Appartement Villaggio Vò

ItaliëPlaatsen rond het GardameerDesenzano del Garda

7.1GoedScore uit 13 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Appartement info

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

13 Reviews over Villaggio Vò

• 2Maria Lopez12-02-2015

Onvriendelijke badmeester

Het appartement van Villagio Turistico Vo'was zeer gehorig, tevens was het appartement erg vochtig zodat er een muffe geur in het appartement hing en alle kleding op een gegeven moment vochtig aanvoelde. De badmeester was zéér (kind)onvriendelijk. Zodra er een kind zich met enig speelgoed in het zwembad waagde pakte hij het direct af! Ook mocht er niet worden gegild en hingen er diverse verbodbordjes met regeltjes voor de badgasten. Tussen 13.00 en 15.00 uur is het zwembad gesloten terwijl het dan juist erg prettig is om even een duik te nemen vanwege de warmte. Het complex wordt tevens veel geboekt door Italianen die in de weekenden hun vrijgezellenfeestjes komen houden in Desenzano. Dit geeft vooral 's nachts veel overlast. Het uitzicht is prachtig maar verwacht niet te veel van de gastvrijheid en het appartement an sich.

• 6Alex22-08-2014

Accomodatie met strenge regels voor toeristen

De accommodatie bevind zich in een rustig gedeelte van Desezano. Gebied wordt goed onderhouden en groen voorziening ziet er goed uit. Kleine 1 kamerappartementen en zeer streng beleid voor toeristen. Zwembad sluit op het warmst van de dag tussen 13:00 u en 15:00 u en de badmeester tolereert geen enkele manier van spel in het zwembad. Kinderen mogen alleen spelen op speelweide n niet bij de appartementen. Appartementen zijn extreem gehorige en karig aangekleed.

• 9Saskia28-05-2013

Geweldig!

De studio die wij in 2010 hadden geboekt is ons zeer goed bevallen: binnen 10 stappen sta je in het meer, je beschikt over een grote, overdekte veranda met meubilair en een fenomenaal uitzicht over het meer en verder zijn alle basis zaken aanwezig om te kunnen koken. Groot pluspunt is de hond-vriendelijkheid. Als je de hond aanlijnt mag hij overal mee naar toe, ook op het kiezelstrand. Het zwembad zag er prachtig uit en ook de speelplekken voor kinderen. Tevens overal voldoende ligbedjes aanwezig. Minpunt: parkeren bij accommodatie is in hoogseizoen echt een probleem. Dat is dan ook het enige minpunt. De afstand naar het centrum is een klein half uur lopen, maar je kunt ook fietsen lenen. Wij hebben het zo fijn gehad dat we dit jaar weer 2 weken gaan. Ik kan niet wachten :)

• 10Wighelm25-08-2012

Fabelagtig udsigt

Det skønneste sted vi har været ved Søen, har været der i alt 6 gange. Den mest fantastiske udsigt, stille og roligt sted. Meget meget fin service personalet var meget hjælpsomme, en rigtig god lejlighed som var pæn og meget fint rengjort, lidt sparsom med service, men ok. Kommer meget gerne igen. Vi lejede cykler, så det var ikke noget problem at der var små 2 km. til byen Desenzano som var en dejlig by, uden "badedyrs" butikker. Restauranten på stedet var også besøgt af italierne, meget venlig betjening og ok mad. Der var mulighed for at bestille morgenbrød.

• 9hans en elly13-07-2011

prachtige plek,goed verzorgd, schoon

We hadden een 4-persoons appartement met uitzicht over de prachtig aangelegde tuin en het gardameer.We zaten op 2 hoog dus we konden alles goed overzien. Mensen bij de receptie waren erg vriendelijk en behulpzaam en alles werd goed onderhouden en was schoon. Geen waterkoker en/of electrisch koffiezetapparaat aanwezig. Een plek om zeker nog eens terug te komen.

• 9Familie Hermans Maasbracht27-08-2009

Nette, zeer goed gelegen locatie

Wij zijn net terug van 12 dagen vakantie hier. Tip, boek rechtstreeks, scheelt geld en je kunt zelf je periode bepalen (ipv de pakketperiodes van de aanbieders). Weinig NL's hier (wel prettig) , met name Italianen en Duitsers. Niet heel groot park met verschillende appartementen. Wij zaten in D. Zeer ruime appartementen met leuke, kleine veranda. Ideaal voor onze kids (4 en 1). Ga niet aan meer zitten, is beetje karig. Meer zelf is zeer schoon en zeer makkelijk te bereiken. 's avonds koelt niet af (truien niet nodig). Desenzano is prachtig (tip! rrest. in binnenhaven bij plaatselijke VVV!), makkelijk bereikbaar, Salo is een aanrader. Heerlijk brood. Winkel is niks, echter binnen 5 minuten keuze uit 3 supermarkten (wel met auto!). Restaurant is een aanrader, kwaliteit en uitzicht zeer goed. Wij familie met kleine kids, uitstekende locatie met leuk speeltuintje. Vragen? Mail [email protected]

Kortom een aanrader voor familie met

• 8S. Smeding16-07-2009

Lekker tot rust komen aan het Gardameer

Ik lees hier een aantal recensies dat de appartementen van dit resort gedateerd, klein en karig ingericht zouden zijn. Natuurlijk kan het altijd luxer, maar wij hebben een geweldige week gehad in ons appartement (type E). In Italië ben je toch het meest buiten, dus waarom klagen over het appartement als je een zeer ruim balkon, een privéstrand en een mooi en groen resort tot je beschikking hebt? De bedden zijn prima, het restaurant is meer dan je verwacht en we hebben heerlijk aan en in het meer gelegen. Personeel is vriendelijk en erg behulpzaam. Ik heb alleen maar tevreden mensen gezien en gesproken dus ik begrijp niet waarom dit resort hier niet veel beter wordt beoordeeld. Voor stellen die op zoek zijn naar een relaxte vakantie is Villaggio Vo in elk geval zeker een aanrader!

• 8Ida 20-11-2008

Mooi en rustig, direct aan het meer gelegen

Vorig jaar juli in Vo geweest. We hadden een 2/3 persoons appartement E,het balkon was supergroot met een prachtig uitzicht op het Gardameer. Neem een fiets mee en je bent in een mum van tijd in Desenzano waar dinsdags een hele grote markt is en het gezellig op een terras is.En Sirmione is goed te doen per fiets. Het is ons zo goed bevallen we gaan dit jaar weer. Je hebt een privestrandje met ligbedden,geen massa, heerlijk zwemmen in het meer. Ik heb liever een mooi groot balkon met een mooi uitzicht dan een oven of magnetron. Je leeft daar tenslotte altijd buiten. Wij hadden een thermoskan bij ons , filter erop kokend water en je neemt hem zo mee naar het balkon. Lekker ontbijten met een prachtig uitzicht. Heerlijke broodjes s'ochtends af te halen in het restaurant, wel even bestellen. We zijn ook op 12-7-2008 aangekomen en zijn er 2 weken geweest.

• 1NM Boensma18-08-2008

NOOIT MET KINDEREN HEEN GAAN!!!

het app. is meer een hok. waar je je kont niet kan keren.badkamer is oud en veel te klein. het enige goeie van het hok zijn de bedden. kinderen mogen niet spetteren en springen in het zwemdad geen balletje geen luchtkussens zijn toegestaan.op het heetst van de dag is het dicht 13.00 tot 15.00!!!!! helemaal niet kindvriendelijk op de site van garda vacance moet er airo aanwezig zijn dat is een tafelmodelventilator,airo is er op het kantoor van de receptie dat erg misleidend. kortom ik zou er nooit met kinderen heengaan,als je houd van sober:dan gaan. voor 2200 euro voor 2 weken vind ik het erg veel geld en erg weinig luxe!!!!

• 8Olga18-08-2008

Prachtig groen park, simpele behuizing.

Het parkje is mooi gelegen, op een prachtig punt aan het Gardameer. De app. zijn wat gedateerd, maar het meubilair was nieuw, inclusief keukenblok. Keukenbenodigdheden zijn wat karig, zelf een koffiezetapp. meenemen is geen overbodige luxe. Kleine badkamer, wel een goede douche met altijd warm water. Plafondventilator boven het bed, en een losse ventilator in de keuken. Radio was kapot, TV met italiaanse sat.tv. wel CNN. Op balkon: een wasrek, ligstoelen, en een plastic terrassetje, goed genoeg. Prachtig uitzicht op het meer vanaf balkon. Doorgaande weg verdeeld het park in tweeen, maar er is een veilige onderdoorgang voor voetgangers, dus niet de weg over met kinderen. Restaurant is goed, m.n. verse pasta's en zeebaars. Aardig personeel, spreken redelijk Engels. Winkeltje is meer een kamertje met echt het hoognodige (WC papier, servetten, wijn, etc. geen versproducten of broodbeleg o.i.d.) Dezensano op 2 km., bet. parkeren maar iets verder is het gratis (500 mt lopen van centrum).

Appartement Villaggio Vò info

• VerzorgingLogies