Hotel Oliveto

FamiliehotelWeer vandaag32°22°
8,7

6 reviews over Hotel Oliveto in het Nederlands

Oliveto in Desenzano is zinnenprikkeld .

Toon Bazelmans
25-8-2018

Mensen gaan genieten in dit pas gekochte hotel van Jean Carlos Zambanini. OLiveto is verrassend sterk op gebied van comfort, eten en drinken. Oh ja ook wellness. *ontbijt 100% diner 150...wat een kok *fijne zwembaden *mooie kamers maar gedateerd *prachtige hallen en gangen *krakende oude liften waar je je grootmoeder nog niet in verplaatst *vriendelijke staf *voor mij niet erg kindvriendelijk/er is te wering te doen *vla bij strand en centrum *veel horecagelegenheden en vermaak *PRIMA

Gereisd Met partner in augustus 2018

top hotel!

mvdmeijde
24-7-2013

we hebben 5 nachten in dit hotel gelogeerd, prima plek op 15 min lopen van het centrum van desenzano. prima ontbijt, enorm aardig personeel, hulpvaardig en klantgericht, we hebben ook 4 avonden in het hotel gegeten, niet duur, goed kwaliteit, echt een aanrader!

Gereisd Met partner in juli 2013

Net hotel voor goede prijs.

Lauri en Paul
17-8-2009

Wij zijn net terug van een weekje in hotel Oliveto. Op zich een mooi hotel, nette kamer, schoon. Omdat we midden in het drukke seizoen zaten was het druk bij het zwembad en waren er niet altijd bedjes, maar dit was niet heel erg. Er is namelijk ook een grasveld waarop je kan liggen met een handdoek. Stadje is ongeveer 10 minuten lopen. Het restaurantje wat je tegenkomt aan je linkerhand bij het strandje is erg aan te raden (volgens mij Desenzanino) erg leuk aan het water! Hier kan je ook goedkoop en lekker eten! Het ontbijt is karig, maar wel goed. Koffie wordt uitgeserveerd en eieren kunnen gevraagd worden. De kamer was wel ok, badkamer schoon. Bed een beetje hard, maar dat is net waar je van houdt. Het is overigens aan te raden om een dagja naar Venetië te gaan met de trein, maar ga dan wel op tijd voor een treinkaartje! Mensen die hier naar toe gaan; nog veel plezier!

Gereisd Met partner in augustus 2009

2008

eenvoudig hotel met mooi zwembad

Jantine
1-9-2008

de hal van het hotel belooft veel... maar de kamers zijn maar eenvoudig, wel schoon. ook is het best gehorig in het hotel. het zwembad is prachtig en het ontbijt is best uitgebreidt voor italiaanse begrippen. Als je van plan bent maar af en toe in het hotel te zijn is het een prima verblijf.

Gereisd Met partner in Mon Sep 01 2008 18:37:08 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantie 2008

Fam. Weltevree
7-7-2008

Onze beoordeling is totaal anders dan de beoordeling welke wij gelezen hebben bij ZOOVER. Zijn net terug van een weekje Oliveto. Vanaf begin zeer vriendelijk ontvangen door het personeel. Kamers keurig en schoon. Ontbijt voor Italiaanse begrippen zeer uitgebreidt. Stadje makkelijk lopend te bereiken. Kortom zeer aan te raden!

Gereisd Met partner in juni 2008

Ligging rustig 20 min

Roel en Wilma
22-6-2008

Ligging rustig 20 min. lopen van centrum Desenzano.Personeel in het hotel spreekt voornamelijk Italiaans en zeer slecht Duits of Engels.Is ook niet vriendelijk alleen tegen Italiaanse gasten. Bediening in het restaurant is chaotisch en ongeorganiseerd.Broodjes iedere morgen erg droog en als je een ei thee of koffie wilt hebben moet je er om vragen,ontbijt iedere dag hetzelfde en niet echt uitgebreid.Kamers en balkon erg klein, en vreselijke harde bedden.Kamers en Hotel wel erg schoon en netjes.Zwembag ook mooi.Eindoordeel ,Hotel met weinig sfeer en niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met partner in juni 2008

• VerzorgingHalfpension, Volpension

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand100 m
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportSurfen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Oliveto in Desenzano del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Oliveto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.