Hotel Albergo Al Cacciatore

ItaliëPlaatsen rond het GardameerDesenzano del Garda

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Albergo Al Cacciatore voor je op een rij gezet:

6.8VoldoendeScore uit 4 reviews

6.8VoldoendeScore uit 4 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

4 Reviews over Albergo Al Cacciatore

• 8Ger06-09-2014

keurig schoon hotel met vriendelijke mensen

ligging aan een drukke weg 15 min lopen naar centrum Mensen spreken engels goed ontbijt, schone kamers goede bedden leuk schoon zwembad badkamer ruim voldoende . Bijzonder aardige eigenaar en echtgenote probeerde ons het naar de zin te maken.

• 3Eric31-07-2012

dit nooit meer

is dit een bejaardensoos of een hotel? ik ben er niet achter gekomen gedurende een week verblijf. het avondeten is belabberd, het ontbijt is magertjes. geregeld zijn er etenswaren op. de kamer is schoon, maar het toilet is in een veel te krappe badkamer geplaatst, je moet er overdwars op gaan zitten, anders moet je de knieën tegen de muur opduwen om te kunne zitten. het personeel spreekt geen engels, en bedient je ongeïnteresseerd. benidorm bastards zou hier zo opgenomen kunnen worden. de eetzaal is als een sauna, maar de ramen mogen niet open - een bejaarde zou eens last kunnen krijgen van de tocht ... er is wel internet gratis beschikbaar (niet op de kamer, wel in de lobby), en er is gratis parkeergelegenheid. we hebben via een touroperator geboekt, ik raad hen aan om dit hotel uit het aanbod te verwijderen. er zijn mensen die zelf hun ontbijt kopen in de winkel.

• 8Chantal02-08-2008

zeer goed hotel juli 2008

Dit is zeker een aanrader! Nette en zeer schone kamers. Hotel wordt gerund door een familie die hier hart en ziel in leggen. Kamers hebben airco en een balkon en worden zeer goed schoongehouden. Ontbijt is eenvoudig, broodjes,muesli, fruit en yoghurt. De enige aanmerking is dat het hotel aan een wat drukke weg ligt. Het centrum van Desenzano is op loopafstand.

• 8afke12-08-2006

Deze zomer ben ik in dit hotel geweest (2006)en heb er een erg leuke tijd gehad. Het is echt een familie hotel, het personeel is erg vriendelijk en wil alles voor je doen en regelen. Een aanrader is het zwembad en het bubbelbad. Ook het grote dakterras is een pluspunt bij dit hotel. Het ontbijt was goed, wel veel jamsoorten! Het hotel lag wel ver van het strand maar dat is toch een kiezelstrand, zeer vervelend. Maar je kunt gratis gebruik maken fietsen dus dat is zeer prettig.

Hotel Albergo Al Cacciatore info

• Rolstoel toegangNiet beschikbaar
  • MinibarNiet beschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar