Camping San Francesco (Glamping)

KinderhotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag28°19°
Camping San Francesco (Glamping)
7,4

33 tips over Camping San Francesco (Glamping)

anneliesje_c, 25-9-2015
De camping is zeer dicht gelegen bij Sirmione als Desenzano, op een uurtje en half van Venetië en een half uurtje van Verona. Wij gaan zeker eens terug naar deze camping!
Vox, 26-6-2015
Boeken via Venue Holidays, stuk goedkoper en fijne mensen.
Bert, 18-9-2014
Het is een aanrader om een boot te huren voor een dag of een paar uren. Er is zoveel ruimte op het meer dat je zonder problemen de wat oudere kinderen kunt laten varen.

We hebben een aantal aanbieders voor San Francesco (Glamping) voor je op een rij gezet:

Anneke, 10-9-2014
Met de fiets is het leuk om naar Colombare di Sirmione (erg leuke wijnbar grenzend aan de rotonde) te gaan of naar Sirmione zelf. Dat is prima te doen! Desenzano viel wat tegen, maar is leuk om een keer te bezoeken.
Peeters, 25-8-2014
Indien je de mogelijk hebt ga in het voor- of naseizoen dan zijn er verschillende aanbiedingen, waardoor het dan nog betaalbaar is.
jacdulac, 24-8-2014

Neem de fiets mee. Fietspaden zijn er niet overal, maar er wordt veel gefietst, aangezien je rond heel het meer met je auto overal in de file staat (ook van dorp naar dorp). Zo kom je overal en zie je veel meer.

Dagje Gardaland of Caneva? Veel geduld, je staat uren in de file. Wij zijn stuk via snelweggegaan, is wel omrijden maar voorkomt file-ergernis.

Nico Lovink, 21-8-2014

Als je deze camping reserveert dan op oude gedeelte achter restaurant zijn de plekken ruimer en goede schaduw. hier zijn de plekken 1 meter breder en 3 meter langer zeg maar een 25m2 groter

Bij het restaurant is veel herrie de gamehal blijft tot 01.00 open de boxbal maakt veel geluid.

Groot handel maxi gross tegenover de camping heeft alles mooi kort bij, zelfs voor de broodjes even met de fiets is al zinvol.

Johan Leeuwerke, 20-8-2014
Huur een boot ipv je eigen boot meenemen!
Ronald, 13-8-2014
Zoek snel een andere en betere camping!!
Raymond Timmer Arends, 7-8-2014
Huur fiets(en) niet op de camping maar op weg naar dorp Colombare (Via Brescia - richting Sirmione) fietswinkel: Il Cicilista. Voor leuke strandjes ook eenvoudig te fietsen richting (of even voorbij) Desenzano aan de Via Vo! En pak de boot vanuit Sirmione en fiets terug naar de camping. Veel paden langs het meer.