Camping San Francesco (Glamping)

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag28°12°
Camping San Francesco (Glamping)
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor San Francesco (Glamping) voor je op een rij gezet:

87 reacties Camping San Francesco (Glamping)

badmuts

ilse, 4-2-2017
Ik lees hier dat badmuts verplicht is??????? maar ik zie dat nergens op de fotos terug, weet iemand hoe t zit, recent geweest misschien?
3 reacties

Stacaravan Tahiti

Janssen, I., 17-8-2016
Wie weet waar de stacaravans Tahiti van Vacansoleil gelegen zijn en kun je deze op een plattegrond op internet vinden? Alvast bedankt. I.

Kees, 19-7-2016

Is er op deze camping free wifi?

Of tegen betaling?

1 reactie

tenten

hans, 18-7-2016
hoe staat de tenten van vacansoleil genoeg ruimte om een party tent te plaatsen.

fietsverhuur

HannekeVG, 12-4-2016
Beste! Wij gaan in mei weer naar deze camping, daar het ons vorig jaar bijzonder goed is bevallen. We overwegen ter plaatse fietsen te huren (inclusief achterzitjes) voor twee weken. Weet iemand de actuele prijzen? BvD!

Te boeken in Nederland?

Inge, 29-3-2016

Hallo,

is er iemand die weet of er via een Nederlandse touroperator of boekingsbureau een staplaats voor een tent te boeken is?

Zo niet: is het mogelijk een annuleringsverzekering af te sluiten bij het boeken via de camping?

voetbal

fhm, 29-1-2016
weet iemand of er op de camping een voetbalveld je aanwezig is?
1 reactie

plaatsgrote

anita10, 19-1-2016
Weet iemand of de superior plaatsen op de camping allemaal even groot zijn. De camping zegt 7x11. Ik denk dat dit voor onze caravan te klein is. We hebben een caravan die 5 meter zonder dissel is( dus ongeveer 7,5 met)

animatie

sbungelaar, 2-1-2016
wie weet wat er s'avonds te doen is op de camping?is er wel vermaak/show en of muziek voor jong en oud? dus ook leuk voor volwassenen

Pubers en Venue Holdiday tenten

Joyce, 19-12-2015

Wij overwegen om zomer 2016 naar deze camping te gaan met 2 pubers (dan 16 en 14 jaar oud) en een tent te huren van Venue.

Kan iemand mij vertellen of deze camping wat te bieden heeft in de vorm van activiteiten/chillplek voor genoemde leeftijdscategorie en of de tenten van Venue een beetje leuk staan en netjes zijn? Ik begreep dat het deel van de camping waar deze tenten staan redelijk schaduw heeft, klopt dat?

Onze bezoekers bekeken ook: