Hotel Acquaviva del Garda & Spa

ItaliëPlaatsen rond het GardameerDesenzano del Garda

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Acquaviva del Garda & Spa voor je op een rij gezet:

8.6FantastischScore uit 39 reviews
+5/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.6FantastischScore uit 39 reviews

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

41 Reviews over Acquaviva del Garda & Spa

• 5J.W16-08-2017

Niet het geld waard

Schitterend hotel van buitenaf. Met de kamers moet je geluk hebben. We hadden 4 kamers waarvan er 2 heel mooi waren (met inloopdouche of ligbad en balkon) en 2 dan ook echt achterstallig (vaste douchekop op 1,70m, Losse tegels waaruit mieren komen, wc dat niet goed doortrekt, geen balkon). Het privéstrand is gewoon een grasveld met barretje, jacuzzi en ligstoelen. Om te liggen is dit wel prettig. Meestal zijn wel bedjes vrij. Het meer ligt op openbaar gebied. Jammer genoeg is het water hier vies vanwege de zuidkant waar dus alles aanspoelt. Om er te komen moet je over dikke rotsen klimmen. De mensen die hier komen houden echt van rust. Voor kinderen is het niet echt ideaal. Wij kregen boze gezichten in het zwembad toen we met een bal overgooiden. Badmuts is verplicht. Het zwembad is rustig. Het personeel is helaas heel stug. Alleen bij de receptie zijn ze zeer gastvrij. Ontbijt is gevarieerd en vers. Wij zouden hier niet terugkomen. Vooral niet voor de prijs die betaald moet worden.

• 4Irene13-08-2016

Terug naar de jaren 60

Tsja. Voor de prijs die wij betaalden voor een week in augustus (a 1500 euro) was het uitermate teleurstellend. Alsof je terugstapt in de jaren 60. De hotelkamer is zwaar gedateerd en onze gardenview kijkt uit op een of andere vage betonnen plaats. Wij hebben een ander hotel geboekt.

Oh ja, het strandje waar over wordt gesproken is er inderdaad maar is afgezet met grote stenen. Daar moet je overheen (geen probleem) maar de gezelligheid van het Gardameer is hier ver te zoeken.

Het zwembad is wel mooi en het is er rustig.

• 10Pomme18-07-2015

Mooi hotel met hele goede service

Het is een heel mooi hotel Personeel staat altijd voor je klaar met name het personeel in de bediening Wij hadden halfpension het ontbijt was goed veel variatie. Het avondeten was echt culinair je werd op je wenken bediend Het ligt heel centraal en je bent zo in alle mooie plaatjes rond om het gardameer Het heeft een privestrand met wel veel keien en om in het water te komen moet je over een paar keien heen maar dat is goed te doen Je auto kun je zowel voor het hotel of in de garage onder het hotel parkeren. Wij hebben in de garage geparkeerd en dat was 5 euro per dag. De kamers zijn groot met ruim balkon en een kingsize bed. Het hotel is echt een aanrader alleen is het voor kinderen minder geschikt

• 7Tony07-08-2014

Kan ermee door...

Geen slecht hotel, maar geen topper ook niet. De score van 8,6 vinden wij niet terecht. Vriendelijkheid restaurantpersoneel niveau sub-zero. Vriendelijkheid receptie veel beter, maar toch nog steeds zakelijk-vriendelijk. Eten in het restaurant lekker, maar niet top. Prijs kwaliteit is wel ok. Ontbijt uitgebreid genoeg, maar wel tamelijk monotoom na enkele dagen. Zwembad klein maar ok. Hotel is rustig , maar eerder voor mensen zonder kinderen. We hadden zeker geen slecht verblijf, maar hadden misschien iets meer verwacht.

• 7hansbaan_107-08-2013

Heerlijk ontspannend hotel!!

Een heerlijk ontspannend hotel waar je lekker bij kunt komen! Lekker liggen aan het Gardameer, met bubbelbaden! Het uitzicht is prachtig. Nadeel is dat het strand en meer moeilijk begaanbaar is, veel keien en stenen. Kamers zien er keurig uit en worden dagelijks schoongemaakt! Staff is erg vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt is heerlijk, niet erg divers maar wat er is is goed.

Bijkomend nadeel, het hotel ligt niet erg centraal, nabij een centrum.

• 7willydebeucker30-07-2013

waar voor zijn geld

we boekten dit hotel via touroperator Lekker eten en uitstekende kamers. Zwembad en tuin zijn mooi Eten is gevarieerd en voldoende. Garcons wat stijfjes Iets minder geschikt voor jonge kinderen Ligging: in rivotella , kort bij Desenzano. Verona , Sirmione, Salo , Bardolino zijn kort bij maar je hebt een wagen nodig Je kan ter plaatse fietsen huren

• 10Christof D'herde20-11-2012

Prachtig hotel, oase van rust en luxe

Prachtig hotel acquaviva in Desenzano. Mooie locatie, het meer is via tunnel te bereiken vanuit het hotel. Het eten is heel lekker en voor de kinderen maken ze snitzel met frietjes of lasagne klaar zoals je zelf wil. Het ontbijtbuffet is heel uitgebreid en lekker en het avondeten is heerlijk. Je kan altijd extra frietjes bij vragen of pasta's... geen probleem. Dit is een plaats waar je tot rust komt. Dit is één van de betere hotels waar we al vertoefd hebben. De kamers zijn proper en de familiekamers zijn heel groot, met een aparte ruimte voor de kinderen. Slippers, badjassen, handdoeken, strandhanddoeken... alles perfect inorde. Ze zijn speciaal nog een DVD speler komen plaatsen in de kamer voor de kinderen om een film te kijken. Dit is een aanrader. Een puntje vonden we minder en dat is dat het niet zo'n warm onthaal was aan de receptie.

• 10Brouckaert Lieve27-08-2012

Aangenaam verast

Deze beoordeling schrijf ik een jaar na ons verblijf. Ik wilde dit zeker doen omdat het hotel waar we nu waren -hotel caravel in limone- een hogere score krijgt dan Acquaviva en wij het net andersom vinden. De kamers in Acquaviva zijn supermooi modern ingericht en net. Met badjassen, slippers veel badproducten die steeds aangevuld worden. Ook de handdoekenservice is uitmuntend. Mooi uitzicht over het meer. Uw balkon is ook echt privé weinig inkijk van anderen, in hotel Caravel zaten we letterlijk naast elkaar met welliswaar een houten plankje van 5cm hoogte ertussen. Het ontbijt en diner zijn van héél uitstekend niveau!!! Er is mss wel geen kindermaaltijd, weet ik niet. Het is er heel rustig en kan me voorstellen dat mensen die graag in de menigte en ambiance zitten daar wel een tekort vinden. Het zwembad, wellness en privéstrand zijn top!! Goede locatie om van daaruit vele dorpjes en steden te bezoeken.

• 8vanderveken guns30-05-2012

schitterend hotel

Dit hotel is perfect gelegen, ideaal voor uitstappen rondom het meer, verona, venetie en juist buiten centrum stadje gelegen.Personeel is zeer behulpzaam en doet zijn best om engels of frans te spreken

• 9vantieghem10-08-2011

prachtig

het eten is zeer goed. het gaat op naar gastronomisch italiaanse keuken.

Hotel Acquaviva del Garda & Spa info

• Wlan internetBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • GarageBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

Room facilities

• SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • zonneterrasBeschikbaar (1)

Meals

• VolpensionBeschikbaar
  • HalfpensionBeschikbaar

Beach

• Door weg gescheiden van strandBeschikbaar

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij