Appartement Relais Du Lac

Kleine hotelsWeer vandaag30°19°
Appartement Relais Du Lac
8,3

4 reviews over Appartement Relais Du Lac in het Nederlands

Mooi complex met prachtig zwembad!

Trees Gheysen
13-8-2014

Door overboeking in een ander appartement in Moniga Del Garda zijn wij hier terechtgekomen en het is ons goed bevallen. Het is een mooi complex, verzorgde, mooie kamers, vriendelijk personeel. Onze kamer was wat aan de kleine kant voor ons gezin van 5, maar dit had alvast te maken met onze overboeking. We hadden slechts één slaapkamer met 3 bedden, de 2 oudsten sliepen op een slaapdrank in de woonkamer. Niet echt comfortabel, ook niet naar opbergruimte toe, maar voor de weinige momenten dat je op de kamer bent, lukte dit wel. Dit is een streek waar je zoveel mogelijk moet buiten vertoeven, daar het er heel mooi is! Het ligt wel nogal afgelegen, tussen Desensano en Sirmione, je moet dus steeds de auto nemen...maar dat hield ons niet tegen. De kitchinette stelde niet veel voor, héél weinig gerief, koffiezet die het amper deed,...Overal Wifi, ondergrondse parkeergarage, dit is een goede accommodatie!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

Mooi en ruim.

Fam Verstappen
16-7-2013

Hotel is wel gelegen aan drukke weg maar dat mag je er niet van weerhouden om hier te logeren, alles is redelijk binnen loop afstaand. Kamers zijn zeer ruim van opzet, zwembad is prachtig.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2013

Buitengewoon appartementencomplex

Jacky
16-8-2009

Appartementencomplex relais Du Lac is absoluut een aanrader. Prachtige kamers en behulpzaam personeel.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtige appartementen

Fam. van der Wal
7-8-2009

Juli 2009 voor 2 weken. Wij waren met 6 volw. in een 3 kamerapp. en dat was goed te doen. In 1e instantie kregen we als extra bed een stretcher, maar kregen (na verzoek) een gewoon bed toen er 1 vrij kwam. Enig minpuntje aan de schoonmaak was dat dit maar 1x p.w werd gedaan. Je bent dus wel genoodzaakt om extra handdoeken bij te boeken of zelf te wassen in de wasserette (5 EUR per was of droogbeurt). Supermarkt op loopafstand waar elke ochtend verse broodjes te verkrijgen zijn. Verder ligt het appartement aan een vrij drukke weg een beetje buiten het centrum. Als je naar Desenzano del Garda wil moet je de bus pakken of met de auto gaan. Het zwembad ligt voor de deur (dus aan de drukke weg met een hek gescheiden) en loopt geleidelijk af, maar dieper dan 1.40-1.50m wordt het niet. Wij hebben er een fantastische vakantie gehad en is zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2009

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Afstand tot strand1 km

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportSurfen
  • BuitensportenFietsen
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Relais Du Lac in Desenzano del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Relais Du Lac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.