Appartement Relais Du Lac

Kleine hotelsWeer vandaag22°16°
Appartement Relais Du Lac
8,3

15 reviews over Appartement Relais Du Lac in het Nederlands

Mooi hotel maar het is nog niet helemaal klaar!

M.Hermans
19-8-2009

Het is een erg schoon en mooi hotel waar je wel kunt ontbijten maar niet kunt lunchen en avondeten.Mooie ligweide met zwembad wel met erg grove bodem.Ligt aan een drukke weg(vond ik persoonlijk niet hinderlijk).Weinig tot geen animatie voor kinderen.Kamers zijn groot en schoon en voorzien van een groot balkon.Alle kamers hebben airco.Er zijn veel ruimtes welke nog afgebouwd moeten worden.Parkeerkelder voor de auto is wel erg prettig.Klachten welke wij hadden werden direct opgelost.Achter het hotel ligt een grote supermarkt waar werkelijk alles te krijgen is.We hebben er 2 weken een prettig verblijf gehad maar voor vertier moet je elders zijn.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

uitstekende accomodatie

Mandy van Delft
17-8-2009

Een prachtige accomodatie met een mooi zwembad. Grote appartementen met een heel groot balkon. In de nabije omgeving weinig te beleven maar met de auto kun je naar desenzano of sirimone.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Aug 17 2009 16:43:53 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Buitengewoon appartementencomplex

Jacky
16-8-2009

Appartementencomplex relais Du Lac is absoluut een aanrader. Prachtige kamers en behulpzaam personeel.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtige appartementen

Fam. van der Wal
7-8-2009

Juli 2009 voor 2 weken. Wij waren met 6 volw. in een 3 kamerapp. en dat was goed te doen. In 1e instantie kregen we als extra bed een stretcher, maar kregen (na verzoek) een gewoon bed toen er 1 vrij kwam. Enig minpuntje aan de schoonmaak was dat dit maar 1x p.w werd gedaan. Je bent dus wel genoodzaakt om extra handdoeken bij te boeken of zelf te wassen in de wasserette (5 EUR per was of droogbeurt). Supermarkt op loopafstand waar elke ochtend verse broodjes te verkrijgen zijn. Verder ligt het appartement aan een vrij drukke weg een beetje buiten het centrum. Als je naar Desenzano del Garda wil moet je de bus pakken of met de auto gaan. Het zwembad ligt voor de deur (dus aan de drukke weg met een hek gescheiden) en loopt geleidelijk af, maar dieper dan 1.40-1.50m wordt het niet. Wij hebben er een fantastische vakantie gehad en is zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2009

Mooi nieuw appartement

van der Zee
30-7-2009

Net (mei 2009) opgeleverd appartementencomplex, met te boeken ontbijtmogelijkheid. Wij zaten er de eerste twee weken van juli in kamer 108. Lekker ruime kamer en balkon met airco en uitzicht op het zwembad en weg. Er waren wat kinderziektes, zoals een lekkende vaatwasser en boiler, maar voor ons niet echt een probleem. Sommige andere bewoners hadden wel problemen maar wij hebben het enorm naar ons zin gehad. De bodem van het zwembad is vrij grof gestuct, schaafplekken. De auto kan in een afgesloten parkeergarage onder het hotel geparkeerd worden. Kamernr. is parkeerplaats. Achter het complex een grote groothandel waar je heel veel kunt krijgen. Elke dag verse broodjes, vlees, groente en fruit, ook op zondag. Ligt aan de weg dus ideaal als vertrekpunt voor dagjes uit. Behalve het zwembad en de tafeltennis is er voor kinderen niet veel te doen, geen speeltuin o.i.d. Wel grote overdekte ruimte tussen de pilaren in de schaduw. Wasmachines en drogers in garage. 's Avonds zelf vermaken.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2009

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Afstand tot strand1 km

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportSurfen
  • BuitensportenFietsen
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Relais Du Lac in Desenzano del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Relais Du Lac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.