Appartement
KinderhotelWeer vandaag20°13°
Appartement Residence Eden (Parc Hotel Paradiso)

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Eden (Parc Hotel Paradiso) voor je op een rij gezet:

D-reizen

152 reviews over Appartement Residence Eden (Parc Hotel Paradiso) in het Nederlands

Ik ga zo weer terug

Cynthia Vos,
20-8-2018

Het was een super leuke vakantie. Het animatie team heeft ons vreselijk goed vermaakt. Elke dag was er wel wat te doen en te beleven. We konden elke dag broodjes bestellen. En als er wat was werd het meteen opgelost.

Gereisd met vrienden in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk verblijf

Esther Breedijk,
5-8-2017

Heel fijn complex vlakbij peschiera in Garda. We komen hier al een paar jaar, ze zijn het park nu wat aan het oppimpen. Zoals een leuke glijbaan aan het zwembad nieuwe zonnebedjes en de huisjes worden wat gerenoveerd. De huisjes zijn wel wat aan de so ere kant maar wel ruim. Het is een gezellig park met leuke animatie en voor de golfliefhebbers is er een prachtige baan bij het golftesort. Wij gaan volgend jaar zeker weer terug

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Leuk park, met veel mogelijkheden

Jan Scheepstra
5-9-2016

Park met verschillende zwembaden en restaurants. Alles is schoon en netjes. Receptie is vriendelijk en behulpzaam.

Het huisje is schoon en is functioneel. Het is geen luxe, maar dit zijn we ook niet nodig.. de bedden liggen prima, alleen te kort, maar dit heb ik bijna overal. Ben bijna 2 meter, dus bedden zijn bij mij vaak net even te kort. Maar de matrassen waren prima!

Ondanks dat het reisbureau aangaf dat er geen airco zou zijn, is dit wel het geval!! Dit is zeer prettig.

Kortom een zeer goed park. We zijn bijna op de helft van onze vakantie, dus genieten nog een paar dagen!!!

Gereisd anders in september 2016

na 6x uitgekeken

Huub
22-8-2016

De 1e keer in 6 jaar dat er een 'goede' niet aandringende animatie aanwezig was. Het appartement wat wij dit jaar hadden was 10 jaar gelden al toe aan renovatie, overal schimmel, spinnen webben, kapot geslagen vliegen op de muur. een keukenblok wat de naam niet mag hebben, alle randen van het werkblad en onder de kookplaat allemaal derrie. Ook het zwembad is in de afgelopen jaren flink achteruit gegaan, zo wordt er geen bodem meer schoongemaakt, andere jaren was dat elke morgen gedaan...nu niet meer. De witte vlokken dwarrelde door het water. Het menu en de openingstijden van de Laguna bar waren ook aangepast, open tot zelfs 22.00 uur, maar als je om 18.00 patat wilde halen was het gesloten omdat er om 21.00 uur een 'Party' was. Een bedje moet je smorgens voor 7 uur zelf hebben gereserveerd, want anders zijn ze allemaal al bezet, veel mensen gaan dan eerst een dagje op stap en smiddags gaan ze naar hun bedje wat dan de hele dag onbenut daar heeft gestaan...triest. De prijs is erg hoog voor het onappetijtelijke appartement wat je maar krijgt, naar mijn mening zijn de 2 sterren niet (meer) waardig.!!!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Mooi park maar appartement oud

Ria
30-6-2016

Prijs kwaliteit klopt. Thuis controleren in je navigatiesysteem of adres voorkomt. Nu te bereiken via een nieuwe straat die er bij ons niet in stond. Zijn een uur aan het zoeken geweest.

Gereisd met partner in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Niets voor ons

Gepje
28-8-2015

Wij en onze dochters van 6 en 4 jaar hebben een week verbleven in een 1 kamer app in Residence Eden op het glv.Bij aankomst,na een tijdje rond te hebben gelopen op onze blote voeten,merkten we op dat onze voeten helemaal zwart waren.Dan maar de dweil genomen en beginnen kuisen.Het sofabed is niet aan te raden voor volw om in te slapen.Je komt er half kreupel terug uit.De vering voel je overal,ook piept het enorm en helt af naar het midden toe.De bovenburen hoor je zowiezo.Weet dat telkens zij een douche nemen of het wc doortrekken,je zelf precies in een douche staat.Ook de douche stelt teleur.Vanaf het moment dat je het water opendraait,plakt het douchegordijn aan je lichaam.De waterstraal was zo hard dat het leek alsof je onder een hagelstorm stond.Dan nog het ergste:plots had je enkel nog ijswater.Als er dan niemand mee in je appartement is,dan heb je een probleem.Je moet namelijk met de warmwaterkraan open naar buiten gn om daar op het knopje te duwen om terug warm water te krijgen.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

opknapbeurt nodig

fam. van Gils
28-8-2015

Voor de derde keer zijn we hier geweest, het blijft een mooie locatie maar het wordt eens tijd voor een goede opknapbeurt. Het appartement en met name de badkamer is echt wel gedateerd en de beplanting is niet meer wat het was.De waterzuivering die in de buurt ligt zorgt aan het zwembad wel eens voor een onaangename geur.Dit keer waren er wel genoeg ligbedden maar ook die hebben hun beste tijd wel gehad.De muggen waren dit jaar echt een ramp, je kon 's avonds niet gezellig buiten zitten zonder lek gestoken te worden. Wat we dit jaar ook ervaren hebben nu onze kinderen wat ouder zijn, dat slechts één sleutel van het appartement niet echt praktisch is. Voor WIFI moest je naar het hotel maar deze was slecht en de laatste dagen was er zelfs helemaal geen WIFI. Toch hebben we weer genoten omdat de locatie top is en rondom het Gardameer is volop te doen. Als het park eens een goede opknapbeurt gehad heeft zullen we zeker eens terug komen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Prachtig park

xxx_susje_xxx
28-7-2015

Erg mooi park waar je van alle gemakken bent voorzien. Een supermarktje aanwezig waar je voor elke ochtend verse broodjes kunt bestellen. Restaurants en mooie zwembaden. Ook vonden we de pendelbus erg handig die bijna om elk uur gratis naar Peschiera rijdt. Op het zwembad (Laguna Beach) is het animatieteam erg enthousiast, maken graag een praatje en motiveren je om aan activiteiten mee te doen. Had van ons wel iets minder gemogen, moet je net van houden! Verder een erg net park. Handdoeken worden netjes verwisseld 1 keer per week. Aardige mensen bij de receptie, waarvan een mevrouw Nederlands spreekt, En we vonden airco in woon-en slaapkamer ook echt een pluspunt. We hebben een geweldige vakantie gehad!

Gereisd met partner in juli 2015

fantastische plek

haagsma
19-7-2015

alles in de buurt en makkelijk bereikbaar en niet de drukte van een camping aan het gardameer ,mooie plek midden in een golfbaan.minpuntje iemand had brood op ons app.nummer besteld moesten wij wel betalen ,wij moesten bewijzen dat het niet zo was (omgekeerde wereld)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Heerlijke vakantieplek

Rian IJzermans
7-7-2015

Wat een heerlijk vakantiepark is dit. Voorzien van diverse zwembaden is er altijd wel een bad wat bij je past, hetzij voor kleintjes, hetzij voor rust hetzij voor activiteiten. De appartementen zijn keurig ingericht. Aangezien wij met z'n tweetjes waren en alleen het 2 persoonsbed gebruikt hebben, kan ik alleen maar zeggen dat dit goed was. De bank hebben we alleen gebruikt om op te zitten. We hadden halfpension en het eten was prima. Elke avond een ruime keuze.Ook 's morgens zeer uitgebreide keuze. Het aanwezige animatieteam was erg leuk en gezellig en absoluut niet opdringerig. Ze organiseren erg veel voor de gasten en doen er alles aan om het naar de zin te maken. Mocht je dit te druk vinden, dan zoek je gewoon één van de andere zwembaden op. Receptionisten en het restaurantpersoneel waren ook allemaal erg vriendelijk en behulpzaam. Aangezien mijn italiaans niet geweldig is, was het prettig te merken dat het personeel overal engels spreekt. Handdoeken e.d. werden tijdig vervangen.

Gereisd met partner in juni 2015

• WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand3 km, > 20 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)

• Soort gerechtenGlutenvrij, Lactosevrij, Vegetarisch

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan3, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieZand
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Eden (Parc Hotel Paradiso) in Castelnuovo del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Eden (Parc Hotel Paradiso) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.