Hotel La Caletta Bolognese

ItaliëPlaatsen rond het GardameerCastelletto di Brenzone

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel La Caletta Bolognese voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 6 reviews
+5/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.5FantastischScore uit 6 reviews

Meer hotel infoTonen op kaart

8 Reviews over La Caletta Bolognese

• 0M01-08-2011

Klein hotel

Dit hotel is klein, waardoor je snel contact hebt met de eigenaren. Daar moet je van houden. De kamers zien er prima uit. De meerzicht kamers zijn super, de wegzicht kamers ook prima. In onze kamer aan de weg hebben wij geen last van het verkeer gehad. Je hoort het verkeer wel, maar met raam dicht niet hinderlijk. Tegen de warmte gebruikten wij de airco. We hebben 1 keer in het hotel gegeten... Beviel ons niet zo goed. De pasta was prima, maar niet bijzonder. De voorgerechtjes dropen in de olijfolie, niet smakelijk! In het dorpje eet je beter. Vooral het eerste eettentje dat je tegen komt heeft goede pizza's. Aan het meer is er een mini prive strandje en er is een kleine steiger. De kamer was schoon, badkamer ook. Wel wat verouderd en de douche deed het niet goed: warm/koud/bijna geen water en dan weer genoeg water wisselden elkaar af. Zal het ialiaanse waternet wel zijn;) Ik zou zelf niet meer terug gaan. De drukke weg vind ik een moodkiller en het meer is te touristisch.

• 0Pemar18-01-2011

Leuk hotel voor rustzoekers

Dit hotel ligt direct aan het Gardameer, in het plaatsje Casteletto. Het is een eenvoudig hotel met een kiezelstrand voor de deur en een mooi uitzicht over het Gardameer. Het ligt direct aan een doorgaande autoweg. Het eten is matig en in buffetvorm. Je moet op tijd komen anders zijn de meeste gerechten op of koud. Verder kun je hier een prima vakantie hebben als je van rust houdt. Er is op loopafstand een klein haventje met een paar restaurantjes. Garda is 15 min met de auto. Wij hadden een boot bij ons waarmee je naar dorpjes kunt. Aanleggen is meestal aan een boei en niet aan een steiger dus vrij lastig met op- en afstappen. Er is vlakbij een trailerhelling bij de zeilschool.

• 8RiraTravel02-11-2009

Scönes günstiges Hotel

Das Hotel liegt direkt am See. Nicht wie viele andere noch durch die Uferstrasse getrennt. ein Steeg erleichtet den Zugang zum Wasser. Der See ist wunderbar klar. Trotzdem muss man sagen, dass das Wasser selbst im Hochsommer noch sehr frisch ist.

Das Personal ist sehr freundlich, das Essen gut (aber nicht herausragend), die Zimmer klein aber sauber.

Das Preis/Leistungsverhältnis hat uns überzeugt. Wir kommen wieder!

• 8ron hetty17-07-2009

Een fijn en gezellig hotel

We zijn hier in een weekje geweest. Een perfecte ligging aan het meer. Heel vriendelijke personeel de hele fam helpt mee. Zeker om weer eens naar terug te keren!!!

• 9alex22-02-2009

Tophotel

tophotel zoals je ze weinig tegen komt Ik was hier in mei en september 2008 Je wil hier echt terugkomen

• 8Schönberger Josef25-08-2008

lage direkt am Srand

ich kann nur eins dazu sagen,wirklich ausgezeichnet. chefin und personal sehr zuvorkommend und freundlich, das wetter im juli war hervoragend täglich 36°

• 8Ingo Unglaub20-07-2008

schönes familiär geführtes Hotel

Sehr schön direkt am See (leider auch direkt an der Strasse) gelegen, Sehr freundliches Personal und Familie, Kinderfreundlich, Tierfreundlich (zumindest für Hunde), direkter Weg in den Ort am Strand! Einige Zimmer auch rcht klein oder zur Strasse gelegen. Küche überdurchschnittlich! Ich werde bei gelegenheit wieder dort einchecken!

• 10ron cordilia02-07-2008

tophotel

dit hotel is voor echte genieters, er wordt fantastisch eten geserveerd door het hotel door de siciliaanse topkok fabio, eigenaars doen er alles aan om het verblijf fantastisch te laten verlopen. Je honden mag je meenemen, je hoeft niet de weg over te steken want ze hebben een eigenprive strand aan het gardameer, dat direct vanuit het hotel is te bereiken. het is een 3 sterrenhotel maar 4 sterren zouden niet misstaan, de eigenaars echter zeggen liever een uitstekend 3 sterren hotel dan en klein 4 sterren hotel.

Hotel La Caletta Bolognese info

Building information