Hotel Bisesti

ItaliëPlaatsen rond het GardameerGarda

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Bisesti voor je op een rij gezet:

8.2FantastischScore uit 54 reviews
+67/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.2FantastischScore uit 54 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

55 Reviews over Bisesti

• 9P Stinissen24-09-2018

Gewoon goed👌

Niets op aan temerken Alles was verder naar wens

• 8Pauline van den Heuvel07-10-2017

perfecte ligging

Hotel Bisesti is een goed hotel, vooral de ligging, op loopafstand van het stadje Garda en het Gardameer is geweldig. Het eten is goed, iedere dag bij het ontbijt keuze uit 3 verschillende voorgerechten, hoofdgerechten en nagerechten. Een aanrader!

• 2Familie Huemer18-09-2016

Gepflegtes, gut geführtes Hotel in schöner Lage.

Der Service, die Sauberkeit waren einwandfrei , ebenso der Pool mit Massagedüsen. Nicht zu vergessen die sehr gute Küche. Was den Eindruck leider trübt war das Hinterhofzimmer.

• 10Anna07-09-2016

Ons thuis in Italië

Sommige hotels wil je eigenlijk voor jezelf houden, dit hotel is er zo een. Gelegen in het mooie Garda, op loopafstand van t Centrum en t Meer. Oud famile hotel waar veel gasten weer terug komen. Ik was hier 52 jaar geleden voor t eerst, ben er in de loop der jaren een aantal keren terug geweest en zal hier zeker weer terug komen. De kamers zijn oud, maar schoon, maar dit jaar ging de nieuwe vleugel open en die hadden wij! in 1 woord schitterend! Wat een mooie frisse kamers/badkamers met balcon en airco! Parkeerplaats bij t hotel en een fijn zwembad waar de gasten hun handdoek niet alvast op de stoelen liggen. Ontbijt buffet is goed verzorgd, je wordt gevraagd wat je 's avonds wil eten, prima manier om verspilling tegen te gaan! T eten is goed, eenvoudig en vers en met 3 gangen en een saladebuffet erbij, voldoende. Alleen op vrijdagavond eet je zomers in de tuin en aantal maal per week is er muziek Al voordat we thuis zijn verlangen we zeker weer terug naar Bisesti!.

• 9Joop & Martha ter Heijden25-07-2016

Helemaal naar tevredenheid

Werkelijk helemaal niks negatiefs te melden over dit hotel. Prachtige ligging vlak bij het meer en het centrum van Garda. Nieuwe junior suites zijn werkelijk prachtig en splinternieuw. Het personeel is uiterst behulpzaam en vriendelijk en het eten is zeer goed. Alles is brandschoon en de tuin ziet er fantastisch uit. Mooi zwembad en goede ligstoelen beschikbaar.

• 10monique essers27-02-2016

geweldig het is net als thuis komen

wij gaan in 2016 voor de 4 keer en het is er nog steeds fijn als je hier eenmaal geweest bent wil je nergens anders meer het eten is lekker en er is altijd veel variatie personeel is zeer vriendelijk en probeert zelfs in het nederlands te praten

• 8Mw. J.W.Bakker-Bakker02-02-2016

Een goed hotel

Het was een goed hotel met name het eten was goed er was voldoende en de bediening heel correct en vriendelijk. Alleen de kamer was voor twee personen wat aan de kleine kant.

• 9Ben Ruiter13-09-2015

Bisesti voor de vijfde keer.

Mooie ligging +/- 10 min. lopen van het meer. Prachtig en schoon zwembad, vriendelijk personeel en eenvoudige maar schone kamers. Ook regelmatig gezellig live miziek. Zeker aanbevelenswaardig.

• 10Martin Roep19-07-2015

Zéér zeker voor herhaling vatbaar!!!

Hotel Bisesti heeft bij ons een zeer goede indruk achtergelaten, uiterst vriendelijk receptiepersoneel en bedieningspersoneel, Elke dag schone en fris ruikende kamer, goed verzorgd ontbijt en leuk en verzorgd terras buiten. Mooi en schoon zwembad met indien gewenst bediening, comfortabele ligstoelen met parasol. Door de perfecte ligging ben je op loopafstand (5 minuten) van het Gardameer en midden in het gezellige centrum van Garda met volop gelegenheid om lekker te eten of gewoon op een leuk terrasje neer te ploffen. Ook is er voldoende gelegeheid om op een strandje te gaan liggen en om in het meer te zwemmen. Indien mogelijk ga ik hier in 2016 zeker weer naar terug!

• 9Anna10-09-2014

Heerlijk Italiaans Hotel met vriendelijk Personeel

In 1964 kwam ik voor het eerst in dit hotel en ik was meteen onder de indruk van: het Hotel, de ligging(vlakbij centrum) en de vriendelijkheid van de mensen 50 jaar later is dit nog steeds zo. Het Hotel is natuurlijk oud, maar schoon, een aantal kamers zijn gerenoveerd, andere nog in oude staat, maar gelukkig zijn de bedden prima. Ventilator op de kamer, airco te huur. HP geboekt, Ontbijtbuffet is voldoende, wil je meer dan bestel je dit tegen extra betaling. Voor ons was dit echt niet nodig, verse broodjes, 2 soorten kaas, 5 soorten vleeswaren en fruit, kwark, muesli enz. En gekookt ei. Ze vragen bij het ontbijt wat je 's avonds wil eten, 3 keuzes voor iedere gang van t 3 gangen menu. Ik vind dit verstandig, zo heb je geen verspilling en kan de prijs voor HP laag blijven. Als extra was er een saladebuffet, Heerlijk! het terras is fijn, zo ook het zwembad. Handdoeken neerleggen om te reserveren is verboden en dit werd niet gedaan toen wij er waren. Wel eigen handdoeken meenemen!

Hotel Bisesti info

• Thee-KoffiezetapparaatBeschikbaar

Sport entertainment

• ligstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • zonneterrasBeschikbaar (1)

Meals