Camping San Francesco (Glamping)

8.2Fantastisch

Italië, Plaatsen rond het Gardameer, Desenzano del Garda

8.2Fantastisch

• 7.3Eetgelegenheden
  • 8.1Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor San Francesco (Glamping) voor je op een rij gezet:

Meer camping info

Ga er op uit naar camping San Francesco in Desenzano. Met het enthousiaste animatieteam, het mooie zwembad en de leuke speelhal is het nooit saai. Camping San Francesco is gelegen aan het Gardameer en ligt dichtbij leuke steden. Je bent op de fiets zo in Desenzano en Sirmione waar je de rijke geschiedenis van Italië kunt ontdekken.

424 reviews over Camping San Francesco (Glamping)

• 8Bianca Sloesen05-09-2020

Jammer van de vele honden

Super leuke camping aan het meer Wel groot Helaas laten mensen hun hond op de camping en aan het meer uit. Of te wel vies. Hier zou meer toezicht op moeten zijn.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2020

• 2019
    8Do24-09-2019

Mooie camping maar nooit meer een bungalowtent

Een mooie camping direct aan het Gardameer. Het zwembad is net vernieuwd en ziet er keurig uit. Ideaal met (kleine) kinderen. De camping is super maar de accommodatie die wij via touroperator boekten, een bungalowtent, was een grote domper. De tent hadden ze niet meer te huur aan moeten bieden, deze was gewoon op. De ritsen waren kapot, dingen afgebroken zodat we het niet open konden zetten. Ook stond de tent scheef. Echt schandalig hoe deze eraan toe was. Er was ook niemand van touroperator aanwezig.

• 7Eetgelegenheden

• 8Chirley22-08-2019

Super leuke camping voor jong en oud

Leuke camping voor jong en oud. Leuk zwembad en je ligt meteen aan het gardameer. Je kunt ook lekker eten in het restaurant op de camping. Hier kun je je eten ook afhalen. Ook heb je een campingwinkeltje, deze is wat prijzig maar in de buurt heb je diverse supermarkten die al op tijd open zijn. De toilet, was en douche ruimtes werden goed bijgehouden. Paar keer per dag werd er hier schoongemaakt. Behulpzaam en aardig personeel. Ook het animatieteam deed goed hun best om het voor iedereen leuk te maken. Veel uitvalswegen die makkelijk met de auto te doen zijn zoals de watervallen in molina. Deze zijn zeker de moeite waard.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Ruben31-07-2019

Geweldige camping op mooie locatie

Mooie sfeervolle camping aan het Gardameer en gelegen op fietsafstand van het prachtige stadje Sirmione. De camping heeft een fantastisch mooi zwembad waar o.a. peuters en kleuters in het ' spetterparadijs' hun geluk niet op kunnen. Camping beschikt over alle denkbare voorzieningen, sanitair is goed en schoon en personeel is aardig. Pizza's op de camping zijn eveneens erg lekker.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 8Kris28-07-2019

Mooie camping zeker aan te raden !!!

Een heel mooi proper verzorgde camping ! Douches zijn misschien niet altijd warm maar dat is dan ook geen minpunt aangezien het meestal warme temperaturen zijn... Het sanitair is proper, iedere dag meerdere malen poetsploegen gezien ! Het zwembad is top zeker met kleine kinderen ! Animatie deed super hun best ! Het enige puntje wat ik zou aanhalen is dat wanneer het restaurant sluit dan ruimen ze af en gooien ze glas weg dit in containers die kort bij de staanplaatsen staan wat behoorlijk luid kan klinken ... met kinderen die Slapen is dit een minpuntje ... maar het is een top camping zeker een aanrader !!!

• 9Roxanne22-07-2019

Heerlijke camping

In juli 2019 hebben wij 1 week genoten op deze mooie en schone camping. Wij hebben 2 dochters van 2,5 en 5 jaar en zaten in een stacaravan. De camping is in 2 delen verdeeld, met een weg ertussen. 1 kant met kampeerplekken, supermarktje, restaurant, speeltuin en receptie. Andere deel, afgesloten doormiddel van een wit hek waar een pas voor nodig is, hier vind je het zwembad, speeltuin en sportterrein. Zwembad viel erg in de smaak! Vanaf de camping hebben we uitatapjes gemaakt naar Venetie (1,5 uur rijden), sirmione (15 min rijden), parco delle cascate in Milo, mooi natuurgebied met als hoogtepunt een schommel bij een waterval (45 min rijden). Bezoekje aan Verona laten zitten, vonden we het te warm voor. Na verblijf op deze camping zijn we verder gereden naar Toscane voor deel 2 van onze vakantie.

• 8Tom14-07-2019

Komen zeker weer terug , verder van restaurant

Prettige camping staanplaatsen zijn bij het meer groot. de staanplaatsen zijn niet vlak ( veel nodig om caravan waterpas te krijgen) en zien er aftands uit. Zou toch wel netter mogen voor de prijs voor de staanplaats. personeel vriendelijk en sanitair uitstekend!! 1 nadeel wil ik toch benoemen na sluitingstijd van restaurant blijven er mensen tot diep in de nacht luidruchtig, in het vrij toegankelijke gedeelte van het restaurant.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 8MSG10-07-2019

Top verblijf voor gezinnen met centrale ligging

Verbleven op het 'Village' deel in de Garda Suite Deluxe. Dit verblijf met twee slaapkamers/badkamers zag er zeer netjes uit en was van alle gemakken voorzien. De ligging was ook goed en bood meer dan genoeg privacy. De tuin wordt heel goed onderhouden. Het zwembad met spraypark was fantastisch voor onze kleine (2jr) en hier heeft hij zich de hele vakantie goed weten te vermaken. Bedjes met parasol genoeg (22/6>06/07) al komen in het weekend veel italianen en dan is het (te) druk. Dan kun je ook een dagje uit want de ligging (tegen Sirmione) is top en je bent ook zo in Rivoltella of Desenzano. Supermarkt zit op de camping deel maar je bent net zo snel bij de MaxiGross/Italmark net buiten de camping die meer hebben en de helft goedkoper zijn. Dat geldt ook voor het eten, genoeg top restaurants te vinden net buiten de camping want het restaurant (vooral afhalen) was slecht. Het personeel is heel netjes. Camping is een aanrader.

• 4Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 9Robin10-07-2019

Een leuke camping, groen, schoon, rustig

Wij hebben diverse campings rond het Gardameer gezien, deze camping boeken we nu voor het 3e jaar op rij.

Nieuwe gedeelte: - Alleen maar stacaravans - Zwembad - Sportvelden - Animatie - Veel groen. Inderdaad met asfalt maar dat is bewust ivm kinderwagens en rolstoelen.

Oude gedeelte - Ingericht voor kampeerders met eigen tent, caravan of camper. - Ook (veel nieuwe) stacaravans. - Caravans zijn in hofjes gesitueerd. Dat vinden wij erg gezellig. Eigen plekje, ruim opgezet veel groen

Meer: - Veel schaduw - Honden toegestaan - Grote steiger - Eerste 50 – 100 meter ondiep (waterschoenen meenemen) - Mogelijkheid om een boot te water te laten en ook vast te leggen! - Minimaal last gehad van boten die in en uit het water gaan. Er is een stuk afgebakend waar de boten in en uit het water gaan.

Zwembad: - Badmuts verplicht voor mensen met haar - Luchtbedden, zachte ballen toegestaan

Sanitair oude gedeelte is gedateerd veel Nederlanders

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Betty van der Klugt07-07-2019

Fantastische vakantie gehad aan het Gardameer.

We hadden een glamping tent geboekt. Maar die viel erg tegen. Stonden heel dicht o elkaar. Niet fijn als je 2 honden bij je hebt. Hebben toen een upgrade kunnen doen voor een heel mooie mobilhome. Met 2 slaapkamers met eigen badkamer. Mooi overdekt terras en daarvoor een evengroot grasveldje. Alles mooi omzoomt met struiken en heggen zodat je niet bij de buren naar binnen kijkt. Hebben daar heerlijk 14 dagen genoten van alle dingen van het Gardameer. De gezellige plaatsen en markten met overal terrasjes. Echt aan te bevelen.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019