Appartement Residence Vignol 1

AppartementWeer vandaag31°19°

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Vignol 1 voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Residence Vignol 1 in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Super

Annemieke Jansen
4-9-2015

Voor volgend jaar weer geboekt

Ruim appartement, prachtig uitzicht!

van Wanrooij
2-8-2013

Weekje doorgebracht in Vignol 1 in Bardolino. Prima bevallen. Ligt ongeveer 1,5 km buiten het centrum van Bardolino en wat hoger waardoor je een prachtig uitzicht hebt vanaf je terras over het Gardameer. Appartement was redelijk schoon, is ruim en voldoende ingericht, zelfs een vaatwasser. Klein, maar prima zwembad aanwezig. Te voet naar het centrum is niet ideaal ivm ontbreken van stoep en verlichting ('s avonds).

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Vignol 1 in Bardolino, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Vignol 1 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Residence Vignol 1 scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.