Appartement Casa Catharina

6 reviews over Appartement Casa Catharina in het Nederlands

mooie plek in garda

jan slaets
6-7-2014

een zeer schone appartement met een lieve catharina die je overal mee helpt en voor groenten en vitaminen zorgt uit eigen tuin prachtig gebaar zelfs de taxi regelt ze voor de gasten dus van en naar het vliegveld makkelijk en goed geregeld we hebben met 4 personen een aangename tijd gehad in garda fijn appartement alles goed geregeld voor herhaling vatbaar gr uit brabant

Gereisd Anders in juni 2014

Eigenlijk een plek om geheim te houden!

anna
4-9-2013

Eigenlijk te mooi om prijs te geven deze CasaCatharina. Appartement is ruim en schoon, vriendelijk ontvangen door Catharina zelf. Zij is Nederlandse dus erg makkelijk voor info en een praatje. Appartement ligt prima, busstation, centrum en het Gardameer zijn in een paar minuten lopend te bereiken. Boodschappen doe je in de straat en de ijssalon is om de hoek! Wij hadden t 4 persoons maar er is ook een 2 persoons appartement. Echt een plek om terug te komen!

Gereisd Met partner in augustus 2013

Een mooi en ruim verblijf bij het Gardameer.

anja du chatinier
26-8-2012

Casa Catharina is een prima verblijf voor een vakantie aan het Gardameer. Net buiten de drukte van het gezellige centrum maar zo lekker dichtbij alles. Supermarkt, fietsverhuuur, afvaart van de boten en restaurantjes alles is op loopafstand te bereiken. Het appartement is zeer sfeervol en compleet ingericht. Heerlijk dat er een airco in de slaapkamer is en wat een lekkere tomaatjes en bramen kregen wij van de gastvrouw uit eigen tuin. Drie balkonnetjes waar altijd wel een plekje in de zon of schaduw te vinden is. Een absolute aanrader dus voor iedereen die een mooi appartement zoekt in een schitterende omgeving.

Gereisd Met partner in Sat Jul 28 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk genieten!

Nikie
31-7-2012

Wij hadden het 2 persoons appartement en deze is zeer ruim, Ruime slaapkamer, eenvoudige badkamer, eetkeuken en grote woonkamer met balkon om's ochtends te ontbijten. Appartement is gunstig gelegen, met 5 minuten loop je over de boulevard lands het meer. 's ochtends verse broodjes van de kruidenier aan de overkant. De gastvrouw zorgde voor tomaatjes en basilicum uit eigen tuin. Zeer gemoedeijke sfeer. We gaan zeker nog een keer terug!!!

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2011

geweldig + schoon appartement

eef van run
29-7-2012

arico op slaapkamer is geluidsarm ondanks straatligging hoor je geen verkeer 's nachts mogelijkheid om heerlijk op het balkon te zitten zeer gunstig gelegen je kan alles te voet doen diverse mogelijkheden voor uitstapjes met openbaar vervoer + bootreizen parkeergelegenheid voor de deur elke dag verse broodjes en boodschappen halen aan de overkant

Gereisd Met partner in juli 2012

Absolute aanrader fraaie appartementen in Garda

Jan
25-7-2012

Casa Catharina bestaat uit 2 te verhuren appartementen, 1 x 2 persoons appartement en 1 x 4 persoons appartement. Uw gastvrouw Catharina is een charmante en bijzonder aardige Nederlandse dame die u hartelijk zal ontvangen en waar u altijd terecht kan voor vragen of tips. Zelf werden wij ontvangen met een fles wijn, een fles water en heerlijke verse bramen uit eigen tuin. Ook gedurende ons verblijf werden we een paar keer aangenaam verrast met lekkernijen uit eigen tuin. Appartementen zijn erg ruim en modern ingericht met prima bedden, airco en rolluiken rondom dus lekker donker en stil gedurende de nachten. Een ideale verblijfplaats met een aantal balkons waar je heerlijk kan ontbijten of kan genieten van de ondergaande zon achter de bergen aan het Gardameer. Het plekje Garda is gezellig en centrum en boulevard zijn op 2 minuten loopafstand. De stranden zijn 5 a 10 minuten lopen. Tegenover het appartement een kleine supermarkt voor verse broodjes en beleg. Pinautomaat binnen 100 m.

Gereisd Met partner in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa Catharina in Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa Catharina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.