Vakantiepark Belvedere Village

ItaliëPlaatsen rond het GardameerCastelnuovo del Garda

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiepark Belvedere Village voor je op een rij gezet:

5.4MatigScore uit 127 reviews

• 4.5Eetgelegenheden

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark infoTonen op kaart

127 Reviews over Belvedere Village

• 5Suzan10-08-2021

Voor kinderen leuk maar hygiëne ver te zoeken….

De opzet is leuk voor kinderen, ruime zwembaden met rondom appartementen.Personeel vriendelijk/behulpzaam.Goede ligging kwa activiteiten in de omgeving zoals gardaland en caneva waterpark.Eenmaal in het huisje…. constateerde we wat mankementen zoals airco stuk, toiletbril stuk en weinig hygiëne kwa schoonmaak. Na 2 meldingen werden de mankementen snel gerepareerd maar de slechte hygiëne en dus de eerste indruk bleven de overhand houden. We hebben dan ook niet gekookt in het appartement.Bij het googelen op diverse sites wordt deze accommodatie als een 4 sterren aangeschreven maar dat is onze ogen zeker niet van toepassing, gezien de hygiëne in Corona tijd en onderhoud appartementen en restaurant….. is het niet meer dan een 2/3 sterren waard.Prijs/kwaliteit dus ook niet echt in verhouding.We zullen deze accommodatie niet opnieuw boeken en ook niet aanraden aan anderen

• 4Eetgelegenheden
    • 4Onderkomen
  • 5Inge13-08-2019

Kids enthousiast, wij minder

Tsja, een dubbel verhaal. Eerst de goede punten, maar lees ook ff verder daarna ;-). Opzet is fantastisch, park is kindvriendelijk (leuk tot ca. 10 jr), parkeren bij de deur, leuk appartement met airco, veel schone handdoeken. Maar dan: onderhoud en schoonmaak vonden wij dramatisch. Douches bij het zwembad doen het niet, wc-bril en douchedeur en lampen kapot, zeer vuile ramen, beddengoed niet schoon, tuintafel zo gammel dat we hem niet konden gebruiken etc. En dat drukte toch een stempel op het verblijf voor ons. Directe omgeving valt tegen, je loopt niet ff naar een leuk centrum of het Gardameer, je hebt een auto nodig. Sowieso is de omgeving erg druk (Peschiera, Sirmione). Je hebt weinig privacy buiten op je terras, want direct naast je is het terras van de buren en boven je heb je twee balkons van andere appartementen. Onrustig dus. We waren een week een appartement in Oostenrijk gewend (degelijk en schoon), dus dit viel extra tegen.

• 4Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
    • 4Onderkomen
  • 7Nancy03-08-2019

Erg verouderd

De appartementen waren erg verouderd (hele oud keukentje, badkamer veel tegels eruit en oud en vies) en de appartementen liggen ook erg afgelegen. Gelukkig hebben de kids zich wel vermaakt in het zwembad maar wij gaan hier zeker niet meer terug naar toe. Via de touroperator was het niet mogelijk bij dit verblijf handdoeken bij te boeken. Maar eenmaal daar aangekomen lag er een stapel handdoeken in de badkamer en halverwege de vakantie ook nog nieuwe handdoeken ontvangen. Barpersoneel was wel erg aardig.

• 3Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 2Onderkomen
  • 9John30-08-2018

Een fantastisch vakantiepark / gemoedelijke sfeer

Dit is een geweldig vakantiepark met appertementen. Wel doelgroep gezin met jonge kinderen. Enorm genoten van de zwembaden, service en algehele gemoedelijke sfeer. Vriendelijk personeel. receptie lang open tot 22 uur. Winkeltje, restaurant op het park. Animatie voor de kinderen goed geregeld. Huisje (voorzien van airco en grote koelkast) wat klein, maar met de zon ben je toch veel buiten. Buiten het park, supermarkten in de buurt. Genoeg mogelijkheden voor uitstapjes in de buurt. Receptie helpt je graag. We gaan zeker nog een keer !!

• 9Hanneke16-08-2018

Top verblijf, vooral voor gezinnen met jonge kids

Belvedere Village is een super verblijf! Dit appartementencomplex (géén camping) is schoon, keurig en goed onderhouden. Complex is vooral ideaal voor gezinnen met jonge kinderen. Drie schone zwembaden mèt badmeesters! Een leuk entertainmentprogramma. Winkeltje is elke dag van 8:00 tot 19:00 uur open. Qua assortiment prima, maar er zijn voldoende supermarkten als Aldi en Lidl om de hoek. Restaurant is ook prima. Mooie dorpjes in de buurt. We verbleven in een Premium appartement voor 6 personen. Goed te doen met 4 personen. Voor 6 leek ons wat krap, vooral met het oog op opbergruimte: is weinig, zelfs voor 4 personen. Verwacht dus niet teveel ruimte en luxe, los van een vaatwasser (hoera!!) en airco (fijn!). Sanitair is basic, maar goed. Om de dag worden vloeren schoon gemaakt en krijg je nieuwe handdoeken. Heerlijk! Kortom: wij hebben een topvakantie gehad en komen zeker terug!

• 8Hoekstra23-07-2018

Heerlijke locatie met prachtig zwembad voor alle leeftijden en 2 aparte zwembaden voor alleen de kleintjes. Gerenoveerde appartementen met vaatwasser en airco. Alleen aan de WiFi moet nog wat gedaan worden.

• 8Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
  • 9Kurt Marnef07-07-2018

Nooit meer!

Nooit meer... verouderd appatement in slechte toestand, komt niet overeen met info op de site.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen
  • 10Annelies Van den Berghe06-07-2018

Top!!

Topvakantie gehad! Prachtig en net domein. Niet druk, alles voorhanden. Winkeltje met basisspullen op het domein. Dichtbij grote ketens indien je grote boodschappen wil doen. Behulpzaam en vriendelijk personeel. Minpuntjes: basisaanbod animatie. Geen bar aanwezig in het domein.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen
  • 8Fam. Declerck11-08-2017

Leuk verblijf

Zijn één week in het park geweest en hebben een aangenaam verblijf gehad. Zeker voor gezinnen met kinderen is dit een zeer mooie verblijfplaats. Er zijn drie zwembaden waar iedereen zijn gading vindt. De appartementen zijn goed en proper met ruime slaapkamers en voldoende kastruimte ..Alles is aanwezig Het personeel, zowel aan de receptie als in het restaurant is supervriendelijk en behulpzaam.Wij hadden halfpension en konden niet klagen over het eten.Alleen vond ik de prijs van de dranken wat duur.Een pintje van 0,2 l kostte €2.80. 's Avonds was er animatie maar alleen voor de kinderen. Men zou wel eens iets voor de andere gasten mogen doen ook. Het enige "minpuntje" is de ligging.Men moet een auto hebben want het centrum van Peschiera en de dichtbijzijnde winkels zijn 5 km ver.

• 6Uwe19-10-2016

Kautionsrückzahlung betrogen

Zum einen sind private Dinge dort trotz Wachdienst nicht sicher und zum Schluss wurden wir noch um die Kautionsrückzahlung betrogen. Für Schulklassen mag es dort ganz gut sein aber sonst Jugendherberge mäßig.

• 6Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen