu empfehlen

• 6hans & heinz21-09-2013

bediening

bediening in restaurant zéér onvriendelijk!!! na 'n woordenwisseling ging het iets beter

• 9Marjo27-02-2013

Mooiste uitzicht......

Hotel Du Parc in Garda is ons heel goed bevallen...wat een geweldige ligging en accomodatie...allemaal heel gemoedelijk..lekker ontbijten op het terras....altijd bedjes vrij aan het zwembad....geen handdoekje leggen...we zijn er vorig jaar juli geweest en hopen er dit jaar weer heen te gaan!

Hotel Du Parc info

• RestaurantsBeschikbaar (1)