Hotel Parc Hotel Gritti

Hotel Parc Hotel Gritti
7,2

We hebben een aantal aanbieders voor Parc Hotel Gritti voor je op een rij gezet:

63 reviews over Hotel Parc Hotel Gritti in het Nederlands

Nooit meer

Inghels
18-6-2017

Kamer perfect inorde ,ontbijt ook goed

Ons 2de jaar in dit hotel ,stonden nu versteld dat er honden toegelaten werden ! Waaronder Duitse scheper en een jachthond dus geen kleine hondjes .....lagen mee in de ruimte waar thee en koffie werdt geschonken .bij de eerste avonden werdt er nog veel lawaai gemaakt in de overdekte ruimte ,waar de terras uitkomen ,dit tot 2h in de nacht ! Dus slapen was er niet bij .

Een 3de jaar zal er dus voor ons niet meer komen ,spijtig want vorig jaar verliep alles prima !

Prachtige locatie

Jeanette
27-9-2016

Een redelijk ouderwets hotel. 95% Duitse gasten. 95% 65 plussers. Wij hadden de gerenoveerde Dames kamer, prachtig ingericht en brandschoon. Ontbijt was smakelijk maar eetzaal erg warm. Zwembad lekker groot met veel ligbedden en gratis badlakens. Locatie Lido is geweldig aan het prachtige Gardameer, lekker grasveld en super uitzicht.

Super locatie ! Zwaar verouderd hotel

fam dupon
16-8-2016

Knus en sfeervol hotel ! kamers stoffig en oud. Als je 65 plus bent aanrader ! Voor gezinnen niet geschikt. Prijs kwaliteit echt te duur !

Vreselijk onaardige balie-personeel

Hebe Stam
6-8-2016

Park Hotel Gritti ligt dicht bij het Gardameer. Gratis strandstoeltjes bij Lido Mirabella Beach. Hier supervriendelijk personeel, in tegenstelling tot receptiepersoneel. Die waren ronduit onbeschoft, ongeïnteresseerd!

Jammer!!!

Bergje68
14-8-2015

Wil je een vakantie alleen voor locatie dan vooral doen!!

Ligging is namelijk prima maar voor de rest... Laat het heel wat te wensen over!!

Het geheel is muffig! Geen wonder want bij kinderen op de kamer stond ruimschoots de schimmel op de muur en de vloerbedekking leek net een zwembad!

Ook de dag starten is geen pretje .. een volle eetzaal zonder airco heerlijke start van de dag!

De kinderen mogen werkelijk niets is zwembad dan behalve baantjes trekken met de rest van de gasten! Het enige plus punt van hotel is dat ze een overeenkomst mt eigenaar van restaurant aan het meer waar je heerlijk op grasveld met bedjes aan meer kan liggen en zwemmen. Ben je jonger dan 65+ bedenk dan zeker of je hier wil verblijven. Wij zullen dit zeker niet voorlopig niet meer boeken,

Heerlijk relaxed!

Josie27
14-8-2015

Wij hebben een heerlijk rustige vakantie gehad bij hotel Gritti!

De kamers zijn soms wat gedateerd, maar alles is aanwezig, en werkt prima. De kamers met groot balkon worden elke dag schoon gemaakt en voorzien van schone handdoeken.

Een compliment voor de afwisselende keuze bij het ontbijt en dinerbuffet. De Italiaanse gerechten waren heerlijk vers bereid. Ook de kinderen hebben genoten; maar pizza is een lunchgerecht, te koop bij het zwembad. Het prachtige zwembad was elke dag schoon en helder. Behalve de jacuzzi, rook niet zo fris...er zijn genoeg ligbedjes met gratis handdoeken, er mag niet gereserveerd worden. Het hotel ligt vlak bij het Gardameer en centrum van Bardolino. Er is een gratis privé strand met mooi uitzicht en schaduwplekken. Bootverhuur voor de deur. Geen last van lawaai door jongeren of harde muziek, een heerlijke plek om bij te komen.

Prima uitgangspunt voor een excursie naar Verona, Venetië of zelfs Milaan.

Helemaal Goed

pawmeester
3-8-2014

Wij waren hier in juni 2014 voor de tweede keer, het is prachtig parkachtig aangelegd. Vriendelijk personeel, en het eten is in 1 woord geweldig, als je van Italiaans eten houdt. Zelfs locals komen hier ten of houden bruiloften. Niet goedkoop, wel het geld waard. Halfpension is zelfs redelijk goedkoop als je naar de prijzen op de kaart kijkt.

Prachtige plek aan het Gardameer

bert_20
2-8-2014

Qua ligging perfect hotel met redelijk groot zwembad. Handdoeken (gratis) en de krant (tegen betaling) aanwezig bij het zwembad. Indien je luxe kamer boekt ziet deze er ook prachtig uit, niets op aan te merken. Wij hadden alleen ontbijt (prima) en gingen 's avonds lekker uit eten in het centrum van Bardolino (op ca. 150 meter) Hier kun je te kust en te keur. Gasten in het hotel zijn vooral veel oudere Duitsers. Voor kinderen is er niet veel te doen. Wij hebben ons hier prima vermaakt.

dringend alles renoveren

luc.hendrickx
25-7-2014

Spinnewebben in de kamer, een defecte douchestang en douchekop en onvoldoende waterdruk maken een verkwikkende douche onmogelijk.

Het publiek bestaat vooral uit bejaarde Duitsers en Britten

Geen gratis drank aan tafel wat in de meeste hotels aan het Gardameer wel ingegrepen is

Wellness is betalend en wordt dan ook amper gebruikt.

Fitnesstoestel defect en werd niet hersteld

De ligging vlak bij het meer en bij het privestrand met bomen maakt wel iets goed maar dit hotel moet toch dringend aan de slag om te vermijden dat het zijn klanten ziet uitsterven en de jongere generatie verliest aan andere hotels met modern comfort, ruime kamers, betere catering en beter onderhoud

Geen klachten over het personeel, doet gewoon zijn werk zonder meer

De 4 restaurants die in de brochure staan zijn er in feite maar 2 1 met buffet en 1 met bediening

Prachtig gelegen hotel

Nicolette
15-5-2014

Het hotel ligt vlakbij het meer en op korte loopafstand van het centrum. Het is smaakvol ingericht met een prachtige tuin. Het personeel was zeer vriendelijk en we werden met van alles verwend zoals een fles Prosecco bij aankomst, elke dag bronwater en badjassen. Het eten was redelijk geprijsd alsook de drankjes. Enige minpuntje kan zijn dat het duidelijk niet rekent op kleine kinderen maar met name op grote groepen senioren. Behoor je tot deze categorie dan zit je hier helemaal goed!

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parc Hotel Gritti in Bardolino, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parc Hotel Gritti zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Parc Hotel Gritti scoort een 7.15 uit 10 op basis van 63 reviews.