Hotel Panorama

ItaliëPlaatsen rond het GardameerCostermano

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Panorama voor je op een rij gezet:

6.1VoldoendeScore uit 25 reviews
+36/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.1VoldoendeScore uit 25 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

26 Reviews over Panorama

• 7Van wayenbergh09-07-2019

Was nie slecht durf zeker terug gaan

Hotel idd verouderd kon wel iets properder zijn voor de rest vindt ik het eten goed afwisseling in het avond eten was er zwembad was proper de mensen vriendelijk en verstonden mij in het Engels

• 7M.A.B.25-08-2018

Simpel maar oké

Wij hebben een prima vakantie gehad in dit hotel, en ja het is verouderd en nee het is geen 5 sterren hotel maar dat weet je als je hier boekt wij gingen met toch wel een beetje angst hier naar toe aangezien de laatste reviews niet erg positief waren maar zo dramatisch als sommigen hier omschrijven is het niet. En het eten is oké en uiteraard vind je elke avond niet even lekker maar dat hebben we thuis ook wel eens toch? En Gerardo is echt geen onaardige vent je moet ook een beetje het temperament van de Italianen kennen wij hebben geen problemen met hem ondervonden altijd wel in voor een geintje het is ook maar net hoe je jezelf opstelt. Al met al hebben wij een prima vakantie gehad en we zijn echt wel luxer gewent dan dit hotel maar het hoeft zeker je vakantie niet te verpesten!

• 4Sabrina20-08-2018

Nooit meer

Het is een gedateerd hotel kamers zijn redelijk schoon, de kamermeisjes komen wel iedere dag schone handdoeken brengen maar alleen als je je handdoeken op de grond hebt liggen wij hadden het geluk dat de airco het deed en dat we redelijke bedden hadden! Ontbijt stelt niks voor vieze aangeslagen bakjes en borden en vieze kopjes je moet goed zoeken om iets schoons te vinden om van te eten en uit te drinken. Avond eten, daar ga ik het niet eens meer over hebben we zijn onze gehele vakantie uit eten geweest wat extra kosten met zich mee heeft gebracht waar je geen rekening mee hebt gehouden! Bah het stonk gewoon naar natte hond en smaak ja die was er niet ( schoenzool!?) Zwembad de eerste 3 dagen was het water te doen blauw al was het wel dat je vroeg moest komen anders had je geen bedje! Naja bedje het was een plastic plank waar je op lag als je nog geen hernia hebt krijg je die wel van het bedje waar geen kussens op liggen!! Enz....

• 1L.17-08-2018

Werkelijk waar verschrikkelijk!!!

Personeel spreekt geen Engels, kamers en hotel zijn erg oud, alles valt bijna uit elkaar. Restaurant is verschrikkelijk, ontbijt oud, vleeswaren en yoghurt stonden heel de ochtend in de warmte. Avondeten was echt niet lekker, hoofdgerecht was geen hoofdgerecht te noemen, borden vies en afval lag dagenlang op de grond. Tafellaken werd even uitgeklopt en weer op de tafel gelegd. Gesmolten ijs van de dag ervoor werd als restje in de vriezer gestopt en de dag erna weer geserveerd. Gerardo van het restaurant is de meest onvriendelijke en vrij agressieve persoon die ik ooit in een hotel of waar dan ook ontmoet heb. Al met al, wil je een leuke vakantie en lekker eten? Ga hier niet naartoe, je kan je geld wel beter besteden.

• 2R17-08-2018

Nooit meer, zeker geen aanrader!!

Sterk verouderd hotel, erg verwaarloosd. Slecht eten, ontbijt was oud brood en de yoghurt en de vleeswaren stonden ongekoeld, dus waren warm. Het avondeten was vaak koud en stelde niet veel voor. Personeel sprak bijna geen engels, dus was moeilijk communiceren.

• 3W17-08-2018

Nooit meer

Het hotel is echt sterk verouderd, de kasten in de kamer vallen bijna uit elkaar. Het restaurant verschrikkelijk, niet schoon, servies met etensresten, afval op de vloer lag er dagen lang. Het eten slecht! Geraldo van het restaurant een verschrikkelijke man. Nooit meer!

• 10Dorothe Winkels15-08-2018

Genoten van deze vakantie

Wij kwamen een beetje te vroeg aan maar dit was geen enkel probleem. Wij konden op onze kamer terecht.met een mooi uitzicht op het Gardameer ,en kamer met airco. Alles zag er schoon en verzorgd uit .Elke dag schone handdoeken en dagelijks werdt er gepoetst . 2x per week een schoon bed. Vriendelijke behulpzame mensen bij de receptie die goed Duits spreken.Het restaurant is appart van het hotel, Ook hier is het personeel erg vriendelijk. Het ontbijt was uitgebreid en elke avond een 4 gangen diner .Soep daarna 2 soorten pasta,het hoofdgerecht had je de keus uit vlees of vis en dan nog een nagerecht .Na een dagje stappen gingen wij terug naar het hotel om te zwemmen en Geraldo de eigenaar van het restaurant kwam dan met meloenen ,druiven langs voor alle mensen bij het zwembad .Elke week op Donderdag was er live muziek .Wij vonden het in een woord fantastisch

• 6J12-08-2018

Niet voor herhaling vatbaar

Van tevoren de recensies gelezen. Het belangrijkst: schone kamers. Echter na een lange rit en uur wachten konden we eerst een supermarkt opzoeken om schoonmaakspullen te kopen. Overal dikke laag stof en spinrag. De tv was erg vies. We hebben alles van de kant gehaald. Sanitair was wel schoon. Iedere dag schone handdoeken. Dat was prima. Zwembad hebben wij geen gebruik van gemaakt. Restaurant om te huilen. Ober was erg aanwezig. We gingen er vanuit dat we na afloop van ons verblijf de drankjes konden betalen bij de receptie. Na een heel gedoe met de ober (die geen engels of duits kon) bleek dat we direct hadden moeten betalen. Er was ons niets verteld door de receptie. We zijn gaan eten in Garda. Dit was echt italiaans eten. We hebben hier een paar keer ontbeten. Dit is redelijk. Personeel hotel vriendelijk, maar kon geen engels/duits. Prachtige omgeving. Afstand hotel-Garda 2,9 km; lopend te doen. Niet als je slecht ter been bent.

• 5Welleweerd31-07-2018

Geen aanrader

Dit is een oud en vervallen hotel, met slechte bedden en bedroevend slecht eten. Hotel is wel schoon

• 8Familie VLB30-07-2018

Gezellig hotel

Wij verbleven met 7 personen in 3 kamers met werkende airco's. De kamers waren zeer net. Iedere dag werden die schoongemaakt en werden verse handdoeken gelegd. Voor het ontbijtbuffet hadden wij zeker een ruime keuze. Er was voor ieder wat wils. 'S avonds konden wij genieten van een 4-gangenmenu. Dit bestond uit: koud buffet, pasta (keuze tussen 2 soorten pasta's), hoofdgerecht (keuze tussen vlees en vis) en dessertbuffet. Daarnaast werden wij bediend door de joviale ober, die alles in het werk stelde om alles zo goed mogelijk te laten verlopen. Het zwembad was ideaal van grootte. Het was ook een geschikte ligging om van daaruit uitstappen te maken. Wij blikken terug naar een gezellige en geslaagde vakantie.

Hotel Panorama info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

• HalfpensionBeschikbaar