Appartement Residence Monte Felice

Appartement Residence Monte Felice

5Matig

Italië, Plaatsen rond het Gardameer, Bardolino

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Residence Monte Felice?

5Matig

• 7.5Inrichting
  • 8.5Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Monte Felice voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

2 reviews over Appartement Residence Monte Felice

• 9Dagmar23-04-2017

Fantastisch!

Deze schitterende appartementen zijn gelegen buiten de drukte van Bardolino, maar wel op loopafstand. Gesitueerd in een klein "gated" complex met diverse grote huizen en gerealiseerd in september 2014 bij het laatste huis. Modern van opzet, volledig ingericht in werkelijk schitterend aangelegde en onderhouden tuin (afgesloten van de rest van het complex). Fair Garden (op begane grond) heeft 2 slaapkamers met 1 groot terras. Fair View heeft 1 slaapkamer met 2 balkonterrassen. Volledig ingerichte keuken, gezellig ingerichte woonkamer, voldoende kastruimte, zeer goed sanitair, tuinmeubilair, tv, wi-fi, airco, horren, wasmachine (voor beide appartementen samen). In de gemeenschappelijke tuin een prachtig, zoutwater, zwembad met ligstoelen en buitendouche. De eigenaren hebben de bouw gerealiseerd met in achtneming van alle moderne snufjes om het milieu te ontlasten (o.m. zonnepanelen, warmtewin-installatie etc.). Door de luiken voor de ramen te sluiten wordt warmte en geluid getemperd. Voldoende parkeerruimte. Niet geschikt voor gezinnen met kinderen of huisdieren. Niet goedkoop, maar echt "quality for money".

Gereisd met partner in juni 2016

• 1R. Morlog01-11-2010

Nooit meer

Wij zijn in oktober, tijdens de herfstvakantie, op Monte Felice geweest. Voor ons dus nooit meer iets op deze bestemming reserveren.

Bij aankomst was het huis zo vies dat wij een tijd bezig geweest zijn met het huis te poetsen. Het hele huis zat onder de honden haren, inclusief de bedden en de dekens. Na op e/o aanmerkingen werd niet gereageerd. Koken kon hier niet goed, omdat de pannen er dusdanig uitzagen dat deze niet te gebruiken waren. Na aandringen kregen we nieuwe pannen. De afzuigkap hebben we zelf gereinigd, want deze zat vol met vet van de afgelopen jaren!!! Zelf een nieuwe filter in de afzuigkap gedaan, want deze was ook niet om aan te zien. Tenslotte deed deze het ook al niet. Elke dag uit eten gaat niet. De beschrijving volgens internet klopt niet. Voor de eindreiniging moest je € 65,= betalen, maar deze hebben wij niet betaald, omdat het gewoonweg te vies was. Voor het gebruik van de verwarming moesten wij nog € 35,= betalen. Denk goed na voordat je hier boekt!!!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2010

Appartement Residence Monte Felice info