Vakantiehuis Residence Ca'Bottrigo

• 9Waardering
  • 8.5Ruimte

Vakantiehuis info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis infoTonen op kaart

2 Reviews over Residence Ca'Bottrigo

• 8elmpie06-07-2012

Super lekkere vakantie gehad!

Ik ben met mijn vader, mijn zus en haar vriend 2 weken naar Bardolino geweest en heb daar overnacht in Residence Ca'Botrigo.

Ligging: Het huis ligt prachtig gelegen tussen de wijngaarden. Op 10 min. loopafstand van het meer en Bardolino.

Tevens kan je m.u.v. de begane grond prachtig het Gardameer zien liggen.

Prijs/kwaliteit: Het zijn prima appartementjes. Het enige nadeel is alleen dat als je een kamer hebt op de 1e of 2e verdieping dat je dan niet iets van een balkonnetje hebt, waardoor je buiten kan zitten. Toen wij er waren hebben we het 2 volle weken lang boven de 30 graden gehad, dus dan was een balkonnetje zeer welkom geweest.

Inrichting: Eenvoudig, maar aangezien je toch de meeste tijd buiten bent en er eigenlijk alleen eet en slaapt is het prima.

Hoeveelheid ruimte: Voldoende, alleen de douche is erg klein.

Kindvriendelijk: Voor van die appartementjes ruim voldoende kindvriendelijk. Het heeft een paar speeltoestellen en een heerlijk zwembad.

• 10Sandra Reemst12-07-2009

Prima appartement!

Ruim opgezette apparatementen. Vooral app. op begane grond zijn aan te raden (app. no.1, 2 en 3/3a) vanwege eigen buiten ruimte (er zijn geen balkons). Elk app. heeft een 2p uitklapbed en 2p bedden. Keuken met oven, koffiezetapparaat, magnetron, koelkast en vriesvak. Veel kastruimte. Bedden zijn redelijk tot goed. App. indeling doet italiaans aan zijn schoon en netjes ingericht. Badkamer heeft douche, wc en bidet. Geen airco aanwezig maar was ook niet echt nodig, wel verwarming. Zwembad is groot 10x4m en diepte oplopend van 1m tot 2,20m met voldoende ligbedden. Gebouw is wel redelijk gehorig, maar afhankelijk wie je als boven of onderbuur hebt. Omgeving heerlijk rustig, stadjes is te belopen, wandeling van een 15 á 20 minuten en niet al te zwaar. Ondergrondse parkeergarage en carpoort aanwezig! Terrein is afgesloten met hek. Vanuit Peschiera kan je met de trein uitstapjes maken naar Milaan, Venetië en Verano. Bardolino zelf is top. Goede ervaring en keus dus tegen een goede prijs!

Vakantiehuis Residence Ca'Bottrigo info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij