Vakantiepark Belvedere Villagesterstersterster

7.8Goed

• 6.8Activiteiten
  • 7.7Eetgelegenheden
  • 6.5Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Belvedere Village voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Kinderopvang
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

126 reviews over Vakantiepark Belvedere Village

• 2019
    5Inge13-08-2019

Kids enthousiast, wij minder

Tsja, een dubbel verhaal. Eerst de goede punten, maar lees ook ff verder daarna ;-). Opzet is fantastisch, park is kindvriendelijk (leuk tot ca. 10 jr), parkeren bij de deur, leuk appartement met airco, veel schone handdoeken. Maar dan: onderhoud en schoonmaak vonden wij dramatisch. Douches bij het zwembad doen het niet, wc-bril en douchedeur en lampen kapot, zeer vuile ramen, beddengoed niet schoon, tuintafel zo gammel dat we hem niet konden gebruiken etc. En dat drukte toch een stempel op het verblijf voor ons. Directe omgeving valt tegen, je loopt niet ff naar een leuk centrum of het Gardameer, je hebt een auto nodig. Sowieso is de omgeving erg druk (Peschiera, Sirmione). Je hebt weinig privacy buiten op je terras, want direct naast je is het terras van de buren en boven je heb je twee balkons van andere appartementen. Onrustig dus. We waren een week een appartement in Oostenrijk gewend (degelijk en schoon), dus dit viel extra tegen.

• 4Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
    • 4Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 7Nancy03-08-2019

Erg verouderd

De appartementen waren erg verouderd (hele oud keukentje, badkamer veel tegels eruit en oud en vies) en de appartementen liggen ook erg afgelegen. Gelukkig hebben de kids zich wel vermaakt in het zwembad maar wij gaan hier zeker niet meer terug naar toe. Via de touroperator was het niet mogelijk bij dit verblijf handdoeken bij te boeken. Maar eenmaal daar aangekomen lag er een stapel handdoeken in de badkamer en halverwege de vakantie ook nog nieuwe handdoeken ontvangen. Barpersoneel was wel erg aardig.

• 3Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 2Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    9John30-08-2018

Een fantastisch vakantiepark / gemoedelijke sfeer

Dit is een geweldig vakantiepark met appertementen. Wel doelgroep gezin met jonge kinderen. Enorm genoten van de zwembaden, service en algehele gemoedelijke sfeer. Vriendelijk personeel. receptie lang open tot 22 uur. Winkeltje, restaurant op het park. Animatie voor de kinderen goed geregeld. Huisje (voorzien van airco en grote koelkast) wat klein, maar met de zon ben je toch veel buiten. Buiten het park, supermarkten in de buurt. Genoeg mogelijkheden voor uitstapjes in de buurt. Receptie helpt je graag. We gaan zeker nog een keer !!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Hanneke16-08-2018

Top verblijf, vooral voor gezinnen met jonge kids

Belvedere Village is een super verblijf! Dit appartementencomplex (géén camping) is schoon, keurig en goed onderhouden. Complex is vooral ideaal voor gezinnen met jonge kinderen. Drie schone zwembaden mèt badmeesters! Een leuk entertainmentprogramma. Winkeltje is elke dag van 8:00 tot 19:00 uur open. Qua assortiment prima, maar er zijn voldoende supermarkten als Aldi en Lidl om de hoek. Restaurant is ook prima. Mooie dorpjes in de buurt. We verbleven in een Premium appartement voor 6 personen. Goed te doen met 4 personen. Voor 6 leek ons wat krap, vooral met het oog op opbergruimte: is weinig, zelfs voor 4 personen. Verwacht dus niet teveel ruimte en luxe, los van een vaatwasser (hoera!!) en airco (fijn!). Sanitair is basic, maar goed. Om de dag worden vloeren schoon gemaakt en krijg je nieuwe handdoeken. Heerlijk! Kortom: wij hebben een topvakantie gehad en komen zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Hoekstra23-07-2018

Heerlijke locatie met prachtig zwembad voor alle leeftijden en 2 aparte zwembaden voor alleen de kleintjes. Gerenoveerde appartementen met vaatwasser en airco. Alleen aan de WiFi moet nog wat gedaan worden.

• 8Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

• 9Kurt Marnef07-07-2018

Nooit meer!

Nooit meer... verouderd appatement in slechte toestand, komt niet overeen met info op de site.

• 9Onderkomen
    • 9Eetgelegenheden

• 10Annelies Van den Berghe06-07-2018

Top!!

Topvakantie gehad! Prachtig en net domein. Niet druk, alles voorhanden. Winkeltje met basisspullen op het domein. Dichtbij grote ketens indien je grote boodschappen wil doen. Behulpzaam en vriendelijk personeel. Minpuntjes: basisaanbod animatie. Geen bar aanwezig in het domein.

• 10Onderkomen
    • 10Eetgelegenheden

• Oude reviews

8Fam. Declerck11-08-2017

Leuk verblijf

Zijn één week in het park geweest en hebben een aangenaam verblijf gehad. Zeker voor gezinnen met kinderen is dit een zeer mooie verblijfplaats. Er zijn drie zwembaden waar iedereen zijn gading vindt. De appartementen zijn goed en proper met ruime slaapkamers en voldoende kastruimte ..Alles is aanwezig Het personeel, zowel aan de receptie als in het restaurant is supervriendelijk en behulpzaam.Wij hadden halfpension en konden niet klagen over het eten.Alleen vond ik de prijs van de dranken wat duur.Een pintje van 0,2 l kostte €2.80. 's Avonds was er animatie maar alleen voor de kinderen. Men zou wel eens iets voor de andere gasten mogen doen ook. Het enige "minpuntje" is de ligging.Men moet een auto hebben want het centrum van Peschiera en de dichtbijzijnde winkels zijn 5 km ver.

• 6Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 8Marleen16-09-2016

Heerlijke vakantie gehad op dit mooie rustige park

Eenvoudige, maar leuke appartementen. Veel ruimte op het pak. Rustig gelegen en toch vlakbij het Gardameer. Super goed animatieteam vanaf de 2e week van de meivakantie. Schoonmaak appartementen kan beter. Geen verwarming in appartementen. In de meivakantie was het s avonds best fris en was een verwarming zeer welkom geweest. 1 van de 2 zwembaden was open. Zwemwater was nog erg koud.

• 7Onderkomen
    • 7Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

• 8Daisy Hendrikx18-08-2016

Fijn app. complex met centrale rustige ligging.

Het app. complex is levendig, maar toch rustig. Het goede alternatief t.o.v. De drukke campings aan het gardameer. De zwembaden zijn heerlijk, de tuinen goed onderhouden. Het app. is basic maar netjes. Goede service en hulp bij de receptie. De ligging is goed: rustig, meteen bij de doorgaande wegen. Leuke uitstapjes: Lasize, Sirmione, Peschiera, Verona, baia delle Sirene. En aquapark Cavour is een super tip. Heel leuk met kleine en grote kinderen. Hier krijg je een echt tropisch strand gevoel. De Gardaland parken zijn erg massaal, druk, duur. Er zijn betere alternatieven!

• 8Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

13 tips over Vakantiepark Belvedere Village

• jan, 10-05-2012

Verona ligt vlak in de buurt, zeker de moeite waard om hier te gaan kijken. In de buurt is een safaripark, leuk maar wel prijzig. Voor de rest liggen verschillende gezellige plaatjes dichtbij, nadeel je moet er steeds met de auto heen. In meivakantie gezellig druk. In hoogseizoen erg druk.

• A. de Boer, 25-07-2012

Bendedenverdieping met kleine kids is een aanrader. Je gooit de deur open en ze kunnen spelen, als je boven zit moet je via de achterkant omlopen naar het middengedeelte.

• Helena, 27-07-2013

Winkeltje was prima voor nood boodschappen, overige boodschappen hebben we bij de Spar gedaan. Restaurant Bella Vista in Peschiera is een aanrader. Pioppi vonden we iets minder dit jaar. Ook langs de boulevard in Garda kun je beter niet gaan eten, zeer onvriendelijke bediening en bestellingen die niet gelijk en verkeerd doorkwamen. Uiteraard zijn alle dorpjes een bezoek waard. En huur een boot! Zonder vaarbewijs en een onvergetelijke middag gegarandeerd!

14 vragen over Vakantiepark Belvedere Village

• Suzanne , 18-07-2019

laadstation

Hoi, Weet iemand of er op het park laadstations zijn om een auto op te laden. Alvast bedankt.

• Petrie Catsburg, 31-03-2018

Horren

Wij huren hier in juni 2018 een premium appartement op de begane grond. Wie kan mij vertellen of deze appartementen horren hebben? Groeten Petrie

• Marije2305, 26-12-2015

Premium appartemen

Hai, Wij willen een vakantie boeken op dit park. Heeft iemand ervaring met de kwaliteit van de premium huisjes? Er zijn namelijk geel veel wisselende eravringen op de site...

Vakantiepark Belvedere Village info

• Aantal sterrensterstersterster