Camping Serenella

Camping Serenella
7,1

7 tips over Camping Serenella

j.westermolen, 3-7-2017
neem je fiets mee om de omgeving te verkennen
nathalie1987, 15-9-2013

Monte Baldo ( even het gevoel midden in de Alpen te zijn)

Verona ( mooie oude stad met veel bezienswaardigheden waaronder het huis van Juliette)

Pauline Wepster, 25-8-2013
Een bootje huren en dan lekker een poosje over het meer racen, geweldig!

We hebben een aantal aanbieders voor Serenella voor je op een rij gezet:

munckhof28, 19-8-2012
Het zijn allemaal leuke plaatsjes aan het Gardameer. Zuidelijker wordt het minder interressant omdat dat bergen dan ook minder te zien zijn. Sirmione is ook echt te moeite waard, een tochtje langs de wijnboeren van Bardolino, Verona met eventueel de opera, Een rit naar Riva del Garda met een bezoek aan Arco (naar de kasteelruïne is een hele klim maar de moeite waard). Vanuit Serenella kun je wel een stukje fietsen via het fietspad, bijv. naar Lazise en tot aan Garda maar dan houdt het op.
suvero4, 6-8-2012
Je kunt rechtstreeks bij de camping reserveren, wat wij ook gedaan hebben. Op donderdag is er markt in Bardolino. Zorg dat je er op tijd bent, dan kun je rustig langs de kraampjes lopen. De eerste week waren wij er tussen 10.30 en 11.00 uur en toen was het erg druk. De tweede week waren we om 9.30 uur daar en konden alles rustig bekijken. Het aquapark is leuk om te bezoeken, evenals de watervallen in Molina.
Susan, 5-8-2012

Je kunt rechtstreeks bij de camping reserveren, wat wij ook gedaan hebben.

Het aquapark is leuk om te bezoeken, evenals de watervallen in Molina.

Kees, 30-6-2012

Verona, mooie stad.

Malcesine daar kan je omhoog naar de Monte Baldo.

Rondrit langs het meer en gewoon lekker de tijd nemen, als je het van tevoren een beetje bekijk kom je op hele mooie plaatsen.

We hebben een aantal aanbieders voor Serenella voor je op een rij gezet: