Hotel Europa

7Goed

Score uit 1 review

Italië, Plaatsen rond het Gardameer, Desenzano del Garda

Op vakantie geweest naar Europa?

Je kunt vanaf nu meer dan 8.000 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 423p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7Goed

Score uit 1 review

• Kinderopvang

1 review over Hotel Europa

• 7M&S16-01-2010

Prima hotel

Afgelopen zomer 5 dagen in dit hotel gelogeerd. Het personeel(gastvrouw) ziet er op z'n minst gezegd apart uit maar heel vriendelijk en behulpzaam! Er is parkeergelegenheid(gratis) maar verwacht hier niet teveel van. Is direct achter het hotel te vinden. Probeer een kamer op de bovenste verdieping te krijgen met uitzicht op het gardameer, dan heb je een klein balkonnetje erbij. Airco lawaaiig maar de kamer was netjes en ruim (tv, airco, prima badkamer met fohn). Wij hadden logies/ontbijt, ontbijt was matig qua diversiteit aan eten. Er is géén zandstrand zoals in verschillende omschrijvingen van het hotel gezegd word. Er zijn wel een aantal hele kleine kiezelstrandjes die propvol bedjes staan maar wij hebben er geen gebruik van gemaakt. Aanrader is een middag een bootje huren en het Gardameer op gaan. Huur dan 1 zonder benzine, dan ben je goedkoper uit. Centrum vlakbij het hotel.

Gereisd met partner in juli 2009

Hotel Europa info