Camping San Francesco (Glamping)

KinderhotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag16°12°
Camping San Francesco (Glamping)
7,4

89 reacties Camping San Francesco (Glamping)

auto bij stacaravan?

Maartje, 4-2-2014

Ik heb de foto's bekeken maar zie nergens bij de sta caravans een auto staan.

Is er een aparte parkeerplaats? en is die dan wel dicht bij de stacaravans ?

ik kan dit niet op de plattegrond ontdekken

superior equipped pitch

Angelique, 3-2-2014

Dag,

Weet iemand waar de superior plaatsen voor eigen caravan (7 x 11 meter) gesitueerd zijn op de camping?

2 reacties

Rustige plek stacaravan exclusive garda

Karin, 31-1-2014

Wie weet welke nummers van de stacaravans exclusive garda (ofwel garda suite deluxe) een rustige ligging hebben zonder dat de buren op je bord kijken ? Niet aan de kant van de grote weg, want daar lees ik hier dat je veel last hebt van het verkeer.

Ik heb geboekt via vacanceselect maar kan een aantal voorkeuren opgeven. We gaan in september. Alvast bedankt voor een reactie.

1 reactie

We hebben een aantal aanbieders voor San Francesco (Glamping) voor je op een rij gezet:

Canvas Holidays

"ervaring met honden op strand camping sanfranceso

Bervoets peter, 3-10-2013

Wij zouden graag in 2014 daar verblijven met onze labrador

Mogen de honden op strand en in water?

Welk is een rustige plaats , we zouden een stacaravan willen huren ('pers)

Is er in de korte omgeving een supermarkt?

huurtenten

evert, 19-8-2013
weet iemand waar de huurtenten van vrijuit op deze camping staan
1 reactie

In laatste week juli, eerste week augustis 2013 zit ik met mijn dochters (10 en 12) op deze camping in Mobile Home. Ik probeer even een beeld te krijgen bij het aantal kids in dezelfde leeftijdsklasse. Mijn dochters hopen natuurlijk op vele leuke vriendjes en vriendinnetjes.

Zijn er toevallig families met dochters in dezelfde leeftijdscategorie op de camping in deze periode?

stacaravan pharos

jitty, 17-7-2013

Wie weet waar de stacaravan type A die we via pharos reizen hebben geboekt staan?

0 reacties

Wie weet waar stacaravans van Venue staan?

Cynthia, 12-7-2013
Staan deze op oude of nieuwe gedeelte en hoe is de ruimte eromheen? Het gaat om type Riviera.

Wie weet wat

stephanie, 1-5-2013

Hallo

ik heb twee vraagjes wie kan mij antwoord geven.

We hebben geboekt bij oad voor een stacaravan maar kan iemand mij vertellen wat de watt tage op de camping is omdat we een table chef mee willen nemen?

Mijn vriend heeft geen haar op zijn hoofd staan is dan toch een badmuts verplicht?

Alvast bedankt!!!

D-reizen

Anne van wersch, 19-2-2013
Weet iemand waar de caravans van d-reizen staan??
0 reacties