Appartement Relais Du Lac

• Jacuzzi

6 reviews over Appartement Relais Du Lac in het Nederlands

• 6sander30-07-2013

absoluut geen 4 sterren: is slecht onderhouden

Dit appartementencomplex is zeker geen 4 sterren waardig: - overal bladdert de verf en zijn er stucwerk beschadigingen - de bedden zijn van zeer slechte kwaliteit en zeer dun - je moet extra betalen voor strandlakens - er is geen schoonmaak voorzien in een 4 persoons appartement gedurende een week, dus ook geen nieuwe handdoeken....na vragen kregen we deze trouwens wel. - het grote balkon is gewoonweg vies en de warmtewisselaar van de airco staat op het balkon dus in de zomer is het er extra heet. - personeel zie je niet en het is er gewoon niet gezellig. Kortom, we kwamen net uit een ander 4 sterren complexje wat echt perfect was en dat is dit toch een groot verschil. 2 a 3 sterren, prima maar een luxe 4 sterren accomodatie is het zeker niet. De ligging is in het midden tussen desenzano en sirmione, dus prima. Het strand ligt op 2/3 km afstand, dus een auto is zeer aan te raden. Overigens ligt er een op 2 minuten wandelen achter het gebouw een mega supermarkt.

6Inrichting
    6Prijs/kwaliteit
    6Hoeveelheid ruimte

• 8Eric24-07-2010

Niet met kinderen

Appartement was erg nieuw, wij hadden een 2 kamer appartement. Slaapbank in de woonkamer was erg slecht en we waren dan ook blij dat we die niet hoeften te gebruiken aangezien we met ons 3-en waren (2 volw.+peuter) Personeel was zeer vriendelijk. Zwembad mooi, echter erg ruw, onze peuter maar ook wijzelf hielden er een paar schaafwonden aan over. Jammer dat er geen apart kinderbad is. Complex ligt aan drukke weg waar je geen last van hebt. echter wel zeer vervelend en gevaarlijk is het grote hek dat altijd open staat overdag. Dit hek bevind zich direct naast het zwembad en ligweide. Combineer dat met een ondernemende, snelle peuter en de kans bestaat dat er nog eens 1 de weg op vliegt met alle gevolgen van dien. Wij hebben in ieder geval menig sprint in moeten zetten om te voorkomen dat peuter tussen het hek door verdween. Met groteren kinderen of enkel volwassenen een prima appartement. Wij hadden rechtstreeks geboekt en daardoor was keuken meteen bij de prijs in.

9Prijs/kwaliteit

• 7Dion10-09-2009

Mooi appartement, weinig faciliteiten

Het appartementencomplex is nieuw en dat zie je goed. De kamer is kraaknieuw, incl. kleine opstartproblemen. Een opeens niet meer werkende elektrische kookplaat werd wel direct opgelost. Wij hadden een 4-p.appartement. Het was ruim, voorzien van marmeren vloeren, badkamer met inloopdouche, zeer ruime slaapkamer. Appartement voorzien van balkon, 6 p. app. hebben heel groot balkon. Een bedbank is aanwezig, maar daar moet je niet veel van verwachten (zoals alle bedbanken). Receptionisten spreken goed engels. Verder nagenoeg geen faciliteiten: alleen een zwembad en een tafel voor tafeltennis. Je kunt een pizza bestellen of een broodje en wat drinken, maar dat was het verder wel. 's Avonds ben je wel snel in Sirmione (ong. 10 min. met auto) of Desenzano (15 min) om daar bijvoorbeeld te eten. Zwembad is erg koud en onhandig, er is niet een speciaal kinderbad. Verder heb je snel blaren van de grofkorrelige bodem. De parkeerplaatsen zijn inderdaad erg klein. Al met al toch prima vermaakt.

9Inrichting
    7Prijs/kwaliteit
    8Ligging

• 7M.Hermans19-08-2009

Mooi hotel maar het is nog niet helemaal klaar!

Het is een erg schoon en mooi hotel waar je wel kunt ontbijten maar niet kunt lunchen en avondeten.Mooie ligweide met zwembad wel met erg grove bodem.Ligt aan een drukke weg(vond ik persoonlijk niet hinderlijk).Weinig tot geen animatie voor kinderen.Kamers zijn groot en schoon en voorzien van een groot balkon.Alle kamers hebben airco.Er zijn veel ruimtes welke nog afgebouwd moeten worden.Parkeerkelder voor de auto is wel erg prettig.Klachten welke wij hadden werden direct opgelost.Achter het hotel ligt een grote supermarkt waar werkelijk alles te krijgen is.We hebben er 2 weken een prettig verblijf gehad maar voor vertier moet je elders zijn.

7Prijs/kwaliteit
    6Ligging

• 9Mandy van Delft17-08-2009

uitstekende accomodatie

Een prachtige accomodatie met een mooi zwembad. Grote appartementen met een heel groot balkon. In de nabije omgeving weinig te beleven maar met de auto kun je naar desenzano of sirimone.

8Prijs/kwaliteit

• 9van der Zee30-07-2009

Mooi nieuw appartement

Net (mei 2009) opgeleverd appartementencomplex, met te boeken ontbijtmogelijkheid. Wij zaten er de eerste twee weken van juli in kamer 108. Lekker ruime kamer en balkon met airco en uitzicht op het zwembad en weg. Er waren wat kinderziektes, zoals een lekkende vaatwasser en boiler, maar voor ons niet echt een probleem. Sommige andere bewoners hadden wel problemen maar wij hebben het enorm naar ons zin gehad. De bodem van het zwembad is vrij grof gestuct, schaafplekken. De auto kan in een afgesloten parkeergarage onder het hotel geparkeerd worden. Kamernr. is parkeerplaats. Achter het complex een grote groothandel waar je heel veel kunt krijgen. Elke dag verse broodjes, vlees, groente en fruit, ook op zondag. Ligt aan de weg dus ideaal als vertrekpunt voor dagjes uit. Behalve het zwembad en de tafeltennis is er voor kinderen niet veel te doen, geen speeltuin o.i.d. Wel grote overdekte ruimte tussen de pilaren in de schaduw. Wasmachines en drogers in garage. 's Avonds zelf vermaken.

9Inrichting
    9Prijs/kwaliteit
    8Ligging

5 tips over Appartement Relais Du Lac

• Malou van O, 02-08-2013

Er wordt veel reclame gemaakt voor een groot aquapark vlakbij Cola. Wij hebben n ander aquapark opgezocht:op 50 min rijden, ligt 'Le Vele'.Leuk park,€16 entree incl parkeren.Het was er rustig,dus geen lange wachtrijen. - Relais du Lac ligt in het plaatsje Rivoltella, wat deel uitmaakt van Desenzano. Hier is niet veel te doen qua restaurantjes. Daarvoor raden we de plaatsjes aan: Desenzano, Sirmione, Lazise, Bardolino, Salo, Pescheira.

• Ans, 04-09-2012

Bezoek ook eens de oude struw bij Valeggio sul Mincio. Ligt ten zuiden van Peschiera..

• Ans, 04-09-2012

Voor het gruik van de Wifi. Ga op het balkon staan. De muren zijn zo dik dat het signaal er niet doorheen komt. wij hadden een prima en snelle verbinding.

0 vragen over Appartement Relais Du Lac

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Afstand tot strand1 km
    • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig