Appartement Corte Leonardo

Appartement
Appartement Corte Leonardo

1 review over Appartement Corte Leonardo in het Nederlands

Mooi appartement, slaapkamers in de kelder een beetje minder door geen frisse lucht, maar wel airco. Super ligging aan mooi verzorgde tuin en schoon zwembad.

10 min lopen naar centrum. Goede airco en prima wifi.

Parkeer garage was veel te krap(voor een station) en moesten dus buiten parkeren waar overigens genoeg plek voor was.

Lopen naar centrum over een redelijk drukke weg zonder stoep dus iets minder en terug moet je iets berg op lopen maar goed te doen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Corte Leonardo in Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Corte Leonardo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Corte Leonardo scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.