Camping San Francesco (Glamping)

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag25°13°
Camping San Francesco (Glamping)
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor San Francesco (Glamping) voor je op een rij gezet:

373 reviews over Camping San Francesco (Glamping) in het Nederlands

Redelijk

Kim, 4-4-2018

Vorig jaar 2 weken geweest. Wij zaten in een stacarvan in het nieuwere gedeelte vlakbij het zwembad. Netjes onderhouden. Caravan en tuintje prima. Zwembad prima. Maar wij zaten vlakbij de animatie (3x in de week tot een uur of 23.00 uur) en hadden hier veel overlast van. Ook gingen ze in de middag oefenen voor de avondvoorstellingen dus ook in de middag last van lawaai. De muziek stond echt heel hard, Heel vervelend. Het gedeelte met de tenten, vlakbij het meer vond ik wat minder netjes/rommeling . Restaurant redelijk.

Nooit meer!!

Dorien, 5-9-2017

Wij hadden een stacaravan, maar deze staan zo dicht op elkaar dat je precies kon horen wat er in de caravan naast en achter je gebeurde. Dit betekende voor ons 's avonds pas laat kunnen slapen en 's morgens vroeg wakker.

Het regende en dat zorgde ervoor dat wij in de caravan overal lekkage hadden.

Bij het douchen hadden wij niet/nauwelijks warm water.

De muziek staat 's avonds veel te hard en gaat te lang door.

Wij zouden er een week blijven, maar zijn na 3 dagen weggegaan. Voor ons nooit weer!

Niet geweldig

Manuela, 27-8-2017

Staan nu 1 week op deze camping. Campingplaatsen erg dicht op elkaar. Wij staan op 'n plaats pal tegen de achterkant van het restaurant. Dat betekent tot 1 uur half 2 's nachts lawaai van opruim werkzaamheden zoals glasbak e.d. Sanitair oogt goed maar wordt heel slecht schoongemaakt. In de hele week 1 x gezien dat de wc's werden schoongemaakt. En je loopt toch regelmatig die kant op. Afvoer van wastafels vol met viezigheid. Restaurant is goed met groot terras. Keuken kan de grote drukte goed aan. Zwembad ziet er leuk uit voor kinderen. Het meer loopt heel langzaam af, maar waterschoenen zijn wel fijn. Volop stenen op het "strand" en in het meer. Ligging is prima.vlakbij sirmione en desenzano.

Prima camping maar toch eenmalig

Monique, 13-8-2017

De camping is redelijk groot waardoor de kids niet zoveel aansluiting hadden dan bij een kleinere wat meer kneuterige camping. Dat vonden wij jammer. Toch ook een bepaald publiek. Tja viel te verwachten. Campinggasten die denken dat de buren ook graag genieten van wolter kroes. Niet dus. De camping ernaast draait elke avond tot 23.00 harde muziek en dat hoor je behoorlijk. Verder was sanitair prima schoon en ligging gunstig voor omgeving. Aan het meer, bij sirmione en verona en venetie is ook goed aan te rijden. Zwembad wel wat meer voor de kleintjes. Verder vriendelijk personeel en goed georganiseerd. Touroperator ontvangst was keurig. Toch volgend jaar weer verder kijken.

Voelt als thuis!

Vox, 2-8-2017

Heerlijke camping met een prachtig zwembad. Beide gedeeltes met stacaravans zijn netjes. S'nachts lekker rustig op de camping. Prachtig gelegen aan het meer. Wel jammer dat je niet lopend naar een stadje kan. In het voorseizoen s'avonds niks te doen op de camping zelf. Geen muziek of animatie. Wel een fijne vakantie gehad!

Mooie camping

Susan Luinenburg, 28-7-2017

Deze camping is echt aan te raden. Je kunt de hele vakantie op de camping blijven als je wilt want er is genoeg om je te vermaken. Wil je toch weg dan is er in de omgeving genoeg te zien en te beleven, zoals Sirmione een heel mooi historisch plaatsje! Zwembad op de camping is écht mooi met zoveel moois voor de kleintjes. Wel wat koud water maar met de hete temperaturen is zelfs daar wel overheen te komen. Ook zijn de stacaravans erg schoon en worden ook heel grondig schoongemaakt na vertrek. Kortom een aanrader!

camping verouderd

Bram Klaassen, 28-7-2017

De ligging is perfect aan het Gardameer. De stacaravans zijn mooi en een leuk zwembad. De campingplaatsen daarentegen zijn gewoon slecht. Er is geen vlak stukje te vinden en de honden lopen door je voortent. Het sanitair wordt wel schoongehouden maar is kapot/verouderd. Ook worden er honden meegenomen in de douches waar niet tegen opgetreden wordt.

Super camping.

Mike, 6-7-2017

Heerlijke camping die centraal gelegen is. In de omgeving is veel te doen, ook met kleinere kinderen. Het zwembad is voor kleinere kinderen fantastisch. Het is helemaal vernieuwd en de vermaken zich er prima. De camping ligt aan het meer, maar het zijn kleine strandjes. Wel is er een gazon waar je op kunt zitten. Het enige nadeel dat ik kan bedenken is dat in het weekend er ook veel mensen van buiten de camping zijn wat enorme drukte bij de camping veroorzaakte. Zelfs in het laagseizoen (mei). Zeker voor herhaling!

stacaravan op nieuw deel heel mooi

Jan, 13-6-2017

Er mogen honden op deze camping komen, ook in het restaurant. Er zitten dus elke avond enorm veel honden in het restaurant. De stacaravans op het nieuw deel (bij het zwembad) zijn enorm mooi en goed verzorgd, zoals 2 badkamers.

Prachtige nette camping

Bert, 19-5-2017

Vooral het nieuwere deel is heel mooi. Stacaravans zijn in "hofjes" opgesteld. Toch enige privacy door het gebruik van beplanting die goed onderhouden wordt.

Stacaravans zijn vrij nieuw en netjes.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping San Francesco (Glamping) in Desenzano del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping San Francesco (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping San Francesco (Glamping) scoort een 7.45 uit 10 op basis van 397 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: