Hotel Admiral Villa Erme

8Fantastisch

Italië, Plaatsen rond het Gardameer, Desenzano del Garda

Op vakantie geweest naar Admiral Villa Erme?

8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Admiral Villa Erme voor je op een rij gezet:

• Sauna

4 reviews over Hotel Admiral Villa Erme

• 8joke en koen26-09-2011

proper en vlot te bereiken

we hebben dit hotel aangedaan voor ettelijke dagen op onze terugweg naar huis. Weer gevonden op het internet en het buikgevoel gevolgd. Een degelijk net en vrij nieuw gebouw. Onthaal was zeer vriendelijk en heel vlot in welke taal dan ook. Wat wel tegenviel was de bediening in het restaurant,ontbijtzaal, dit was zoals later bleek, de poetsvrouw die er de bediening deed ( en niet echt taalvaardig was). Het kan natuurlijk wel de tijdelijke vervanging zijn maar het was niet echt je dat. De ligging van het hotel was dan weer wel direkt aan het ( 50m ) meer. Kamers waren niet echt groot maar voorzien van alle toeters en bellen. We sliepen ( kamer 205 ) denk ik wel boven de wasmachines en droogkasten want dat geluid kwam wel soms echt door, alsook de airco was niet van de stilste. Goede uitvalsbasis, ondergrondse parking en gratis fietsen.

Gereisd met partner in september 2011

• 8Jan S16-09-2008

Goed hotel

Het hotel ligt een beetje ingeklemd tussen de andere huizen/gebouwen. Heeft daardoor geen tuin. Het zwembad ligt op de eerste verdieping en is overdekt maar aan twee zijkanten open. Hierdoor kun je met slecht weer toch lekker zwemmen. Ontbijt uitgebreid en goed verzorgd. De kamer die wij hadden was niet al te groot maar wel van alle gemakken voorzien en erg schoon. Ook de badkamer is erg schoon. Personeel behulpzaam en vriendelijk, spreekt goed Engels. Wij betaalden 130 euro per nacht hetgeen ik wat aan de hoge kant vind.

Gereisd met partner in september 2008

• 8Corine Spaans22-07-2007

Het was een prima hotel. Het zwembad is overdekt in de buitenlucht en daardoor niet comfortabel warm, de tuin en de ligstoelen waren echter welzeer comfortabel. We mochten ook gebruik maken van het buitenzwembad van het zusterhotel dat op 7 autominuten lag.Voor het avondeten moest je je van te voren in schrijven en dan was er niet zo veel menukeuze( 3 maar). Wij gingen vaak naar een nabij gelegen restaurant, Rossi e Rossi,en daar was het eten prima en de keuze groot.Het hotel is een mooie uitvalsbasis om ook naar Venetie of Verona te gaan.

Gereisd met partner in juli 2007

• 8r.boonstra19-04-2007

ligt aan drukke weg. alleen ontbeid mogelijk dit is matig. kamers zijn prima(hebben zelf de duurdere uitvoering gehad) zwembad was ijskoud wellicht omdat dit in verbinding met kleinen(gratis) sauna staat. op dak staat echter goede jacuzi en mooi zonnedek. personeel is goed en vriendelijk. parkeerplaatsen in kelder zijn krap en meestal bezet als je laat terugkomt. hotel straarl absoluut luxe uit prijs is echter aan de hoge kant voor de geboden service.

Gereisd in april 2007

Hotel Admiral Villa Erme info