Appartement Residence Cristall Lago ***

Appartement Residence Cristall Lago ***

Appartement Residence Cristall Lago
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Cristall Lago voor je op een rij gezet:

4 reviews over Appartement Residence Cristall Lago in het Nederlands

Ik voel me opgelicht.

Hans, 17-8-2009

Het appartement is redelijk. Bedden zijn niet geweldig. Wij hebben dit app last minute geboekt. Bij het verlaten van het app hadden wij het app schoner achter gelaten dan dat we het kregen. echter men stelde alles in het werk om onze borg niet terug te hoeven geven.

Receptie is beperkt open.

Zijn hier 3 keer op vakantie geweest

ed wapperom, 27-12-2005

Zijn hier 3 keer op vakantie geweest.

Helaas ieder jaar werd het minder, de supermarkt, het restaurant alles is verdwenen.

Het grootste gedeelte van de appartementen is eigendom van Italianen die hier een appartement hebben gekocht, zodoende kom je hier in ieder geval weinig andere nationaliteiten tegen.

Verder valt het met het gedrag van de blonde eigenaressen in merkkleding best wel mee.

Best leuk om hier een keer in voor of na seizoen naar toe te gaan, geen aanrader voor het hoogseizoen.

Mooie accomodatie met zwembad, rustig gelegen, ruime 2 kamerappartementen met uitzicht op het meer, maar voor alles moet worden betaald: van parasol tot kinderstoel. Desenzano binnen 10 minuten op loopafstand. Service en klantvriendelijkheid van de receptie beneden alle peil.

ik ben daar 1geweest het was een heel mooi appartement en

Lily Boddeveld, 19-10-2004

ik ben daar 1geweest het was een heel mooi appartement heel ruim en schoon. je komt het gebouw in met een sleutel dus niet voor iedereen toegangkelijk. Wel een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Cristall Lago in Desenzano del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Cristall Lago zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Residence Cristall Lago scoort een 7.5 uit 10 op basis van 4 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: