Appartement Residence Eden (Parc Hotel Paradiso)

Appartement Residence Eden (Parc Hotel Paradiso)

8.7Fantastisch

Italië, Plaatsen rond het Gardameer, Castelnuovo del Garda

8.7Fantastisch

• 7.1Inrichting

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Eden (Parc Hotel Paradiso) voor je op een rij gezet:

Appartement info

• All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer appartement info

163 reviews over Appartement Residence Eden (Parc Hotel Paradiso)

• 2019
    9Heidi Ducheyne17-07-2019

Super vriendelijk personeel en animatie Heel mooi en proper Lekker eten veel keus GeWoon voor ieder wat wils Echt een aanrader

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    8Cynthia Vos20-08-2018

Ik ga zo weer terug

Het was een super leuke vakantie. Het animatie team heeft ons vreselijk goed vermaakt. Elke dag was er wel wat te doen en te beleven. We konden elke dag broodjes bestellen. En als er wat was werd het meteen opgelost.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• Oude reviews

8Esther Breedijk05-08-2017

Heerlijk verblijf

Heel fijn complex vlakbij peschiera in Garda. We komen hier al een paar jaar, ze zijn het park nu wat aan het oppimpen. Zoals een leuke glijbaan aan het zwembad nieuwe zonnebedjes en de huisjes worden wat gerenoveerd. De huisjes zijn wel wat aan de so ere kant maar wel ruim. Het is een gezellig park met leuke animatie en voor de golfliefhebbers is er een prachtige baan bij het golftesort. Wij gaan volgend jaar zeker weer terug

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 8Jan Scheepstra05-09-2016

Leuk park, met veel mogelijkheden

Park met verschillende zwembaden en restaurants. Alles is schoon en netjes. Receptie is vriendelijk en behulpzaam.

Het huisje is schoon en is functioneel. Het is geen luxe, maar dit zijn we ook niet nodig.. de bedden liggen prima, alleen te kort, maar dit heb ik bijna overal. Ben bijna 2 meter, dus bedden zijn bij mij vaak net even te kort. Maar de matrassen waren prima!

Ondanks dat het reisbureau aangaf dat er geen airco zou zijn, is dit wel het geval!! Dit is zeer prettig.

Kortom een zeer goed park. We zijn bijna op de helft van onze vakantie, dus genieten nog een paar dagen!!!

Gereisd in september 2016

• 6Huub22-08-2016

na 6x uitgekeken

De 1e keer in 6 jaar dat er een 'goede' niet aandringende animatie aanwezig was. Het appartement wat wij dit jaar hadden was 10 jaar gelden al toe aan renovatie, overal schimmel, spinnen webben, kapot geslagen vliegen op de muur. een keukenblok wat de naam niet mag hebben, alle randen van het werkblad en onder de kookplaat allemaal derrie. Ook het zwembad is in de afgelopen jaren flink achteruit gegaan, zo wordt er geen bodem meer schoongemaakt, andere jaren was dat elke morgen gedaan...nu niet meer. De witte vlokken dwarrelde door het water. Het menu en de openingstijden van de Laguna bar waren ook aangepast, open tot zelfs 22.00 uur, maar als je om 18.00 patat wilde halen was het gesloten omdat er om 21.00 uur een 'Party' was. Een bedje moet je smorgens voor 7 uur zelf hebben gereserveerd, want anders zijn ze allemaal al bezet, veel mensen gaan dan eerst een dagje op stap en smiddags gaan ze naar hun bedje wat dan de hele dag onbenut daar heeft gestaan...triest. De prijs is erg hoog voor het onappetijtelijke appartement wat je maar krijgt, naar mijn mening zijn de 2 sterren niet (meer) waardig.!!!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 7Ria30-06-2016

Mooi park maar appartement oud

Prijs kwaliteit klopt. Thuis controleren in je navigatiesysteem of adres voorkomt. Nu te bereiken via een nieuwe straat die er bij ons niet in stond. Zijn een uur aan het zoeken geweest.

Gereisd met partner in juni 2016

• 5Gepje28-08-2015

Niets voor ons

Wij en onze dochters van 6 en 4 jaar hebben een week verbleven in een 1 kamer app in Residence Eden op het glv.Bij aankomst,na een tijdje rond te hebben gelopen op onze blote voeten,merkten we op dat onze voeten helemaal zwart waren.Dan maar de dweil genomen en beginnen kuisen.Het sofabed is niet aan te raden voor volw om in te slapen.Je komt er half kreupel terug uit.De vering voel je overal,ook piept het enorm en helt af naar het midden toe.De bovenburen hoor je zowiezo.Weet dat telkens zij een douche nemen of het wc doortrekken,je zelf precies in een douche staat.Ook de douche stelt teleur.Vanaf het moment dat je het water opendraait,plakt het douchegordijn aan je lichaam.De waterstraal was zo hard dat het leek alsof je onder een hagelstorm stond.Dan nog het ergste:plots had je enkel nog ijswater.Als er dan niemand mee in je appartement is,dan heb je een probleem.Je moet namelijk met de warmwaterkraan open naar buiten gn om daar op het knopje te duwen om terug warm water te krijgen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 7fam. van Gils28-08-2015

opknapbeurt nodig

Voor de derde keer zijn we hier geweest, het blijft een mooie locatie maar het wordt eens tijd voor een goede opknapbeurt. Het appartement en met name de badkamer is echt wel gedateerd en de beplanting is niet meer wat het was.De waterzuivering die in de buurt ligt zorgt aan het zwembad wel eens voor een onaangename geur.Dit keer waren er wel genoeg ligbedden maar ook die hebben hun beste tijd wel gehad.De muggen waren dit jaar echt een ramp, je kon 's avonds niet gezellig buiten zitten zonder lek gestoken te worden. Wat we dit jaar ook ervaren hebben nu onze kinderen wat ouder zijn, dat slechts één sleutel van het appartement niet echt praktisch is. Voor WIFI moest je naar het hotel maar deze was slecht en de laatste dagen was er zelfs helemaal geen WIFI. Toch hebben we weer genoten omdat de locatie top is en rondom het Gardameer is volop te doen. Als het park eens een goede opknapbeurt gehad heeft zullen we zeker eens terug komen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 9xxx_susje_xxx28-07-2015

Prachtig park

Erg mooi park waar je van alle gemakken bent voorzien. Een supermarktje aanwezig waar je voor elke ochtend verse broodjes kunt bestellen. Restaurants en mooie zwembaden. Ook vonden we de pendelbus erg handig die bijna om elk uur gratis naar Peschiera rijdt. Op het zwembad (Laguna Beach) is het animatieteam erg enthousiast, maken graag een praatje en motiveren je om aan activiteiten mee te doen. Had van ons wel iets minder gemogen, moet je net van houden! Verder een erg net park. Handdoeken worden netjes verwisseld 1 keer per week. Aardige mensen bij de receptie, waarvan een mevrouw Nederlands spreekt, En we vonden airco in woon-en slaapkamer ook echt een pluspunt. We hebben een geweldige vakantie gehad!

Gereisd met partner in juli 2015

• 9haagsma19-07-2015

fantastische plek

alles in de buurt en makkelijk bereikbaar en niet de drukte van een camping aan het gardameer ,mooie plek midden in een golfbaan.minpuntje iemand had brood op ons app.nummer besteld moesten wij wel betalen ,wij moesten bewijzen dat het niet zo was (omgekeerde wereld)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand3 km, > 20 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)

• Soort gerechtenGlutenvrij, Lactosevrij, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel