Camping Baldo

+5/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.1FenomenaalScore uit 4 reviews
  • 9.5Staat v/h sanitair
  • 7.6Eetgelegenheden

Meer camping infoTonen op kaart

4 Reviews over Baldo

• 9Dian07-09-2021

Geweldige camping als je van klein maar fijn houdt

Het is een piepkleine (volgens mij 18 plekken) camping direct aan het Gardameer. Supergezellig en knusse plek met redelijk ruime standplaatsen. Onze grote tunneltent paste er precies. De mensen zijn supervriendelijk en alles is brandschoon. En wat een geweldig uitzicht! Heerlijk rustig kiezelstrandje voor de deur. Enige minpuntje is dat de doorgaande weg achter de camping langs loopt. Oordopjes voor de nacht zijn aan te raden.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Silke23-09-2020

Een fijne camping met prachtig uitzicht

De camping is klein maar fijn. Brandschoon en ruime plekken. De camping ligt aan het meer dus een perfect uitzicht. Per toeval ontdekt maar erg blij met het verblijf!

• 7Eetgelegenheden
  • 10Didy02-01-2016

Geweldig

Een brandschone camping,heerlijke douches, alle vrijheid,gezellig terras,niet Duur,kortom geweldig, wij komen hier al50jaar.

• 10Eetgelegenheden
  • 9Carin09-07-2013

Minicamping met veel privacy

Op doorreis naar een andere lokatie per toeval deze camping ontdekt, en daar waren wij heel blij mee! Er zijn slechts ong. 25 staanplaatsen die aan elkaar direct aan het meer liggen. Voor je staanplaats zijn er borders die je veel privacy geven en je hebt je eigen hekje. Het is een relatief rustig gedeelte, alleen in het weekend wat drukker door Italianen. De camping wordt gerund door een no nonsens familie die de boel goed en netjes beheerd. Het sanitair bijv. wordt 3x per dag (met chloor) schoongemaakt! Onze hond was gratis welkom en heeft zich erg goed vermaakt omdat ze lekker dichtbij in het water kon gaan. Dit is nou een camping waarvan er maar weinig zijn denk ik, echt voor rustzoekers. Het stadje Malcesine was ong. 10 km verder en zeer de moeite waard! In de buurt kom je ook allerlei leuke dorpjes tegen met dito restaurantjes. Hier komen wij beslist nog eens terug en dan maar hopen dat er plaats is want er wordt hier niet gereserveerd. Top minicamping!

Camping Baldo info

Camping informatie