Hotel Rabay

ItaliëPlaatsen rond het GardameerCastelletto di Brenzone

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Rabay voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 5 reviews
+5/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7GoedScore uit 5 reviews
  • 7Waardering

0Tonen op kaart

6 Reviews over Rabay

• 7Fam. Postmus13-08-2018

Genoten van ons verblijf. Vriendelijk personeel.

Prima hotel met vriendelijke bediening. Kamers en badkamer verouderd hebben zeker een opfrisbeurt nodig. Verder wel schoon en netjes. Keuken is simpel maar goed. Prijsverhouding kwaliteit is volgens ons in balans. Goed zwembad en meer dicht bij welke te bereiken is via een tunneltje. Airco werkt goed maar is alleen na 17 uur beschikbaar tot smorgens 09 uur. Er is een lift beschikbaar. Wij hadden een kamer met prachtig zicht op het meer en de bergen. Water is in deze streek tot smorgens 11 uur wild. Met een rubber bootje het water in is af te raden. Na 11 uur wordt het rustiger.

Eigen parkeerplaats voor de auto.

Al met al prima en zeker een bezoek weer waard.

• 0Dane31-07-2011

Kleine kamer, Vriendelijk personeel, Vies Zwembad

de tegels zijn erg smerig, tussen de kieren zit gewoon schimmel. Er staat een jacuzzi waar geen water in is. En het water zelf is erg smerig, er zit geen bewiging in het water en er liggen gewoon etensresten op de bodem (Zie foto). Het ontbijt is erg lekker. niet veel keuze maar gelukkig wel lekkere keuze. Harde broodjes is eigenlijk de standaard heb ik al gemerkt in de hotels rond het gardameer. Ook kan je hier fietsen huren is is volledig gratis alleen moet je er wel snel bij zijn omdat veel mensen hiervan gebruik maken. De fietsen zijn is redelijke goede staat er staat in het schuurtje ook een pomp om de banden op te pompen en gereedschap om de zadel en het stuur in hoogte te verstellen (al is het wel even zoeken, het zit namelijk in de gleuven van het dak aan de binnenkant van het schuurtje). Er zit ook een steiger bij het hotel hiervoor moet je eerst onder de weg lopen dit is wel handig omdat je dan niet hoeft over te steken. Het is een kiezelstrand.

• 7dane_ladiges31-07-2011

Kleine kamer, Vriendelijk personeel, Vies Zwembad

Wij zijn 5 dagen verbelven in hotel rabay aan het gardameer. Toen wij aankwamen was het niet erg lekker weer dit was erg jammer maar gelukkig was het gaan opklaren later in de middag. De kamer waar wij zaten (114) is erg klein en rumoerig want je zit prcies aan de trap waar iedereen op en af loopt. Het balkonnetje die aan de kamer zit (als ik het zo noemen mag) is klein en heeft eigenlijk nooit zonlicht omdat je precies onder andere balkonnetjes zit en recht voor je een hoge muur is. De serice is aardig goed. Je krijgt een eigen parkeerplek aangewezen dus er is altijd plaats (je moet alleen niet een grote auto hebben als het druk is anders kom je lastig op de parkeerplaats omdat het omhoog loopt en het precies in een bocht zit). De gratis WiFi is ook lekker alleen hebben wij hier alleen van kunnen profiteren toen we in de lobby zaten omdat je vanuit je kamer net niet genoeg signaal hebt. Het zwembad is echt zwaar onder de maat. De geur die daar hangt is niet fris, (Zie volgend Bericht)

• 6pvh265031-07-2010

Dichtbij vind je makkelijk méér waar voor je geld

• OK voor tussenstop, niét voor langer verblijf (langer dan week), zeker niét aan te raden met erg jonge kinderen, kamers ongeschikt voor grotere gezinnen (veel te krap voor gezin van 4)
    • personeel redelijk gedienstig al spreken ze amper mondje niét-Italiaans (Duits, Engels)
    • eten inspiratieloos en goedkoop
    • infrastructuur veelal verouderd en al lang aan opfrissing of vervanging toe (onze badkamer, alle terras- en tuinmeubilair, ...)
  • 8RiRaTravel20-07-2009

Super Lage am See

Das Hotel liegt nur durch die Seestrasse vom Ufer getrennt. Aber kein Problem: Es gibt einen Privattunnel unter der Strasse direkt zum See. Super für Kinder, denn auf der Strasse wird schon schnell gefahren. Im Garten, der Terasse oder den Zimmern hört man allerdings wenig davon. Das kleine Hallenbad ist eine warme Alternative zum doch auch im Sommer immer etwas frischen Sees. Die Zimmer sind zwar klein und etwas veraltet, aber irgendwie passt das zum Charme dieses Hotels. Sauber ist es auf alle Fälle immer und das Essen ist typisch italienisch: SUPER! Genauso wie das Personal. Geeignet ist das Hotel für Ruhesuchende sowie für Familien mit Kindern. Nur die Partyfraktion wird hier vergebens nach Stimmung suchen, obwohl das Hotel eine (seit den 70er nicht mehr renovierte) Disco hat. Die beherbergt nur noch den Billiardtisch ;-)

• 7Lambrechts Daniel30-04-2008

Er zijn meerdere gasten die reeds meer dan 10 - 20 zelfs 30 jaar langs komen. Dat zegt duidelijk iets over de sfeer en kwaliteit.

Hotel Rabay info

Veilig betalen met