Hotel Boffenigo Boutique

Hotel Boffenigo Boutique
8,9

11 reviews over Hotel Boffenigo Boutique in het Nederlands

Oase van rust, comfort & luxe

Staal
25-9-2016

Het hotel heeft een prachtig uitzicht over het Gardameer. Het is erg hygiënisch en van alle, maar dan ook van alle gemakken voorzien. Het personeel is heel vriendelijk, persoonlijk betrokken en daarnaast gaven ze veel tips over wat er in de omgeving te doen is etc. Het mountainbiken viel tegen (het was erg stijl), een auto is erg handig, waar de bus ook wel goed te doen en goedkoop is. Het eten was voor ieder wat wils, van hoge kwaliteit en erg lekker! Zeker zijn sterren waard, we hebben erg genoten!!

Perfect!

Lanckmans Bart
4-7-2016

Genoten van een zeer goeie paasvakantie! Zeer goeie service, mooie kamers en zeer vriendelijk personeel. Is zeker zijn sterren waard. Restaurant is van zéér hoog niveau. Binnenzwembad magnifiek! Kleine verkeerde notitie op de site van de touroperator waardoor volgens de site verschillende faciliteiten gratis waren maar volgens hotel niet. Dit werd zowel door hotel als de touroperator op gepaste wijze recht gezet! Waarvoor dank. We keren hier zéér graag terug! Aan te bevelen.

Schitterend !

Schitterend
4-8-2015

Ons verblijf was buitengewoon . De ligging, het uitzicht , de kamers , de tuin met zwembad ,het ontbijt , de vriendelijkheid van het personeel, alles was super . Het hotel biedt zijn cliënteel zelfs de mogelijkheid aan om in Garda gratis te parkeren in een overdekte garage!

De kamers zijn ruim en gezellig en hebben een groot balcon. De badkamer is erg proper en eigentijds ingericht.

Geweldig hotel op prachtige locatie

Visser
21-7-2014

Hotel Boffenigo is een geweldig hotel. Echt alles is top. De ligging is ideaal op slechts enkele minuten van Garda. Vanaf het hotel heb je een prachtig uitzicht over het Gardameer. Het zwembad met ligbedden en parasols zijn ruim bemeten en er zijn voldoende ligbedden en schaduwplekken. Het water heeft een ideale temperatuur. Het hotel is verder zeer schoon. De kamers zijn ruim met een prima balkon. Airco zorgt voor uiterst goed slaapklimaat. Ontbijt is zeer goed met volop keuze. Personeel is ook zeer vriendelijk en behulpzaam. Hele dag is er van alles te eten en te drinken.

Wij zullen hier zeker nog eens terugkomen. Voor ons de meest ideale plek aan het Gardameer met alle leuke stadjes aan het Gardameer op korte afstand.

Personeel is zwakke schakel

katelijne_van_renterghem
17-7-2013

Op de infrastructuur van het hotel is niks aan te merken. Die is fantastisch, net zoals de ligging. Probleem is het personeel. Bij aankomst konden we de junior suite die we via een touroperator geboekt hadden niet betrekken aangezien touroperator in het Nederlands had doorgegeven dat we een hond hadden. Daarvoor hadden we begrip. Na aandringen kregen we uiteindelijk een +/- gelijkwaardige kamer met laminaatvloer. Er werd heel duidelijk gezegd dat dit een voorkeursbehandeling was ( we hadden er wel voor betaald) en dat we geluk hadden dat er nog een "hondenkamer" type junior suite vrij was want dat we anders geweigerd werden of een minderwaardige kamer moesten betrekken. Het avondeten viel tegen. De prijs is normaal maar de porties zijn klein en het dessert was niet volledig ontdooid. Dit is een fantastisch hotel voor paren zonder kinderen of met stille kinderen en zonder huisdier. Bovendien kan je best alleen het ontbijt nuttigen in het hotel.

Stijlvol hotel

Cees
28-6-2013

Boffenigo is de moeite waard. Fijn hotel, prachtig gelegen, met uitzicht op het Gardameer en het plaatsje Garda. Het stijlvolle hotel is gelegen aan subtropische tuin met buitenzwembad. Voldoende eigen parkeerruimte. Een kleine auto moet je wel bij je hebben. Dichtbij de Duitse begraafplaats te Costermano! Dus ook veel Duitsers in het hotel. Duits is tevens de voertaal, ook als je Italiaans wilt spreken. Er is gratis wellness met sauna en een verwarmd binnenbad. Je kan uitgebreid buiten ontbijten. In het prieel naast de poolbar staat een kok s’ ochtends eieren of een super omelet te bakken. Een echte aanrader voor wie rust zoekt en uitstapjes naar Verona of Venetië wil maken. Onderaan de smalle toegangsweg kan je prima en voordelig eten bij Trattoria Cà billi. Je kan daar heerlijke Pizza’s meenemen. Moderne kamer met ruim balkon, en een matig bed. Minibar waaruit je dagelijks gratis 2 flesje water mag nemen. Uitchecken pas om 12:00, waarna je van de faciliteiten nog gebruik mag maken.

prachtig uitzicht

rene van mechelen
11-6-2013

Zeer mooi uitzicht over de baai van dorp Garda. Modern hotel met domotica sturing.Italiaans design kamers . badkamer in half doorzichtig glas, heel speciaal. Wanneer je op je privé gesteld bent wanneer je naar de wc gaat, is dit misschien niet de beste keuze. Je ziet elkaar zitten terwijl je een grote boodschap doet. Eten kan wel iets beter. Zeker veel mogelijkheden in de buurt om zeer goed te eten. Algemeen een aanrader.

Geweldig uitzicht

Rob en Diane
23-9-2011

Een modern mediteraans hotel van buiten in een mooie tropische tuin met zwembad en degelijk van binnen. Prachtig uitzicht over Garda en het meer. Uitgebreid ontbijt met alles er op en er aan, poolbar en uitstekend diner. Echte aanrader voor rust en uitstapjes.

Super hotel

Elly
21-10-2010

Het geld meer dan waard.Heerlijk hotel, prachtig rustig gelegen, toch dicht bij het meer. Wel auto nodig.

2008

Prachtig hotel, mooie ligging, heel rustig gelegen in de 3

Lea Versteden-van Thoor
3-4-2008

Prachtig hotel, mooie ligging, heel rustig gelegen in de bergen. Mooi uitzicht op het Gardameer, fijn zwembad, goed verzorgd, fijne tuin, fijne ligstoelen. mooie kamers. Maar..... We zijn er 3 keer geweest en de laatste keer vond ik het vreselijk de zelfbediening van het ontbijt. Koffie en thee zelf halen maar ook zelf de eieren koken. Geen gedekte tafels. Je moest met een dienblad aan een tafel gaan zitten. Ik vond het lijken op een goedkoop hotel ergens in Spanje. Dat was een grote verandering. De keren daarvoor dus mooie gedekte tafels buiten op het terras. Ik vind het voor die prijs van 100 euro pppn niet kunnen om met een simpel dienblad een plek te gaan zoeken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Boffenigo Boutique in Costermano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Boffenigo Boutique zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Boffenigo Boutique scoort een 8.93 uit 10 op basis van 11 reviews.