Appartement Relais Du Lac

• Jacuzzi

5 reviews over Appartement Relais Du Lac in het Nederlands

• 8Malou van O02-08-2013

Erg mooi appartement!

Wij hebben een week in Relais du Lac verbleven. Het appartement is ruim, schoon en netjes. Mooi opgezet. Fijne strandbedjes en in de week dat wij er waren was er altijd plek. Voornamelijk gezinnen met (jonge) kinderen. Het is er rustig. Geen 'last' van anderen gehad. Geen animatie voor kinderen. Personeel is vriendelijk. Voor extra schoonmaak en handdoeken moet je bijbetalen. Ik sprak na 4 dagen een schoonmaakster aan en vroeg of ik wat gebruikte handdoeken mocht geven voor de was. Dat was geen probleem. Ik kreeg er zelfs enkele terug. Zonder bijbetalen. klantvriendelijk! Ligging van appartement is wat minder, wij zijn overal met de auto naar toe gegaan. Strandje aan Gardameer is ook een stuk lopen, maar deze info krijg je bij inchecken. Fijne keuken, koelkastje met vriesvakje. Vaatwasser (vaatwastabletten, allesreiniger, wcreiniger zijn niet inbegrepen dus handig om zelf mee te nemen) Om de hoek ligt een grote supermarkt. Ze hebben daar (bijna) alles!

9Hoeveelheid ruimte
    6Ligging

• 9Heleen17-06-2013

Aanrader

Mooi, ruim en schoon appartement.

8Prijs/kwaliteit
    9Hoeveelheid ruimte
    8Ligging

• 9Ans04-09-2012

Heerlijk ruim appartement

Mooi ruim appartement, grote slaapkamer, woonkamertje met slaapbank, ruime eetkamer met kitchenette, grote badkamer en 2 airco’s. Het was buiten meer dan 30 graden en binnen heerlijk koel. Woonkamer kan doormiddel van schuifdeuren afgesloten worden voor gebruik als slaapkamer. Kopjes, glazen en bestek zouden wat meer mogen zijn. Nieuwe vaatwasser en 4 kookplaten. Slaapkamer en woonkamer hebben een flat screen TV. Buiten mooi zwembad dat langzaam afloopt naar een diepte van 1.50 meter. Kinderen konden er heerlijk spelen en voor degene die aan de kant van het zwembad lagen geen spetters van bommetjes en dergelijke. Boven op het dak een solarium, wat voor ouders met hele kleine kinderen een aanrader is vanwege de diepte van de diverse baden en natuurlijk de jacuzzi .Prijs is t.o.v. stacaravan een stuk lager en je hebt meer ruimte en betere faciliteit. Supermarkt is dichtbij.

10Inrichting
    10Prijs/kwaliteit
    10Hoeveelheid ruimte
    8Ligging

• 8Isabel 12-10-2009

Mooie appartementen, met wat gebreken

Appartementen zijn ruim en mooi, genoegt ruimte. Wij zaten ook in kamer 108 en daar lekte de boiler nog steeds...ook onze afwasmachine lekte nog steeds. Internetten kan ook in je kamer (wifi) maar na een aantal dagen kon het alleen nog bij de receptie (slecht bereik??) gemeld maar werd niks mee gedaan. In de parkeergarage lekte het plafond, soort kalk, moest dus goed zoeken naar een goed plekje. Ook moesten wij ons eigen wc papier gaan kopen omdat we via Hotelplan hadden geboekt?? Ook lekte de plantenbakken van het balkon op heel veel plaatsen, echt zonde voor een complex dat pas 2 zomers open is, want de appartementen zijn heerlijk ruim en prettig om in te verblijven. Vlakbij de appartementen is een Maxigross een flinke!! supermarkt, erg prettig. Tis wel zo als je hotel facaliteiten geboekt heb en je gebruik van de keuken wilt maken, je dit 10 euro per dag kost!!!

8Hoeveelheid ruimte
    7Ligging

• 8Steven28-09-2009

Ruime appartementen, helaas weinig sfeer

Grote, sfeerloze kamers met een ruim balkon. Zwembad was goed, voor iedereen een ligbed, echter deze waren niet goed instelbaar. Personeel redelijk vriendelijk.

7Inrichting
    7Ligging

5 tips over Appartement Relais Du Lac

• Malou van O, 02-08-2013

Er wordt veel reclame gemaakt voor een groot aquapark vlakbij Cola. Wij hebben n ander aquapark opgezocht:op 50 min rijden, ligt 'Le Vele'.Leuk park,€16 entree incl parkeren.Het was er rustig,dus geen lange wachtrijen. - Relais du Lac ligt in het plaatsje Rivoltella, wat deel uitmaakt van Desenzano. Hier is niet veel te doen qua restaurantjes. Daarvoor raden we de plaatsjes aan: Desenzano, Sirmione, Lazise, Bardolino, Salo, Pescheira.

• Ans, 04-09-2012

Bezoek ook eens de oude struw bij Valeggio sul Mincio. Ligt ten zuiden van Peschiera..

• Ans, 04-09-2012

Voor het gruik van de Wifi. Ga op het balkon staan. De muren zijn zo dik dat het signaal er niet doorheen komt. wij hadden een prima en snelle verbinding.

0 vragen over Appartement Relais Du Lac

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Afstand tot strand1 km
    • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig