Hotel Orione

Kleine hotelsWeer vandaag3°-3°
5,3

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Orione voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Orione in het Nederlands

Nooit meer!!!!!

M
29-7-2011

Wij werden in de oudste kamer gezet. Meubilair en bedden waren minimaal 40 jaar oud. Bedden doorgezakt. De kamer was een klein hok.

Meerzicht is ook drukke weg zicht, want de voorkant van het hotel ligt aan de weg.

De andere kamers zagen er wel ' normaal' uit, basic maar ok.

Echt een 3 Italiaanse sterren hotel... ik zou er nooooit meer naar toe gaan.

We zijn na 1 nacht naar een ander hotel gegaan. Compliment voor de aardige receptioniste; ze liet ons gaan zonder boete te betalen, aangezien we voor 5 nachten geboekt hadden.

2008

Leuk hotel op een hele mooie plek, kamers eenvoudig (echt 3 sterren italiaans) maar schoon. Strand (kiezel) met steiger voor strandstoelen van het hotel voor de deur.Schitterende wandeling van 10 minuten langs het meer naar Castelletto di Brenzone, 10 minuten met de auto naar Torri del Benaco, een van de leukste plaatsjes langs het meer, en Verona op een half uurtje. Ontbijt en drie-gangen 2 keuze menu erg goed.Personeel bijzonder vriendelijk en correct.

Aanrader voor rust en eenvoud.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Orione in Castelletto di Brenzone, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Orione zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.