Camping Primavera

+9/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.7FantastischScore uit 14 reviews
  • 7.8Eetgelegenheden
  • 8.2Staat v/h sanitair

Meer camping infoTonen op kaart

14 Reviews over Primavera

• 9Annemiek Wiggers23-07-2019

Adoro il Lago di Garda!

Kleine, gemoedelijke en zeer schone terrassencamping, zonder animatie maar met op de hoger gelegen plaatsen een magnifiek uitzicht over het prachtige Lago di Garda. Uiterst vriendelijke camping-eigenaren, die je altijd te woord staan. Zij geven je het gevoel dat je zeer welkom bent. Restaurants, supermarkt, pin-automaat en ijssalon (met héérlijk ijs) allemaal op loopafstand. Klein strand bereikbaar via 2 tunneltjes onder de weg door. Vanuit hier talloze mogelijkheden voor uitstapjes, wandelen, surfen, kitesurfen en andere vormen van watersport. Kortom een zalige plek voor een welverdiende vakantie!

• 10Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 10Nicolet11-09-2017

Een fantastisch verblijf hebben we hier gehad. Net sanitair, een mooie plek met uitzicht over Garda. Een heerlijke zwemplek te bereiken via een tunnel vanaf de camping. De eigenaren zijn enorm gastvrij en onze dochter werd elke keer enthousiast begroet. Een aanrader!!

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 8Richard353519-08-2016

Hele fijne camping aan het meer.

Dit is een heerlijke rustige en vooral kleinschalige camping. De familie die het runt is erg hartelijk en gastvrij. De camping is heel mooi gelegen aan het meer. De camping ligt bij de weg, de Gardasena, inderdaad en die hoor je wel maar dat kan ook niet anders omdat het dorp en de camping aan de voet van een berg liggen. De camping zelf is heel rustig evenals de gasten. Alles keurig verzorgd. Het sanitair is erg schoon maar wel heel erg gedateerd en wc brillen ontbreken helaas. Dat vind ik persoonlijk een groot nadeel. Voor kleine kinderen is de camping ook minder geschikt want weinig te doen. Als er geen andere Nederlandse kinderen zijn (en Nederlanders zijn hier bijna niet 😉), dan kan dat lastig zijn. Het meer is goed toegankelijk vanaf de camping en daar kun je echt heerlijk zitten. Het voetpad langs de oever van het meer leidt direct richting het dorp, en daar ben je dan ook zo. Is echt op loopafstand. Al met al hebben wij hier een fantastische tijd gehad en vinden wij deze camping met name geschikt voor echtparen zonder kinderen, maar ik sluit niet uit om zelf ook weer er heen te gaan. Alleen al het uitzicht maakt het de moeite waard. Dat is fantastisch.

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 9Albert en Aletta van Veldhuijzen31-07-2016

We hebben een fantastische vakantie gehad

Het fijne is, dat het een kleine camping is, veel aandacht, geen lawaai, veilig om aan het meer te komen door middel van 2 tunnels

• 8Eetgelegenheden
  • 8Albert en Aletta van Veldhuijzen15-08-2015

Zodra je op de camping aan komt, wordt je hartelijk welkom geheten door Mw. Devoti en haar zonen. We zijn hier voor de derde keer geweest en het voelt voor ons als thuiskomen! Heerlijk zo'n kleine camping waar er persoonlijke aandacht voor je is. Het is mooi gelegen, dichtbij restaurants en ijssalon. Wij hebben alweer geboekt voor DVvolgend jaar!

• 6Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 7resike29-08-2014

Kleine erg schone camping

Over hygiene niks te klagen. Vriendelijke mensen. Perfect voor mensen met een camper of caravan. Tent minder ivm de drukke weg en het geluid van de plaatselijke kerk. Deze staat naast de camping. Op de camping zelf is het erg rustig.

Eet gelegenheden/terrassen aan het water op loopafstand. Supermarkt 5min rijden. Water bereikbaar door een tunnel onder de weg. Mooi uitzicht op de bergen.

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 8Jan09-11-2012

Een mooie plek om te relaxen

Wij hebben met onze twee meiden (4 en 6 jaar) op camping Primavera een heerlijke tijd gehad. We hebben genoten van het Gardameer die via het tunneltje onder de weg door te bereiken was. De kinderen kregen alle ruimte om op het grasveldje voor de receptie te spelen, waardoor een leuk contact is ontstaan met de familie. In het centrum van Brenzone hebben we genoten van de zonsondergang, de pizza's, gamba's en prosecco. Net buiten de camping ligt een omheind speelveldje met een schommel en wip. Bij de olijfcooperatie wordt je gastvrij ontvangen en is leuk om te bezoeken. De gastvrijheid en vriendelijkheid, humor en de tractor van van de familie Devoti heeft ervoor gezorgt dat de meiden volgend jaar zomer weer terug willen naar deze plek.

Voor diegene die Primavera nog gaan bezoeken heel veel plezier gewenst.

• 9Eetgelegenheden
  • 8ilojem28-07-2012

Prima

Zowel de camping als de appartementen zijn prima. Appartementen zijn niet goedkoop.

• 9Joost26-07-2012

Wat een lieve mensen!!

Deze camping is mooi gelegen aan het meer en biedt lommerijke plekken voor je tentje, maar bovenal zijn de mensen enorm lief en behulpzaam. De eigenaresse maakt naar eigen zeggen de beste koffie in de wereld, en daar heeft ze wat mij betreft gelijk in. Je kunt bij haar ook plaatselijke lekkernijen kopen en je kunt op haar terras lekker zitten internetten, want er is gewoon WiFi (€3 per dag).

Vijf minuutjes langs het meer lopen brengt je in het leuke dorpje Brenzone met een superlekkere pizzeria en een leuke club (maar bestel daar geen Mojito, want die chick heeft geen zin om die te maken).

Voor kinderen die veel activiteit willen is de camping minder geschikt. Die gaan maar naar zo'n massale camping met allerlei zwembaden en zo. Dan hebben wij tenminste wat rust.

• 9Thomas21-08-2011

Super freundlich und herzlich

Die Lage des Platzes ist einerseits klasse, da man sicher durch eigene Tunnels zum Gardasee gelangt. Dies macht auch das gleichzeitige Dilemma des Platzes aus, die Gardasana, die Hauptstraße wird ständig befahren und der Lärm ist nicht unerheblich. Dies gilt aber für alle Plätze entlang der Gardasana! Bei den Sanitäranlagen gibt es ein deutlichen Trend zum Minus da die Anzahl der WC in der Hauptsaison zu gering ist, es sei man kann sich auch mit "Hockklos" anfreunden. Die Urinale (ohne Sichtschutz) befinden sich im Bereich des gemeinschaftlichen (Frauen / Männer) Waschbereiches. Auch ein Nachteil, zum Spülen gibt es kein Warmwasser. Das alles macht aber Carlo, Guiseppe und Mama Devoti mit persönlichen Einsatz wieder wett. Mit soviel herzlichkeit könnte man glatt des Gardasee auffüllen.

• 5Staat v/h sanitair

Camping Primavera info