Géén boekingskosten
ItaliëPlaatsen rond het GardameerBardolinoAparthotels BardolinoAparthotel Parc Hotel Germano Suites & Apartments

Aparthotel Parc Hotel Germano Suites & Apartments

ItaliëPlaatsen rond het GardameerBardolino

8.8FantastischScore uit 72 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Meer aparthotel info

Bekijk de beschikbaarheid

72 Reviews over Parc Hotel Germano Suites & Apartments

• 7Gardaganger11-03-2019

Mooi, maar het app. was te duur in verhouding

Locatie is goed en wij hadden een mooi uitzicht over het meer. Wij hebben dit jaar gekozen voor een appartement. Het appartement is netjes en ruim. Alleen wordt schoonmaak en schone handdoeken/ linnen wel een dingetje na enkele dagen. Helemaal als er geen stofzuiger en overige voor handen is in het appartement. Keukentje kan net maar is wel beperkt. Het complex is mooi en goed onderhouden maar wij vinden de prijs kwaliteit verhouding naar onze mening niet overeen komen. Je verwacht voor de prijs gewoon net wat meer. Wellicht dat de hotel optie beter was geweest.

• 7Ilona22-08-2018

Redelijk

Het Is een ruim opgezet, autovrij ‘park’. Je word netjes bij aankomst met de golfkar naar je appartement gebracht en er staat fruit en water klaar. Het ontbijt is prima maar niet erg uitgebreid. Het personeel is erg aardig. Het appartement vond ik erg tegenvallen, het is er vrij donker en het appartement vond ik niet echt schoon. (Spinnenwebben, beddengoed niet helemaal schoon, heel veel muggen maar daar kunnen ze niet veel aan doen) en geen badhanddoek service bij het zwembad . Ik vond het zeker geen 4 sterren waard, eerder 3. Je betaald veel te veel voor zo’n appartement, prijs / kwaliteit klopt niet. Ligging is geweldig en het dorpje is ook erg leuk.

• 9Aukje05-08-2017

Mooi gelegen met prachtig uitzicht op het meer. De kamers werden goed schoon gehouden. Ontbijt was goed. Centrum van Bardolino op minder dan 10 minuten lopen.

• 9Dyanekortbeek18-01-2017

Mooie plek, chique

Prachtig gelegen, chique. Kamers ruim, schoon en modern. Kitchenette voldoende. Terras bij kamer fijn. Zwembad fijn, jammer dat ze nooit onder de ligbedden schoonmaken, gevolg troep en haren, bah. Ontbijt goed, maar druk, wirwar van mensen dat door elkaar loopt, beetje ongeorganiseerd. En heel veel wespen waar niks aan gedaan wordt. Verder mooi park om een wandeling te mkn en dichtbij bardolino.

• 9pawmeester03-10-2015

nog steeds geweldig

Hier voor de derde keer geweest, nog steeds geweldig, met name het restaurant, je mist echt iets als je geen halfpension neemt. Wel was helaas de primitivo wijn van de kaart en ook de vitello tonato en de iramisu. Maar dat zijn details, het niveau blijft heel hoog. Wel wat wisselingen in personeel, maar ook nu vriendelijke hardwerkende mensen. Ruime kamers, eerder appartementen en zeer schoon, op een beetje lag in het zwembad na. Bonus is een mooi park waar geen mens komt. Niet goedkoop, (het goedkoopste via het hotel zelf, goedkoper dan bij touroperator) wel goed.

• 4Leif Jessen23-08-2014

No view to the lake from any of there suites

We have booked a suite with view to the lake ..... please see the photo. No service on this hotel !!

• 9evelien nijhuis17-07-2014

Betaalbare luxe!

Voor de tweede keer geweest, dit keer met jong kind (2jr). Blijft fantastisch park: mooi aangelegd, prachtige tuin en paden, schoon en rustig. Auto staat in ondergrondse garage en je word met een golfkarretje naar je appartement gebracht. Altijd plek bij zwembad (helaas geen peuterbad). Appartement is ruim en uitgebreid uitgerust (vooral de keuken!). Goed en zeer betaalbaar restaurant. Enige nadelen: geen schoonmaak en handdoekwissel tijdens verblijf (wel tegen extra betaling mogelijk), airco wordt bediend vanuit receptie op gezette tijden en er is alleen wifi bij het receptie (wel gratis!). Zouden zeker nog een derde keer gaan!

• 8christa16-09-2013

prima

hadden nog nooit een appartement gehad maar het zijn prima appartementen , wel jammer is dat ze bij de receptie als het hun uitkomt zo de airco in de appartementen uitzetten , dan denk je bij binnenkomst dat hij het niet doet maar dan is hij uitgezet . het is ons in 11 dagen 3 keer overkomen en als het binnen 28 gr is dan is de airco wel lekker .Ze zetten hem wel aan als je naar de receptie belt , verder alles prima

• 9Ernie03-09-2013

Fantastische plek

Mooi ruim en smaakvol appartement , en schoon. Keuken is goed uitgerust. Park ook mooi aangelegd, alles ziet er verzorgd uit. Kiosk ( boodschappen) in hoofdgebouw,kan je broodjes bestellen voor de volgende dag. 1 klein advies puntje, ze zouden wel viltjes onder de eethoek stoelen kunnen doen. Dat maakt mega lawaai. Vriendelijk personeel, zat even zonder electra en er kwam snel iemand kijken. Bardolino is goed te lopen, een gezellig plaatsje. Wi-fi is alleen bij de receptie. In het restaurant bij het hotel heerlijk gegeten. Kortom een heerlijke vakantie, wil nog wel een keer terug.

• 8lisette17-07-2013

Heerlijke vakantie gehad

Pluspunten: * Prachtige, grote suite en een hele fijne tuin. * een goed kinderbedje en een kinderstoel aanwezig in de suite. * lekker ontbijt en ook het diner was prima te doen. * Bardolino is prima aan te lopen.

Mindere punten: * Het zwembad bij de receptie vond ik veel te klein voor zoveel mensen. Kinderen rennen af en aan en ik moest me een weg banen door alle luchtbedden. Ook werd er volop gegooid met waterballonnen, waarvan de resten dan achterbleven. De relaxpool was prachtig! Maar daar staan dan maar 40 bedjes. Deze worden allemaal gereserveerd door de mensen of zat vroeg vol. Belachelijk omdat dit zwembad 2 keer zo groot is Doe hier wat aan! * de kamer kan schoner. Veel pissenbedden. * in de week dat wij er waren was er soort gif gestrooid in de tuinen en bij de relaxpool. Levensgevaarlijk voor kleine kinderen! * Wij zaten dicht bij de weg en hierdoor ontstaat wel geluidsoverlast. De standplaats van de brandweer is zeer dichtbij.

Aparthotel Parc Hotel Germano Suites & Apartments info

• MagnetronBeschikbaar
  • Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Maaltijden