Camping Desenzano Camping Village

Camping Desenzano Camping Village
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Desenzano Camping Village voor je op een rij gezet:

15 reviews over Camping Desenzano Camping Village in het Nederlands

Super bungalow aan zwembad

Janneke Roubos,
5-8-2017

Del Garda Village en Camping is voor ons echt tot rust komen op vakantie.

Een bungalow aan zwembad.

Geen dringen als zwembad open gaat en hele dag door een bedje te vinden.

Geen grote glijbanen of animatie bij dit zwembad.

Gewoon lekker rust

Bungalow is heel erg schoon en netjes.

Bedden slapen top.

Gaan zeker terug komen hier.

Prachtige plek aan het meer!

Karina,
5-8-2017

Prachtige plek aan het meer, wij openden elke ochtend onze ogen en keken uit over het meer.

Super animatie team voor onze peuter maar ook voor onze pubers was er super veel te dien. Top!!!

Zeker voor herhaling vatbaar.

En de ingerichte tent ?! Helemaal nieuw met alles erop en eraan.

Prima camping

vinny,
      22-7-2017

Prachtige ligging, schittetend uitzicht op Gardameer. Zwembad niet al te groot maar prima en altijd genoeg ligbedjes. Appartement vrij sobere ook qua keukeninventaris minimaal. Wel airco en flatscreen. Camping is ruatig wel veel honden. Restaurant is prima maar bediening is onvriendelijk. Prijs kwaliteit verhouding is prima.

Super!

Karina
      23-8-2016

Super leuke vakantie gehad. Ons kleintje van 1,5 kon heerlijk in het zwembad. De andere 2 tieners zwommen in het meer. Nieuwe kant en klare tent was super, alles erop en eraan. Bed stond alleen wat scheef maar met wat onder de pootjes was het prima te doen. Ligging aan direct aan het meer was wel unieke en prachtig. Voor herhaling vatbaar.

Vermaak voor de kids wat super.

sanitair was prima, miste alleen een aankleed plank / stukje voor baby's.

mooi plekje!

Frederik
      10-8-2016

Kleinere camping met goed restaurant en erg leuke animatie voor de kinderen. Het animatie team is zeer enthousiast en gedreven. Ruim 20 minuten lopen naar het mooie centrum en haven van Desenzano. Klein zwembad.

Minpunt was dat bij het zwemmen in het Gardameer veel mensen bultjes kregen. Volgens andere camping gasten door parasieten en heeft te maken met de windrichting.

fijne vakantie.

anna
      9-8-2016

Voor het eerst naar Italie geweest en een fijne vakantie gehad in een bungalowtent van touroperator. De tent was nieuw en zo ook de inboedel, goede bedden met lattenbodem en ietwat harde matrassen. De camping is onderdeel van het appartementencomplex (Village) en is klein. het campingpubliek is een mengeling van Italianen, Denen, Duitsers, en Nederlanders, veel campers die niet lang blijven, dat maakt het soms wat sfeerloos. De tourplekken variëren van grootte en zijn niet allemaal even vlak. het sanitair op de camping wordt goed schoongemaakt. In een van de twee toiletgebouwen zijn van de drie toiletten, 2 hurktoiletten. de douches zijn goed (heel heet water en harde straal). er is geen campingwinkel aanwezig maar richting Manerba kom je supermarkten (o.a Lidl tegen. Het meer is super, helder water, waterschoenen is geen overbodige luxe. het zwembad is vanaf de camping te bereiken via een tunnel of de weg over te steken en is idd klein en maar 1.40 diep maar wel heerlijk verkoelend. de omgeving is prachtig, Verona en Venetië zijn een aanrader.nog even een pluim voor het animatieteam die zo ontzettend hun best deden! onze kids hebben zich vermaakt!!

Mooie camping, leuke annimatie.

Dominick
      8-8-2016

Wij hebben 3 dagen overnacht op deze camping in een lodgetent via touroperator. Dit was een nieuwe tent en ook de inventaris was nieuw de stickers zaten nog op de borden, bestek, etc. Het was voor ons voor het eerst in zo'n tent maar zeker niet tegengevallen. Het camping sanitair was ook goed, netjes en schoon. De animatie was erg leuk en waren ook de hele dag bezig. Wij hadden gehoord dat het zwembad 's middags dicht ging maar toen wij er waren was dit niet zo omdat het animatie team waarnam als toezichthouder. Al met al drie leuke, mooie dagen gehad. Edwin bedankt!

Wij hadden een 3 kamer appartement. De derde kamer is een vide. Bedden zijn super! Ruim, met een tuintje en geweldig uitzicht! Airco kun je erbij regelen, maar boven blijft het helaas warm. Zwembad is klein, geen peuterbad. Camping ligt aan het gardameer, met een grasveldje met ligbedden. De animatie was niet tot nauwelijks te horen bij de appartementen. Een geweldig, enthousiast animatieteam!

goede camping aan het prachtig meer!

Nancy
      1-8-2016

Wij hadden een appartement met half pension. Appartement was prima inorde maar geen airco!

Het ontbijt was standaard niks extra's , soms geen fruit en geen yoghurt aanwezig! Soms lang moeten wachten op onze koffie omdat er maar 1 ober aan het werk was met bedienen en afruimen misschien zou een koffiemachine iets intressanter zijn! Het avondeten was goed ,saladebuffet altijd hetzelfde, keuze uit 2 voorgerechten en hoofdgerechten.

Zwembad was heel proper!! Maar een toilet in de geburen hebben zou een pluspunt zijn en zeker met een kind van 3 jaar!

Desenzano del garda lag een kwartiertje stappen van de camping, leuk stadje, 12km Sirmione met de auto, een aanrader!

185km Venetië met de auto.

Tenslotte hadden wij een heel goede vakantie!!

Heerlijke vakantie

Heleen
      1-8-2016

De kinderen hebben een geweldige vakantie beleefd dankzij het altijd spontane en gezellige animatieteam. Ze hebben vol enthousiasme meegedaan aan de georganiseerde sportactiviteiten als volleybal, pingpong, voetbal etc.

Een camping met een top animatieteam!

Vacanceselect

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Desenzano Camping Village in Desenzano del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Desenzano Camping Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.