Vakantiehuis Residence Castelli

Vakantiehuis
Kleine hotelsWeer vandaag20°6°
4,3

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Castelli voor je op een rij gezet:

2 reviews over Vakantiehuis Residence Castelli in het Nederlands

Nooit meer!

Bas
17-8-2014

Bij aankomst was het appartment erg smerig. Lag overal hondenhaar. Na een klacht te hebben gedaan, is er nog een schoonmaakpoging gedaan, maar ook dat hielp niet. Blijkbaar kennen ze hier geen stofzuigers. Geen excuses van het personeel. Personeel was onvriendelijk, appartement oud en stoffig. Geen airco, geen ramen om te luchten. Alleen kuipstoeltjes op het terras dat gedeeld moet worden met alle buren. Geen wifi (alleen bij de recepte. Verder erg slecht bereik. Appartementen alleen per trappen bereikbaar, dus niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn etc, Voor ons nooit meer.

Ideale ligging

Arendsen
7-9-2013

Ligt aan de doorgaande weg. Ligt centraal. Eigen parkeerplaats. Perfect als je een boot hebt. Boei voor de deur in het water, 10 euro p/d. Basic inrichting maar alles wat je nodig hebt. Netjes schoon. Omdat er geen airco is nemen wij ventilator mee.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Residence Castelli in Brenzone Sul Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Residence Castelli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.