Hotel Pinamonte

Kleine hotelsWeer vandaag3°-5°

We hebben een aantal aanbieders voor Pinamonte voor je op een rij gezet:

Laatste review

Toch voor herhaling vatbaar.

Mathilde2 D.,
21-10-2017

Hotel ligt rustig niet aan de doorgaande weg. Doorgaande weg door het dorpje is wel druk, want het is de belangrijkste toevoer vanaf de oostkant naar het Gardameer ter hoogte van Garda. Onze kamer was ruim en comfortabel. De eigenaar kookte zelf en zijn vrouw bediende bij het eten en aan de bar. Onaangenaam was hun hond en het slordige terras. De kok eigenaar maakte een aardige en nette indruk. Hij kookte goed! Eetzaaltje vrij klein, maar daardoor juist aangenaam. Verder niet veel te beleven. Je kunt wandelen in de heuvels of je kunt naar het meer gaan en daar een plaatsje bezoeken ( hoge parkeerkosten) of een wandeling of fietstocht autovrij langs het meer gaan maken.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Airco
Restaurant
Parkeren mogelijk

1 review over Hotel Pinamonte in het Nederlands

Toch voor herhaling vatbaar.

Mathilde2 D.,
21-10-2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pinamonte in Costermano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pinamonte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.