Hotel Edenstersterster

• Sauna
Tonen op kaart

11 reviews over Hotel Eden

• 7Magda25-07-2010

Aangename ligging - goed hotel in deze prijsklasse

Goed: dicht bij het meer, te bereiken via tunnel onder de weg; je mag gratis gebruik maken van de tuin en ligstoelen van het zusterhotel Belfiore; gratis parking naast het hotel; niet druk in de periode dat wij er waren; vriendelijke bediening en ontvangst in het Engels of het Duits. Wij vonden de eigenaar helemaal geen verwaande kwast, hij maakt graag een babbeltje met de klanten. Uitgebreid ontbijtbuffet. Er was altijd voldoende plaats aan het strand en aan het zwembad; mooi terras om op te eten, mits bijbetaling. Kamers zijn eenvoudig, maar met airco en die was welkom; er is ook een haardroger. Minder: het avondeten is vrij eenvoudig. Er is we een keuzemenu, maar de variatie is eerder beperkt. Er worden ook conserven aangeboden, maar ook verse groenten en fruit. Wij waren over het algemeen tevreden, de prijs in aanmerking genomen.

Gereisd met partner in juli 2010

• 7Marianne23-02-2010

Redelijk hotel

Wij,ouders en 2 kinderen van 12 en 10, waren hier in de zomer van 2008. Wij hadden een familiekamer geboekt met HP voor 2 weken. Kamer was erg klein, kinderen sliepen in een stapelbed en het koelkastje op de kamer was warmer dan de airco op de kamer. Ontbijt was redelijk maar eentonig net als het saladebuffet bij het avondeten. Het hoofdmenu is een keuzemenu maar ook hier word je niet echt blij van. Het eten is aangepast aan de smaak van de vele duitsers die hier in grote getalen komen. Zwembad en strandje zijn prettig. Hotel ligt best afgelegen. Oudere oma aan de balie is erg lief, eigenaar is een arrogante italiaanse kwast.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2010

• 7Marianne11-01-2010

mooi hotel

Mooie ligweide en zwembaden aan het meer en binnenzwembad in het hotel. Weinig variatie in het ontbijtbuffet en ben je op basis van HP dan kun je kiezen uit 3 menu's. Saladebuffet is elke dag hetzelfde, veel blikvoer. Familiekamer is krap, koelkastje op de kamer werkt slecht.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2008

• 7lena en Marc05-10-2009

Beetje teleurgesteld

Hotel Eden ligt langs een drukke weg een beetje in de hoogte wat een mooi uitzicht geeft op het terras.Voldoende parking.Goede ontvangst van de dochter.Ondanks twee maand eerder geboekt met vraag om uitzicht op het meer kregen we een kamer langs de zijkant waar helemaal niks te zien is.Men heeft getracht een oplossing te vinden en men bood ons het appartement aan vlak bij de drukke weg met uitzicht op het meer.We hebben dat aangenomen maar dat was een tegenvaller.Zeer verouderd en niet zo proper met een hinderlijke geur en veel lawaai.Bij het ontbijt krijg je een vaste tafel aangeboden en weerom kregen we een plaats achter de hoek wegens heel druk en weerom geen zicht op het meer.Ontbijt is voldoende.Via een tunnel kom je direct aan het strandje en aan het zusterhotel waar je eveneens gebruik mag maken van alle faciliteiten.Mooi en verzorgd zwembad met ligweide daar. In hotel Eden is het rond het zwembad niet zo netjes,verouderd ook.Prima wandelpad ver langs het water.

Gereisd met partner in september 2009

• Eten en drinkenDiner, Gastronomisch eten, Lunch
      • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
      • De staf spreektDuits, Engels
      • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Natuurzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandGras
      • Strand toegangToegang via trap
      • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaAanwezig
      • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Speeltuin

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Regionaal, Steaks, Vegetarisch
      • Aantal cafés1

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Op de kamer
      • Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
      • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Luchtcirculatiesysteem, Open haard, Ventilator
      • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren, Beperkt menu, Volledig menu
      • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
      • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Computerverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Party service, Portier, Post service, Schoenpoetsservice, Ticket service, Tours

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
      • ParkeermogelijkhedenOverdekte parkeerplaatsen, Parkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
      • BuitensportenFietsen, Hardlooppaden, Hiken