Hotel La Dolce Vita

+29/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.4FenomenaalScore uit 12 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
Meer hotel infoTonen op kaart

12 Reviews over La Dolce Vita

• 8Ankie Brouwer19-02-2017

Geweldig

Rustig gelegen, schitterende kamers, uitstekend ontbijt, heel schoon, ontzettend goede gastvrouw, die ook nederlands spreekt en wie geen moeite teveel is.

• 10Nathaniël15-07-2016

Zeer gastvrij en het is als thuiskomen

Dit hotel ligt op een prachtige lokatie, je rijd een heuvel op (cavaion veronesse) en komt direct aan bij het hotel, je kan de auto goed parkeren, want er is veel parkeerruimte. Bij binnenkomst is er een fijne sfeer, door de klassieke inrichting en het goede klimaat lijkt het alsof je een paleis hebt geboekt. De kamers zijn voorzien van televisie, ze zijn erg schoon en zien er heel netjes uit, vanaf het balkon heb je een goed uitzicht. Het is een echte aanrader wanneer je wil genieten van een droomreis in Italië. De eigenaresse (Carolina) is zeer vriendelijk en weet precies hoe zij haar gasten een fijne tijd kan bezorgen. S'ochtends maakt ze vers ontbijt. Het is van alle luxe voorzien zoals heerlijke muziek op het terras en de gratis wifi maakt dit tot het beste hotel van Italië! Volgende keer ga ik weer naar dit hotel!

• 10Marcel02-06-2016

Super goed

Super goed hotel,schoon en prachtige kamers met zeer goede bedden. Wij zijn zeer gastvrij ontvangen met een drankje door de eigenaresse. Iedere ochtend een zeer uitgebreid ontbijt met alles vers en heel veel keuze.Veel aandacht voor de gasten en ze staan direct voor je klaar. Als je savonds op het terras zit, en de zon onder ziet gaan is geweldig. Onder het genot van een goede Bardolino wijn of heerlijk biertje heb je niets meer nodig. Zoek je savonds wel de drukte, dan kun je naar een van de vele plaatsen zoals Lazise en Bardolino waar heel veel discotheken en uitgaansgelegenheden zijn. La dolce Vita bedankt.

• 10Esther Hafkenscheid02-06-2016

Thuis komen

Dit schitterende hotel met haar goede en zeer vlotte bediening, de fijne moderne sfeervolle kamer, betekent voor ons al jaren als thuiskomen. Iedere keer worden we weer verrast bij het ontbijt; een mooi, met verse producten opgemaakt omelet of een heerlijk stuk verse taart, gewoonweg Top!! Het terras met haar heerlijk geurende rozen, geeft een ontspannen en fijn gevoel. In de avonduren is fijne muziek te horen, hier kan men relaxen onder het genot van een heerlijk glas naar keuze. De gastheer en gastvrouw zorgen ervoor dat het ons aan niks ontbreekt. Het hotel ligt op een uitstekende locatie, zodat wij snel op de leuke plaatsen aan het Gardameer zijn.Ook hierbij krijgen wij goede informatie, zodat we nooit voor verrassingen komen te staan.

• 9Hans09-11-2015

Mooie plek maar niet meer

Mooi hotel mooie kamers vriendelijk personeel. De bediening slecht minimaal 10 minuten wachten op bestelling . Avond entertainment dikke onvoldoende.

• 10Ankie Mulder08-06-2015

Fantastische plek

Mooie kamers, keurig schoon. Elke wens werd vervuld, zeer klantvriendelijke gastvrouw. Schitterend uitzicht. Wij verbleven er 6 dagen en alles was perfect. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt uitstekend. Prijs/kwaliteitverhouding prima. Wij komen zeker terug.

• 10familie Breuer31-07-2014

fantastische Hotel echt een aanrader

La Dolce Vita Hotel ,wij hebben 2 heerlijke dagen gehad ,super gastvrij , mooi op een heuvel gelegen dus mooi uitzicht . De kamers waren mooi en schoon het ontbijt was heerlijk . De eigenares komt uit Nederland en erg gastvrij . Bedankt voor de fijne dagen ,heerlijk verwend,wij komen zeker terug.

• 10jalisa02-07-2014

Heerlijke vakantie in Hotel La Dolce Vitta!

Vol verwachting gingen we naar ons Hotel La Dolce Vita. Bij aankomst werden wij hartelijk ontvangen met een welkoms drankje door de gastvrouw Caroline. Onze kamer was zeer schoon, ruim en prachtig ingericht. Bij de kamer zit een zeer groot en mooi ingericht balkon. Ook is er een groot terras met prachtig uitzicht op het Gardameer. Daarbij is er ook een tuin waar ik heerlijk heb kunnen zonnen. Savonds hebben we in de zeer gezellige en sfeervolle ingerichte lounge genoten van een hapje bij het drankje. Ik heb in Hotel La Dolce Vita een heerlijk verblijf gehad en raad dit hotel aan iedereen aan.

• 9Nathaniel Westveer28-05-2014

Geweldig

Hotel La dolce vita is een prachtig hotel aan het gardameer met klassiek interieur is het net een klein kasteel! bovendien ligt het hotel op een mooie lokatie. Een Gezellig terras met enorm goed service! een echte aanrader!

• 9alies05-08-2013

gastvrij en een heerlijk terras

dt hotel is centraal gelegen.vanaf het terras een mooi uitzicht, en eind van de dag genietend van een mooie zonsondergang. de gastvrouw is ontzettend vriendelijk en gastvrij. nette schone kamers. voor een lekkere ontspannen vakantie ben je hier op het juiste adres.

Hotel La Dolce Vita info

Building information