Bed and Breakfast 7 Vizi

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast 7 Vizi

We hebben een aantal aanbieders voor 7 Vizi voor je op een rij gezet:

3 reviews over Bed and Breakfast 7 Vizi in het Nederlands

Een geweldige plek om te vertoeven...

wilma
17-9-2011

Een geweldige plek ,zeer gastvriendelijke eigenaresse die goed engels spreek. Een goed ontbijt,en een leuke,mooie en schone kamers..

Zeker de moeite waard

Pascal
10-8-2011

Kamers zijn helemaal nieuw en modern ingericht.

Zelf met grote spiegel aan de wand die verandert in een enorme TV als je op een schakelaar drukt.

Zeer vriendelijk personeel en goed ontbijt.

Ligt op 5 minuutjes rijafstand van gardameer (lazise)

verrassend gezien de locatie

Mark
5-6-2011

Kamers hadden thema's en waren keurig en schoon.

ontbijt was prima en er lag iedere dag om 7 uur een Nederlands nieuwsblad van dezelfde dag klaar

Personeel was uiterst behulpzaam en s'avonds lekker eten op het terras.

We hebben een aantal aanbieders voor 7 Vizi voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast 7 Vizi in Cola di Lazise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast 7 Vizi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.